תמר ברוך
אל תדאגו,המשך יבוא...

"המיסתורין הבלתי נפתר"-פרק 1

תמר ברוך 16/07/2012 588 צפיות אין תגובות
אל תדאגו,המשך יבוא...

קמיליאן קינגהם,הייתה רק ילדה רגילה בתיכון.היו לה כמה חברים פה ושם כמו כולם, והיה לה את החבר הכי טובכמו כולם. ופה הסיפור מתחיל.בהפסקה אחת בבית-הספר. היא ראתה את ליאל בהפסקה וניגשה אליו.וליאל התחיל ראשון את השיחה:"השלמת את החומר בהיסטוריה?"
"לא"
"את חייבת!"
"שיעור אומנות לדעתי יותר חשוב מהיסטוריה…"
"וחוץ מזה,זה לא היה שיעור,את עזרת לבנים משכבת ח' לצייר."
"אני מתנדבת…"
"אני לא מבין אותך,איך את יכולה להזניח לימודים?"
"לרדת למטה זה פשוט,אבל לעלות בחזרה למעלה,זה קשה."
ופתאום נשמע הרינגטון הזוועתי שקמיל כל-כך לא סבלה.הנה הגיע שיעור ספרדית.קמיל מוציאה את מחברת ספרדית והיא רק מביטה בדפים הלבנים ונמשכת לקחת עיפרון ולצייר דמות חדשה,חיה,או חרק.המורה לספרדית ממשיכה לדבר ולדבר ולדבר,ושפתיה זזות כל-כך מהר.קמיל לא מבינה אותה,היא לא שומעת כלום,רק את דימיונה.הרים של שלג בעננים,וציפור עפה בשמיים,ועוד כמה דברים מרעננים…והנה נגמר השיעור,וקמיל בדרך הביתה פתאום,גבר חסון עם רטייה חוטף אותה אל השיחים.ושקט.נהייתה דממה בכל האזור.והגבר החסון לקח אותה אל מכונית שחורה וחשאית ושם אותה במושב האחורי ופתאום קמיליאן צעקה:"אלן דירקלי!"
היא ידעה בדיוק מי הוא,איש עסקים מאוד מוצלח המופיע על שלט בכל פינה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך