Someone Like You
אעאעאע וזה לא נגמררר !!

הסודות של רוג'רו 5: עכשיו זה מתחיל

Someone Like You 28/07/2013 628 צפיות 6 תגובות
אעאעאע וזה לא נגמררר !!

"אמרתי לך לא!" השופט שאליו הועבר התיק התנפל על לינדזי "תחשבי בהיגיון! את התובעת המחוזית! את לא יכולה להגן על נאשם! את שוכחת את תפקידך כל הזמן!"
"כבודו, אתה שוכח בעצמך את חלק מהחוזה. המשפט עליו להיות במקום בו התרחש הפשע. אמנם הפשע התרחש בברזיל אך משום מה בגלל שהשחקנים מהוליווד הוא נשפט כאן בקליפורניה. " היא התקרבה אליו ולחשה:"אתה לא רוצה שיחשבו שבית הדין מושפע מיחס חברתי-תקשורתי, נכון? אז טכנית אני לא הייתי אמורה לייצג את המדינה של קליפורניה בתביעה בכלל. אלא את ברזיל. ואם במשפט הראשון כבר נעשה עוול שכזה אוכל לערער ולסכם שהתיק אינו קשור למחוז כלל וכלל."

"מה את מצפה שאני אעשה?! אזמין תובע ברזילאי?! זה נשמע לך הגיוני?!"
"מאוד. כי משום מה ברזיל לא נגעו בתיק הזה. זה לא נראה לך חשוד? הסרט התרחש ביערות האמזונס ואף שגריר או נציג לא אמר מילה. זה נראה כמעט… הם תכננו להעלים את רוג'רו, לא?"
השופט בהה בה. "זה מגוחך."
"ובכל זאת… תזמין תובע ברזילאי שייצג את ברזיל, אחרת לא יהיה משפט צדק."
"לינדזי," הוא קרא לה. "יש לך מזל הפעם." וחייך. לינדזי יצאה מהחדר.

היא הלכה לכלא לשעת ביקור האסירים ונפגשה עם רוג'רו. היא התיישבה מול זכוכית ההפרדה והרימה את שפופרת הטלפון. רוג'רו נכנס לחדר הביקור ונרתע כשראה אותה. הוא הרים את השפופרת ורטן:
"מה את רוצה ממני?"
"אני לא באתי לפגוע בך. לא יותר. אני מעכשיו הקו הגנה שלך בערעור." היא אמרה ושמעה עד כמה זה נשמע מופרך כשזה יוצא מהפה שלה. האישה שהכניסה אותו לכלא מלכתחילה.
"אני לא בראש להתלוצצויות. תאמרי מה את רוצה ותעופי לי מהפנים."
"אני רצינית לחלוטין. יובא לך תובע ברזילאי ואני אגן עליך. רק… יש מספר חורים שאצטרך להשלים איתך. כמו… סצנת השיפוד, רשימת האביזרים ועוד הרבה."
"תובע ברזילאי?!" הוא נבהל
"כן… מה הבעיה?"
"שום דבר." הוא כיווץ שפתיים.
"קח את הזמן לחשוב על זה. צור איתי קשר."
"תובע ברזילאי אמרת?"
"אתה רוצה לספר לי משהו?"
הוא השתתק. וניתק את השפופרת וקם מהחדר. לינדזי נשארה המומה ולבסוף אף היא יצאה מהכלא.

יום אחרי זה זימנו את לינדזי לשיחה במשרד השופט.
"לינדזי, כדאי לך לשבת לזה" שון אמר לה.
"מה קרה? לא קיבלו את הערעור?" היא נלחצה. "כבר יש שופט והכל מוכן!"
"לא..זה… פשוט, אתמול…
רוג'רו התאבד באחד מהתאים בבית הכלא 'אגדוב'." שון אמר והמשיך:
"הוא חנק את עצמו בעזרת השרוול של הסרבל. הוא קרע אותו ו…קשר לסורגים ופשוט…"
לינדזי שתקה.
"הוא מת."


תגובות (6)

למה הסוף?
אהבתי את זה ):

28/07/2013 08:39

זה לא נגמר… חחחח

28/07/2013 08:40

הוא לא מת במציאות.
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

28/07/2013 08:41

נכון,הוא לא מת במציאות, אני אמרתי מההתחלה שרוב הדברים יקרו במציאות לא כולם… בכל זאת אני רוצה לעשות סיפור חחח

28/07/2013 08:42

תמיד ידעתי שברזילאים מפחידים במאי סרטים…..
המשך.

28/07/2013 08:44

יאי
יאי
יאי
יאי
יאי
יאי

28/07/2013 08:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך