דביר אמיתי
בבקשה תגיבו, תדרגו, תשתפו את חוות דעתכם. מקבל הכל כביקורת בונה!!! זה סיפור בהמשכים, וכתבתי עכשיו פרק קצר כי אני לא יודע אם יאהבו אותו... אם אני אקבל ביקורות טובות אני אמשיך! כתוב שזה ז'אנר מתח, יהיה בהמשך אם אני אמשיך לכתוב... :)

הנקמה-פרק 1

דביר אמיתי 16/06/2015 617 צפיות 7 תגובות
בבקשה תגיבו, תדרגו, תשתפו את חוות דעתכם. מקבל הכל כביקורת בונה!!! זה סיפור בהמשכים, וכתבתי עכשיו פרק קצר כי אני לא יודע אם יאהבו אותו... אם אני אקבל ביקורות טובות אני אמשיך! כתוב שזה ז'אנר מתח, יהיה בהמשך אם אני אמשיך לכתוב... :)

זה הגיע לו. אתה יודע שזה הגיע לו. אל תחשוב על משהו אחר! זה הגיע לו, לא עשית שום דבר רע. הוא אשם וזה הגיע לו למות. לעזאזל. מה אני עושה עם הסכין עכשיו? תנשום עמוק. להכניס מהאף להוציא מהפה. עוד פעם. יופי.

3 שבועות לפני כן:

סוף ההפסקה, שמעתי את צלצול בית הספר המעצבן. "אתה מגיע?" אריק שאל אותי. עניתי לו שעוד רגע. אני חייב לעשות את זה מהר. אסור שאף אחד ישים לב שאני עושה את זה. פרצתי את התא של קים והכנסתי לתוכו את המעטפה הקרועה מעט. רשמתי רק את שמי הפרטי כדי שאם ימצאו את המכתב לא יוכלו לדעת איזה טובי כתב את זה. אבל קים תדע.
טוב, אני חוזר לכיתה. שיעור אלגברה עכשיו. פתחתי את הדלת. שיט! כל הכיתה בהתה בי והפסיקה את הקשבתה למורה.
"עוד איחור?" אמרה בלגלוג גברת רוסר. "לפחות דבר אחד שאתה טוב בו…" היא לחשה ואז ציחקקה מעט. המורות האלה שצוחקות מהבדיחות של עצמן. עוד אנשים לרשימה של אלה שצריך להרוג.
אני לא אספר לכם מה קרה במהלך השיעור, כי זה פשוט לא מעניין. אני רק אגיד שאני ומאט יצאנו מהשיעור באמצע. מאט הלך לנגב את האף ולעצור את הדימום, ואני הלכתי לחדר המנהל. איזה יום נהדר!
דפקתי בדלת מספר פעמים עד שנשמעה תשובה. "תיכנס טובי." אמר לי המנהל רוג'ר.
הוא לא חיכה שאשב וכבר אמר: "זו הפעם השלישית שאתה מגיע אליי השבוע, מה עשית עכשיו?!" ראיתי שהוא הזיע בפרצופו. הוא לחוץ ממשהו. "הכנסתי למאט אגרוף באף." אמרתי לו בנוחות. 'המשרד של המנהל'. אין כמו בבית. "אני יכול לשאול למה עשית את זה?" הוא אמר בניסיון לתת לי תחושה שהוא באמת שם עליי. "הוא צחק עלי. אז הראתי לו שאני אדם שלא צוחקים עליו. אני מקווה שהוא והאף שלו למדו." השבתי לשאלתו. "אתה חושב שהאלימות היא הדרך לכל דבר?!" המנהל רוג'ר אמר בזעם, כמעט צעק.
"כמעט לכל דבר" עניתי לו.


תגובות (7)

אז ככה, הרשי לי לתת לך מעט ממה שאני יודעת.
לדעתי זה חוסר מקצועיות לרשום *צלצול* זה היה יותר יפה אם היית רושמת שצלצול התנגן ברקע. אל תעשי מסיפור סרט כי זה לא סרט וגם לא סדרה. אל תרשמי שמות עצם ותצפי מקוראים להבין במוחם מה קורה.
לגבי הרעיון, הרעיון נשמע מעניין ומרתק, אני מאוד אוהבת סיפורי מתח ואפילו אני בעצמי כותבת אחד עכשיו. אשמח אם תקראי.
ברמת העיקרון, הכתיבה טובה. אשמח לעוד פרטים ומידע שאוכל להבין פחות או יותר איך הם נראים, בני כמה הם וכד' אבל אני יודעת שזאת רק ההתחלה.
אני אוהבת את הפרק הראשון ולכן אמשיך לקרוא.
בהערכה ואהבה, האחת והיחידה ❤️

16/06/2015 21:04

    תודה רבה על המשוב, אקח הכל לשיפור, ורק שתדעי שאני בן:)

    16/06/2015 21:11

סליחה, תתקן בראשך ללשון זכר :) ❤️

16/06/2015 21:15

מעולה! ממש מגניב.

16/06/2015 21:34

מקסים. סיפור יפה. תרשמם ס

16/06/2015 21:39

תרשם לסיפור שלי אם בא לך

16/06/2015 21:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך