הסודות של רוג'רו 3: גזר הדין..!

Someone Like You 25/07/2013 680 צפיות 5 תגובות

"לינדזי!" שון רץ יום למחרת ברחבי המשרדים עד שהגיע מתנשף למשרד שלה. "חזרתי. אני לא הצלחתי למצוא שום דבר ביערות. מצאנו את המקום הספציפי שבו התרחש הצילום אבל… כל האביזרים או השלדים שהיו בסרט נעלמו כלא היו. אני מצטער. זה היה בזבוז זמן…"
"זה לא משנה בכל מקרה…" לינדזי הביאה לו לשתות מים. "גזר הדין מוגש היום. ואני מאמינה שהכל יהיה טוב."
——-
"כולם לקום" השופט נכנס "כולם מתבקשים לחזור למושבותיהם."
נציג המושבעים נעמד עם דף בידו, והחל לומר:"אנו, חבר המושבעים, פסק לאחר שלושה ימי שימוע ודין ודיונים רבים במוצב על הכף, שהנאשם רוג'רו דיאודטו

נמצא אשם בסעיפי רצח מדרגה ראשונה, אשם בסעיפי אלימות ברוטלית, התקפות מיניות, התעללות בבעלי חיים לצורך תהילה כסף ופרסום, וצילום סרט סנאף שעליו נאסר השימוש."

רוג'רו הסתכל על אברהם בהססיות והפה שלו נפער למשמע ההאשמות.
"גזר דינך הינו שלילת רישיון הצילום שלך למשך 20 שנה, ומאסר עולם בכלא המחוזי "אגדוב" עד יום מותך." השופט דפק בפטיש דפיקה אחרונה.

כל הנוכחים התפנו מהאולם פרט ללינדזי ולרוג'רו שהחלו לאכוף אותו באזיקים.
לינדזי ניגשה אליו עם הראש מורם:"אתה יודע, " היא אמרה "בהתחלה כשראיתי את הסרטון הייתי בטוח שאתה לא שפוי. שאתה תטען לאי שפיות, כמו שאתה צריך, ואשלח אותך לבי"ח פסיכיאטרי שבו יטפלו במוח המעוות שלך. ואז הבנתי… המוח המעוות שלך לא עשה את זה בשביל הרצח. שנינו יודעים שעשית את זה בשביל להגיע לעיתון"

"את לא יודעת דבר." רוג'רו אמר והלך עם הסוהרים.

לינדזי יצאה מבית המשפט
וכשחזרה למשרד התקשרה לשון:"שון, ניצחנו בתיק, הגעתי למשרד כבר"
"זה נהדר" שון אמר בשפתיים נוקשות.
"אתה.. לא גורם לי להרגיש ככה. קרה משהו?"
"אני חושב שכדאי שתדליקי את הטלוויזיה… תעבירי לערוץ 7"
לינדזי מהר שלפה את השלט והדליקה את הערוץ המדובר.

"מדהים! ומה גרם לכם לצאת ככה לתקשורת?"
עיתונאית בטאק-שואו שאלה שבעה אנשים שישבו על ידה בספה רחבה. הגבוה מביניהם הזדהה כקרל יורק, אחד השחקנים בשואת הקניבליזם שנרצח!
"כששמענו שרוג'רו נכנס לכלא, היינו חייבים לצאת להראות לכולם שאנו חיים." הוא אמר.

"אני לא מאמינה… שון אני…" לינדזי אמרה אבל לפני שעוד הצליחה להשלים את המשפט שלה המארחת המשיכה:" למה לא יצאתם לתקשורת כבר לפני כן? למה דווקא עכשיו? למה לא העדתם במשפט כמו שציוו עליכם?"
"הוחתמנו על חוזה של התרחקות מגורמי תקשורת במשך שנה. ובמשפט היו אסיפות עיתונאים והכל הלך למדיה. אבל לא יכולנו לתת לרוג'רו להתייבש שנה בכלא. אז… עכשיו אנחנו כאן." השחקנית פרנססקה אשר הייתה הנאנסת בסרט הגיבה.

"איזה נס!" המארחת אמרה "תחיית המתים בתכנית שלנו! הצטרפו אלינו לתכנית שבוע הבא, עד אז המשך יום טוב!"
הטלוויזיה כובתה.


תגובות (5)

ככה זה נגמר?
אכזבה….
זה בהחלט היה מעניין.

25/07/2013 10:47

זה לא נגמררר
חלילה וחססס

25/07/2013 10:49

אבל…זה היה גזר הדין…..
שיחקת במחשבות שלי.
Well played.

25/07/2013 10:50

החלק האהוב עלי ^-^

25/07/2013 10:50

סוף טוב הכל טוב.
אגב,יש לי עוד סרט שאת יכולה לכתוב עליו.
אם את רוצה.

25/07/2013 11:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך