תמר ברוך
אל תדאגו,המשך יבוא...
מה יקרה בפרק הבא?האם היא תצליח לצאת מהצינוק?ואם כן,אז בעזרת מי ולאן תלך?
את הכל תגלו בהמשך........

"המיסתורין הבלתי נפתר"-פרק 4

תמר ברוך 18/07/2012 569 צפיות אין תגובות
אל תדאגו,המשך יבוא...
מה יקרה בפרק הבא?האם היא תצליח לצאת מהצינוק?ואם כן,אז בעזרת מי ולאן תלך?
את הכל תגלו בהמשך........

ככל שהזמן יותר ויותר עבר,קמיליאן נהיתה חזקה ופראית יותר.ככל שיותר עשתה עבודה טובה,אלן נתן לה יותר פינוקים.קמיליאן כבר שכחה מה קרה כשהגיעה לשם.היא מרוצה.אחרי כ-3 שבועות של אימונים בצינוק של העובדים הצעירים,היא יוצאת למשימתה הראשונה,להרוג אויב שבגד.אלן אומר במילותיו העדינות:"צאי אחריו והשמידי אותו!אבל בזהירות ילדה…"וכמו כלבה,מצייתת להוראות האדון.פתאום אלן אמר לג'ייק:"תעקוב אחריה,תדאג שהאוצר שלי ושל העתיד של הסוכנות לא תעשה שטויות." ג'ייק גם מציית להוראות האדון,האדון מרוצה.כשקמיליאן יצאה החוצה,היא נזכרה בהכל,כל מה שעבר עליה.היא ידעה שעכשיו יש לה הזדמנות לברוח הביתה.היא רצה לכיוון רחוב ווינסטון.ג'ייק רואה אותה ורץ אחריה.קמילאין הגיעה הביתה ואמא ואבא שלה חיבקו אותה בחיבוק הדוק,הם היו מאוד מודאגים.ג'ייק מצא את דירתם והוציא את אקדחו הקטן וירה בשני ההורים באלפית שנייה.אבל הם לא מתו.הם שכבו על הקרקע פצועים קשה.קמיל מביטה בהם בוכה,מוכנעת.ג'ייק רצה להרוג אותה אבל הביט בעיניה וידע שאלו אינם ההוראות של האדון,ולכן לקח אותה אל המפעל שוב,כמו בהתחלה,מנסה להיאבק אבל אחיזתו חזקה מדי.אלן אמר לה:"חבל אוצר שלי,היית יכולה להיות דה בסט."כך הוא אמר ואז ציווה את גזר הדין:"עוד 3 שבועות בצינוק של העובדים הצעירים."קמיל צרחה….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך