Mrs. Pancakes
מקווה שלא תנחרו לי פה באמצע הקריאה -_-
נ.ב , שכחתי להגיד שיש בסיפור שני עולמות , העולם האמיתי והעולם הדמיוני.
אז אל תצרחו אלי עם נער עם שיער לבן וחיוך מרושע מנסה לרצוח את סטורי XD

הסוכנת M – פרק 3

Mrs. Pancakes 30/07/2013 773 צפיות 17 תגובות
מקווה שלא תנחרו לי פה באמצע הקריאה -_-
נ.ב , שכחתי להגיד שיש בסיפור שני עולמות , העולם האמיתי והעולם הדמיוני.
אז אל תצרחו אלי עם נער עם שיער לבן וחיוך מרושע מנסה לרצוח את סטורי XD

פתאום הבית עלה בלהבות , עשן כבד התמלא בחדרי , סתמתי את אפי וניסיתי לזוז משם , אך לשווא. נפלתי בכבדות אל הרצפה והחלתי להשתעל , לפתע נכנס לביתי איש עם שיער שחור ועיינים שחורות , הוא החזזיק בידו מסיכת חמצן. "בואי" אמר והושיט את ידו , ניסיתי לתפוס אותה אך לא יכלתי לזוז , האיש הרים אותי ורץ החוצה. "מה..את.אתה..עוש.עושה..?" אמרתי והשתעלתי , האיש התיישב על המדרכה והשכיב אותי על ברכיו. "מציל אותך" אמר והניח את מסיכת החמצן , אחריי כמה דקות הרגשתי טוב. "תודה לך" הודתי לו והלכתי. הרחובות היו חשוכים ואפלים במיוחד , ההורים שלי לא חזרו ואחותי עדיין באיזור השריפה.
"ילדה מסכנה.." שמעתי קול חלש ומסתורי , של גבר. הסטתי את מבטי ולא ראיתי כלום , מוזר. "תיזהרי!!" שמעתי צעקה של ילדה , זאת בטח רמיליה. "למה?" שאלתי אותה. "תסס…תסת..תסתכלי מאחורייך.." היא אמרה בפחד , הבטתי מאחורי ולא ראיתי כלום , כנראה רמיליה הוזה. "אין שם כלום" אמרתי בפשטות , היא גילגלה את עייניה. "אבל..קו..קוד.קודם.." גמגמה , כנראה אני אף פעם לא אבין את הנערה הזאת. "את מתנהגת בפראנואידיות , אין שם כלום וזהו" אמרתי. "כנראה אני באמת הוזה" אמרה וסידרה את קצוות שיערה הבלונדיני , הלכתי משם. שמעתי צרחה קורעת לב מבין השיחים , רצתי לשם ובדקתי – גופה של נערה נחה על הדשא , חצי מאיבריה חשופים ורובה מלאה בדם סמיך , כמעט הקאתי שראיתי את זה. רצתי משם במהירות , מנסה לא להיזכר במראה המזעזע הזה , הטלפון שלי צילצל , זאת שיחה מלוסי. "מה עכשיו?" שאלתי אותה. "אבא שלי עורך מסיבה גדולה מחר , את באה?" שאלה בתמימות , לא רציתי לבוא אך לא רציתי לאכזב אותה. "כן.." מילמלתי בצייתנות. "יופי , אני צריכה לנתק , ביי" אמרה וניתקה , שמעתי עוד צרחבה קורעת לב. על הכביש שכבה גופה של איש בסביבות גיל העשרים , יכלו לראות את העצם של הגולגולת בלחיים שלו , בכל מקרה – פשוט מזעזע. ניסיתי להתעלם מהמראות המזעזעים , המשכתי להתהלך ברחובות. עכשיו השעה שש בערב , אני מתהלכת כמו מסוממת ברחובות וההורים לא חזרו , אחותי בטח מתה בשריפה. הייתי רעבה מאוד , החלתי בריצה בניסיון לחפש מאפיה או חנות מזון כלשהי. בסוף נעצרתי ליד מאפיה , ניצלתי את זה שיש לי כמה שקלים בכיס ונכנסתי. שלפתי שקית והכנסתי לשם מאפים , עוגיות , ובקבוק שתייה. ניגשתי לקופה ושילמתי , יצאתי וחזרתי להתהלך ברחובות. הוצאתי משם עוגיה קטנה וזללתי אותה במהירות , אכלתי , טרפתי הכל , ירדתי על כל השקית. כעבור שעתיים התיישבתי על גדר מאבן וצפיתי בשמי הלילה , "ההורים בטח חזרו. רגע , ההורים שלי?! מה אני עושה עכשיו?! שכחתי מזה!!" צעקתי והתחלתי לרוץ ברחוב כמו משוגעת , הסטתי את מבטי לכביש , ראיתי שם את מכוניתו של אבי , קיוויתי שאשיג אותם ואגיע לבית בזמן. כמעט הגעתי לפניהם , בשלב הזה אני מתחילה להגביר את קצב הריצה שלי. הגעתי הביתה בזמן , סגרתי את הדלת במהירות והתיישבתי על הספה. הוצאתי קלטת של שירי מייקל ג'קסון ושמתי אותם בטלוויזיה , התחלתי לשיר ולעשות הליכת ירח.


תגובות (17)

איזה מגניב!!! אני אוהבת גופות *-* ולא.. אני לא מוזרה.. אני.. אני.. טוב.. אני כן מוזרה P:
תאריכי את הפרקים!!!
מחכה להמשך! D:

30/07/2013 15:28

רגע. מה? לא הבנתי. רגע אחד אני רואה אנשים מתים לי מול העיניים והבית שלי עולה באש ורגע שני אני אוכלת עוגייה ? 0.0"

30/07/2013 15:28

היא אמרה שיש שני עולמות.. אולי נבין מה קורה בהמשך חחחחחח

30/07/2013 15:29

כן XD

30/07/2013 15:29

אולי כדאי לציין באיזשהי דרך נסתרת את המעבר בין העולמות? אני לא ממש מבינה מה הולך פה…

30/07/2013 16:43

הכל יתגלה בפרק הבא <:

30/07/2013 16:50

פשוט מזעזע, בא לי להקיא… (הגופות לא הסיפור, הסיפור נחמד…)

30/07/2013 17:41

בכל סיפור חייבים להיות מקריי מוות , זה עוזר לסיפור (;
נ.ב תקראו ברציתי להוסיף , אז אל תהרגו אותי עם נער עם שיער לבן וחיוך מרושע מנסה לרצוח את סטורי ^^

30/07/2013 17:54

רגע? אינויאשה מנסה לרצוח את סטורי?

30/07/2013 18:32

רגע? אינויאשה מנסה לרצוח את סטורי?

30/07/2013 18:32

המשך!!!!!!

31/07/2013 01:19

למה אבל תמיד לרצוח אותי מה עשיתי שזה מגיע לי T_T

31/07/2013 03:00

נווו אבל את יודעת שלא תמותי ><"

31/07/2013 04:19

חחח תמשיכי

31/07/2013 08:35

DUDE אני כל יום נכנסת רק בשביל הסיפור הזה ואת לא ממשיכה! כאילו אין לי מה לעשות באתר ואני נכנסת ישר לפרופיל שלך כדי לראות את הסיפור ואת לא ממשיכה ><
למה את לא ממשיכה?! שאני אביא גרזן?!

01/08/2013 13:45

אני ממשיכה עכשיו ^-^

01/08/2013 13:51

שיט
ישבתי לכתוב קטע ארוך ובטעות ריעננתי
אני כנראה אמשיך בכל זאת

01/08/2013 14:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך