Someone Like You
זה חזרררר ווהו

הסודות של רוג'רו 4

Someone Like You 28/07/2013 711 צפיות 3 תגובות
זה חזרררר ווהו

לינדזי התמלאה בטישו במיטתה והוילונות סגורים.
היא לחשה לטלפון:"אני לא יכולה ככה יותר, שון, אני פשוט לא יכולה… כבר חודשיים שאני מקבלת איומים וטלפונים מחרידים ועכשיו … עכשיו הם מפגינים מתחת לבית שלי, ואני מפחדת לצאת החוצה"
"אני כבר שם, הכל יהיה טוב! תנשמי, לינדזי, זה יעבור" הוא ניחם.
"לא זה לא! זה לא ייגמר לעולם! כבר חיכיתי חודשיים … חודשיים, שון! מאז שיצאו לתקשורת השחקנים!" היא השתתקה. "אני לא עורכת דין טובה."
"אל תאמרי את זה" שון נזף בה. "אף אחד אחר לא היה מסתדר עם התיק הזה כמוך. פשוט זו תביעה מאוד קשה…את הצלחת"
"כן. הצלחתי לשים אדם חף מפשע בכלא רק כי הוא לא בא לי טוב בעיניים. עורך דין טוב צריך אובייקטיביות ומשמעת עצמית. אני נתתי לדעה קדומה להשפיע עליי."
"בסדר, אבל הנה, את מרגישה בתוצאות. אל תהפכי את העונש ליותר חמור ממה שזה צריך להיות." שון הסביר. נשמעה אזעקת מכונית וברקע רעש של מפגינים מהקו טלפון. "אני עולה לבית שלך"
"טוב" היא ניתקה וחיכתה מקופלת במיטה עד ששון צלצל בפעמון.

היא פתחה את הדלת, והוא ישר חיבק אותה.
"את לא יכולה להכריז ככה על ימי מחלה במשך זמן רב כל כך. יפטרו אותך."
"מה זה משנה? אז אעזוב את העבודה ואעשה משהו עם חיי סוף סוף… אולי אמצא גבר, נתחתן ותהיה לי משפחה… אולי."
"את כבר עושה משהו עם חייך. תאמיני לי שהקמת משפחה זה לא משמותי לגילך. חוץ מזה- את המשפחה שלי. כל המשרד הם המשפחה שלך. זה חשוב לא פחות. את רק צריכה… לנשום. ולחשוב: מה את מתכוונת לעשות עכשיו? משהו שיגרום לך לכפר על המשפט?"

לינדזי הסתכלה על הרצפה,
ואז עלה במוחה רעיון.
"רוג'רו הגיש ערעור למשפט?" היא שאלה וקמה מהמיטה עם עיניים נוצצות.
"כן, רק צריך לחכות שזה יתקבל."
"אז אני אגן עליו." היא החליטה.
"אני אייצג את רוג'רו במשפט החוזר!"


תגובות (3)

קודם נגדו,עכשיו בעדו
יש לך טוויסטים רצייינים בעלילה כל הזמן.
אהבתי,תמשיכי.

28/07/2013 08:10

המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך! המשך!

28/07/2013 08:13

תמשיכי.
חשבתי שזה כבר נגמר,אבל,טוב שיש טוויסטים בעלילה.
אולי ארגוני בעלי החיים צריכים לתבוע אותו או משהו, כי קראתי שהיו התעללויות בבעלי חיים במהלך צילומי הסרט.

28/07/2013 08:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך