רעיון הסיפור: יקיר הרוש כתיבת הסיפור: נועם שיר (אני) קרדיט ליקיר הרוש על חשיבת הסיפור. (רעיון מקורי)

הנבחר – סיפור מקורי – חלק ראשון

20/04/2019 740 צפיות 3 תגובות
רעיון הסיפור: יקיר הרוש כתיבת הסיפור: נועם שיר (אני) קרדיט ליקיר הרוש על חשיבת הסיפור. (רעיון מקורי)

לפני חודשיים, חברים שלי שלחו לי מספר אקראי. והמספר הוא: 055-774-5126 (לא מספר אמיתי). ניסיתי להתקשר והמספר לא היה זמין. ואמרתי לעצמי:" אה זה סתם מספר מפגר שלא עובד." וכשהגיע הערב מתי שהייתי צריך ללכת לישון קיבלתי הודעה מאותו מספר ומה שהיה רשום הוא לא טקסט רגיל! ומה שהיה כתוב זה: "אני יודע מי אתה! עכשיו תקשיב טוב טוב! מחר אתה בא ב8:00 לפארק ליד הבית שלך! ועם לא תעשה זאת, אתה לא תראה את אימא ואבא שלך לנצח וגם את שני ידך!". נבהלתי חשבתי: "מי זה יכול להיות?" ואז נדלקה נורה מעל ראשי! אהה זה כנראה חבר שלי מייק הוא לא אמר לי את המספר שלו, אז כנראה זה הוא. וכשחזרתי לישון חלמתי על הבחור ההוא על איך הוא נראה, הוא היה נראה עם שיער שחור ועם מסכה קריפית בטירוף! ופתאום! קמתי בחמש לפנות בוקר התארגנתי לבית ספר וחזרתי טיפה לישון עם ההורים שלי, אחרי שלוש שעות, קמתי והסתכלתי על השעה וראיתי שהשעה כבר 8:00! מתי כבר שהייתי אמור לפגוש אותו!! את הבחור ההוא. אז רצתי כמו מטורף אל הפארק, וראיתי אותו,בדיוק כמו שראית אותו בחלום…

המשך יבוא…


תגובות (3)

תכף יעלה חלק שני תהנו!!

20/04/2019 22:54

תכף יעלה חלק שני תהנו מהסיפור!!

20/04/2019 22:55

אהבתי סיפור מעניין
תמשיך

03/10/2019 06:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך