המעודדת
מה דעתכם? מי שרוצה סתם ככה להירשם נגיד למתבגרים בתיכון שלו (16-19) או לאנשים שיוצאים איתו למסע -אם יצאו- אז בבקשה.

המסע אל המטמון- הקדמה + אפילוג

המעודדת 11/12/2013 676 צפיות 4 תגובות
מה דעתכם? מי שרוצה סתם ככה להירשם נגיד למתבגרים בתיכון שלו (16-19) או לאנשים שיוצאים איתו למסע -אם יצאו- אז בבקשה.

יום אחד, בפעם בחמישים שנה ארוכות, נגלה אוצר החבוי מתחת לאגם הקפוא של ווסט-סייד. אגם רוג'ר לד.
מספרים שלפני כמעט 500 שנה היה אדם ששמו רוג'ר לד. הוא היה איש נורא וקמצן וחמדן. איש פשוט אכזר, או במילים אחרות, פיראט.
במהלך מסעותיו הרבים הרג עשרות אנשים. גברים, נשים ואפילו ילדים.
מספרים שבספינה אחת שכבש, היה אוצר שהיה דואג לך כול ימי חייך. גם לנינים של הנינים של הנינים שלך. יכולת לקנות ארצות שלמות עם האוצר הזה.
קפטן הספינה ניסה להזהיר את לד שהאוצר מקולל, אך הוא היה חמדן מידי והרג אותו.
אומרים שהוא נדד ובזבז את אושרו. יום אחד, הגיע לווסט-סייד והחליט להתמקם.
ערב אחד, כשהיה כבר זקן ולא יכל להגן על אוצרו הרב, החליט רוג'ר להטביע את אוצרו בתוך האגם הקפוא של ווסט-סייד.
מאז נקרא הגם "רוג'ר לד" אבל רובנו קוראים לו פשוט" אגם לד". אני והחבר'ה אוהבים לשחות בו ולהעמיד פנים שמצאנו את האוצר כשבעצן מצאנו חלוק נחל.
בחורף האגם קופא, וביום הכי קר בשנה, האוצר אמור להתגלות לזה שליבו שחור כפי של רוג'ר לד.
טוב, כול זה עומד להשתנות כשחבורת בריונים מגיעה לווסט-סייד השקטה ומחליטה לקחת את האוצר לעצמה.
אומרים שהם תמיד יוצאים מרוצים, עם מה שהם רצו ושהם משאירים אחריהם הרס וחורבן רב.
הם אפילו הביאו איתם ציוד מתאים ומי יאמר להם ללכת?
הם בהחלט באו מוכנים. מסתבר שגם אני.
למה?
כי עכשיו הם רודפים אחרי והם לא היחידים. אחרי נמצאים גם המשטרה וצאצא של רוג'ר לד.
אני גיליתי שהאוצר לא חבוי מתחת לקרח באגם רוג'ר לד. אלא רמז למקום הימצאותו של האוצר.
החלק הכי מצחיק, הוא שגם אני צאצא של רוג'ר לד.
מי אני?
אני ג'יימס רד. אימי החליטה לשנות מעט את השם כדי שלא יחששו להיות לידנו.
יש לי שיער בלונדיני ועיניים ירוקות. לרוג'ר היו עיניים ירוקות ושיער שחור.
אני די רזה, אני משחק כדורסל אז יש לי שרירים וסך הכול אני ילד ממוצע.
ורצים לדעת עוד?…
תצטרכו לקרוא את הפרק הראשון…


תגובות (4)

ממש אהבתי! את ממש יצירתית! כל פעם מפתיעה!
שם: מאיה
מראה: עור בהיר, שיער שחור כמו הלילה, עיניים כחולות שאפשר לשקוע בהם. אהובת הבנים.
תבחרי אם את רוצה שהיא תצא איתו למסע או לא

11/12/2013 07:34

אני אוהבת את זה אבל לא כתבת גיל

11/12/2013 07:52

תעשי איזה שבא לך

11/12/2013 09:52

את ממש טובה יופי של כתיבה, אני רצה לפרק השני!!

13/12/2013 11:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך