girl_from_mars
תנו לי לדעת את דעתכם בתגובות :)

הסילבסטר פרק 2

girl_from_mars 07/05/2015 851 צפיות 5 תגובות
תנו לי לדעת את דעתכם בתגובות :)

״אולי תקומי לדבר איתו״?
שאלה ליסה ״אינלי אומץ ובכלל על מה יש לי לדבר עם מישהו מכיתה י״ב שמוקף בבנות מי״ב שכנראה יותר כוסיות ממני פי מיליון בערך״ אמרתי במהירות טיפשית שהזדקקתי לאויר אחרי האמירה שלי. ״יש לי רעיון״! צעקה קטיה בהכרזה ״שתקי הוא עוד ישמע״ מילמלתי ונתתי מבט חטוף בדן דן ״לכי תבקשי ממנו סיגריה״ היא לחשה הפעם ״אבל אני לא מעשנת״ אמרתי
בקול מבולבל, ״את רוצה לדבר איתו או לא״? שאלה ליסה ״כן״ הוסיפה קטיה.
״טוב טוב״ אמרתי וקמתי בחשש,
התחלתי להתקדם לכיוון המחששה שלא הייתה רחוקה מהסינטטי וראיתי אותו יושב על אחד מהשולחנות מדבר עם טל החבר הקבוע שלו שאיתו תמיד הסתובב .
שניהם עישנו ודיברו על משו רציני כי שניהם נראו מאוד קודרים. הייתי במרחק מטר מהם
והתחלתי להרגיש את החום העולה לבית החזה שלי, ״יש לך סיגריה במקרה״ שאלתי
והרגשתי שיצאתי ממש מטומטמת .
״את מעשנת בכלל״? שאל טל ונתן מבט מחייך בדן דן ואז בי . דן דן נשאר קודר ובקושי הסתכל עלי אפילו ״אממ כן ברור״
מילמלתי . שיט אנה את הבן אדם הכי מפחד בעולם אמרתי לעצמי וקיוויתי שפשוט יתן לי כבר את הסיגריה הזאת כדי שאני אחזור לליסה ולקטיה שכנראה מאוד יצחקו עלי. ״אוקיי״? הוא אמר וגיחך כשהכניס את ידו לכיסו האחורי והוציא קופסא מקומטת של מלברו ״קחי״ הוא הושיט לי את הסיגריה
והכניס את הקופסא חזרה למקומה.
״תודה״ אמרתי והסתובבתי ללכת ״וואט דה פאק״ מילמלתי לעצמי והתחלתי להתקדם עד שמישו קרא לי ״היי צריכה מצית ״? שמעתי קול מאחורי, הסתובבתי באיטיות זה היה דן דן שרשת פניו נשארה קודרת ורצינית ״אממ ברור״ אמרתי בחיוך והייתי יכולה להגיד בוודאות שהסמקתי קשות .
התקדמתי לעברו והושטתי לו את הסיגריה כמו מפגרת הרי הייתי אמורה לשים אותה בפה, הייתי יכולה לשמוע את טל מגחך למראה הילדה מכיתה ט׳ שלא יודעת איך לעשן. ״את אמורה לשים אותה בפה״ אמר דן דן ופניו השתחררו טיפה והייתי יכולה לראות שהוא חייך אבל ממש טיפה .
הוא הכניס את הסיגריה לפה שלי וקירב את המצית לסיגריה ״את אמורה להחזיק אותה״ אמר טל כששמתי במהירות את הסיגריה בין שתי אצבעותי ״תודה״ מילמלתי כשהוא הדליק את הסיגריה. התחלתי להתקדם לכיוון קטיה וליסה שנראו מבודרות עד מאוד למראה חברתן שחוזרת עם סיגריה ביד אדומה כמו מאדים משיחה עם אהוב ליבה שלא מכיר אותה ״שתקו״ אמרתי לפני שאמרו משהו בכלל, והתיישבתי בינהן כשלקחתי שאיפה מהסיגריה. הרגשתי תחושת חנק רצינית והתחלתי להשתעל ״היי בזהירות יא גנגסטרית שלא תתאלפי כאן״ אמרה ליסה וצחקה בצחוק המטריד שלה.
הרגשתי את המבוכה מתפוגגת וזה בעצם היום שהתחלתי לעשן,היום שדיברתי עם דן דן בפעם הראשונה בחיי,והיום שגם התנשקתי איתו.
״אנה אנה אנה אנה אנה״ אמרה מיכל ללא הרף כשנעמדתי מול הלוקר שלי לקחת את ספר האקולוגיה ״מה״ שאלתי ונתתי לה מבט שואל ״את זוכרת איזה יום היום נכון״?? היא שאלה וקפיצה במקום בהתרגשות .גאד היום זה הסילבסטר נזכרתי ״סילבסטר״? שאלתי ברטוריות
״כן״!! היא צעקה כשהעוברים והשבים נתנו בנו מבטים מפוחדים ״ואת באה למסיבה של לנה נכון״?! היא נרגעה לשניה ״אממ ברור״ למרבה הצער הייתי יכולה לחתום על כך שאמא שלי לא תאשר לי לצאת למסיבה של ״בני טיפש עשרה,לא מחונכים,שיתנו לי אלכוהול וסיגריות ושיט בסגנון״ כמו שהיא טענה ואפילו לא רציתי לדמיין את הרגע הזה ואת והפנים שלה כשהיא תגלה שניסיתי לעשן היום. ״אני באה״ חייכתי כשסגרתי את הלוקר והתקדמתי לעבר חדר אקולוגיה, להפתעתי אף אחד עוד לא הגיע לשיעור אבל המורה לא נראה מוטרד מכך הוא דיבר עם כמה תלמידים שתמיד התישבו בשורה הראשונה ואני התיישבתי ליד קטיה שכבר ישבה שם עם רגל אחת על השולחן ומבט חדור ריכוז בטלפון שלה. ״שלום שלום ״ מילמלתי וזרקתי את התיק שלי מתחת לשולחן ״כע היי״ היא מילמלה בלי להרים את מבטה ״אני מרגישה מפגרת״ אמרתי בגיכוך כששמתי את רגלי על הכיסא ״למה״ היא המשיכה לבהות בטלפון.״אמרתי למיכל שאני באה למסיבת הסילבסטר של לנה ״ אמרתי ונשענתי על משענת הכיסא. ״את״?! היא צעקה לפתע ובתנועה חדה הורידה את רגלה מהשולחן זרקה את הטלפון שלה על התיק שלה שהיה על השולחן כמו שהיא נהגה לשים אותו כול שיעור. הסתובבה אלי ופערה את פיה .
״אנה פאקינג מילטו הולכת למסיבת הסילבסטר של לנה פאקינג מורדוסילוב״?!
היא צעקה כשכול המבטים הופנו אלינו ״קטיה את לא בהופעת מטאל טיפה להנמיך את הצעקות״ אמר המורה והתמשיך לשוחח עם התלמידים. ״את כאילו רצינית איתי את יודעת מה הולך שם כול שנה״?! היא שאלה באותה אינטונציה ״אמא שלך תעדיף למות מאשר לתת לך ללכת לשם״ היא ציחקקה לבסוף והחזירה את רגלה על השולחן.
״אני יודעת אבל דן דן יהיה שם״ מילמלתי במבט מושפל ״אז כאילו את תתגנבי מהחלון כמו מופרעת״? שאלה קטיה וזרקה עלי מבט מזלזל . לא עניתי אבל זה כנראה מה שאני יעשה חשבתי לעצמי ״לא את לא..״ קטיה הסתכלה עלי והבינה שזה מה שאני יעשה ״את מפגרת״ היא צחקה לבסוף ״אז לבוא לאסוף אותך היום למסיבה״? היא שאלה אחרי שתיקה ארוכה ״יאפ״ אמרתי לבסוף כשרוב הכיתה התחילה להכנס לשיעור.
חזרתי הביתה כשהבטן שלי לא הפסיקה להתהפך. עוד שלוש שעות קטיה באה לאסוף אותי חשבתי לעצמי . אמא שלי הייתה במטבח והטלביזיה כרגיל הייתה מודלקת על ריפיטים של ״עקרות בית נואשות״ נכנסתי בצעדים חוששים והתכוננתי נפשית לשטיפת המוח של אמא שלי לשאלה שאני אשאל.
״אמא״? שאלתי ״לפי מירב ידיעתי זה התפקיד שלי בחייך״ היא ציחקקה
״יש לי שאלה״ חייכתי חיוך מטופש והתקדמתי לעברה כשתיקי היה עוד על הכתף שלי ״אפשר לבוא היום למסיבה״? שאלתי בחיוך וניסיתי שלא להוריד אותו ״ממש לא״ היא לא חיכתה שניה ושללה את הבקשה ״אבל..״
״לא ממש לא״ וכאן נגמרה השיחה המעניינת שלי ושל אימו שאפילו לא רצתה להסביר לי את הסיבה ולשטוף לי את המוח.
הגיע הערב נשארה לי עוד שעה.
הייתי כבר מוכנה.
לבשתי נעלי אולסטאר לבנות גבוהות
ואתה שימלה הפרחונית שלי מפורבר 21
וחיכיתי לקטיה שתבוא.
הייתי בלחץ מטורף שהתירוץ ״אמא אני לומדת אל תפריעי לי״ לא יעבוד וכשהיא תכנס תמצא חדר ריק. אבל ניסיתי לנשום וליהיות בטוחה שהכול יעבור טוב.
ראיתי את קטיה מהחלון והבנתי שאני צריכה לצאת קפצתי מהחלון שלמזלי היה חלון קומה ראשונה,היא חיבקה אותי ״את פסיכית לגמרי״ היא ציחקקה ושתינו התחלנו להתקדם לביתה של לנה שהיה במרחק שני רחובות ממני ״כול הפאקינג בית ספר יהיה שם״ היא אמרה בהתלהבות כשהגענו לדלת הביניין. עלינו במעלית לקומה 10 שם התגוררה לנה המוזיקה נשמעה עד לתחתית הבית. הדלת הייתה פתוחה,שתינו נכנסנו והתגלה מולינו ביתה העצום של לנה וכול האנשים שרק קיימים בבית הספר היו שם. ניסיתי לסקור את המקום ביסודיות כדי למצוא את דן דן אבל ללא הצלחה.
החלטתי פשוט להנות.
רקדתי,התחרפנתי,שתתי,עישנתי,צחקתי
עד שהבחנתי בו.
בדן דן. הוא היה בפינה של האלכוהול
עם שני חבריו הוא הבחין בי ונתן בי מבט קצר כאילו ראה אותי פעם אבל הכיר.
הייתי שיכורה אבל הבנתי כול מה שהלך סביבי כך לפחות חשבתי.
מוזיקת סלואו ישנה הושמעה וחבריו של דן דן התפזרו לבנות הזוג שלהם.
ניחשתי שכנראה אין לו חברה כי בחיים לא ראיתי אותו מסתובב עם מישהיא בבית הספר או מנשק או דברים בסגנון.
הוא נשען על הקיר ובהה בתקרה.
התקדמתי אליו בצעדים קטנים וחוששים
״היי אני הילדה הזאת שביקשה ממך סיגריה״ אמרתי וחייכתי ״אה כע היי״ הוא הוריד את ראשה ואמר בטון לא מתעניין.
״למה אתה בצד״? שאלתי,הוא לא ענה הוא
רק נתן בי מבט מוזר כזה והמשיך לבהות בתקרה ״בואי״ הוא אמר אחרי שניות של שתיקה מביכה והתקדמנו להמון הרוקד בזוגות. הוא שם את שתי ידי מסביב לצווארו
ושם את ידיו על המותניים שלי,הייתי יכולה להשבע שהפכתי לשלולית של אנה בתול עצמי עברו לי 80 צמרמורות לפחות מהמגע שלו. הוא בהה בי במבט מבולבל לרגע ״חכי שניה״ הוא אמר ולפתע הצמיד את שפתיו לשלי. וכך נגמר הערב הזה שנישקתי את דן דן השתכרתי בסילבסטר וברחתי מהבית.


תגובות (5)

מהמם

07/05/2015 23:16

את חייבת לבחור שם לסיפור

07/05/2015 23:19

וואיי אני מתה כבר לפרק הבא!!

07/05/2015 23:27

תמשיכי

08/05/2015 20:29

גם איך שתיארת אותו, שיעק חום נוטה לג׳ינג׳י, עיינים ירוקות, היפי-גוטי, מעשן.. כל כך חבר שלי0:

08/05/2015 20:32
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך