אני לא ממש יודע איך לקרוא לסיפור, אז סתם המצאתי.
אני עדיין חושב על שם.
מוזמנים להציע !

העץ שנפל

12/02/2013 531 צפיות תגובה אחת
אני לא ממש יודע איך לקרוא לסיפור, אז סתם המצאתי.
אני עדיין חושב על שם.
מוזמנים להציע !

העץ שנפל – עומר אשר
היה היה ילדה בשם רינת, רינת חלתה מאוד, לרינת יש שיער בצבע חום, ויש לה 2 אחים, אחד בכור והאח השני הוא גדול מרינת ב3 שנים. באותו הזמן רינת הייתה בת 14. רינת הייתה בדרכה למרפאה השכונתית וכאשר הייתה בדרכה למרפאה נשמע רעש גדול ונורא, וכל הרצפה רעדה, זוהי הייתה רעידת אדמה איומה ונוראה, כאשר המרפאה הייתה במרחק הליכה, מעבר לכביש, עברה היא חצי כביש, בזמן שחצתה היא את הכביש נפל עלייה עץ גדול, רינת שכבה מחוסרת הכרה מתחת לעץ הגדול דקות ספורות כאשר גופה מתחת לעץ.

כאשר נשמע רעש חזק של משטרה אביה של רינת ראה את המתרחש מעבר לחלון ביתו, אביה של רינת רץ במהרה לספר לאשתו, אשתו שהייתה באמצע שיחה עם בנה בחדרה, לא הבינה מדוע כל המהומה מחוץ לביתה. האב, האם, ובנם הבכור יצאו לראות את המתרחש בחוץ, שלושתם הגיעו למקום התאונה, ומצאו שמה את השכנה דפנה ושאלו אותה על מה כל המהומה? השכנה דפנה ענתה בקול נמוך "עץ נפל על ילדה קטנה, אני לא יודעת מי היא הילדה". אמה של רינת שולמית התקשרה לבתה רינת, לשאול היכן היא, והאם היה בסדר.

לאחר כמה דקות של ניסיון יצירת קשר עם רינת, לא היה מענה. שולמית האימא חזרה למקום התאונה אך הפרמדיקים וצלמי הפפראצ'י שנדחפו בכוח לא נתנו לה לעבור.
האימא נדחפה בין האנשים בשביל לראות מי היא הילדה המסכנה, בדיוק כאשר הכניסו את הילדה לאמבולנס, האימא הגיעה למקום התאונה וראתה את בתה שוכבת על אלונקה מדממת מבטנה. האימא צעקה "עצרו את האמבולנס , עצרו את האמבולנס", והאמבולנס לא עצר הוא המשיך לנסוע. האימא חזרה בריצה לבעלה משה, ואמרה לו להיכנס לאוטו ולעקוב אחרי האמבולנס.

משה נכנס למכונית, ורדף אחרי האמבולנס. לאחר 14 דקות של מרדף כאשר האמבולנס הגיע לבית החולים שנמצא בקניון גדול ועגול נכנס משה לבית החולים וביקש לראות את ילדתו רינת, ואמר שרינת היא הילדה הזו שנפגעה מעץ גדול והרגע היא נכנסה לניתוח. הרופאים אמרו למשה שהוא לא יכול להיכנס, ושימתין בחוץ עד לסיום הניתוח. משה חיכה בחוץ למשך שעה וחצי. כאשר הניתוח הסתיים נתנו למשה האב להיכנס ולראות את ילדתו רינת.

כאשר נכנס האב לחדר התאוששות של בתו ראה אותה שוכבת על מיטת החולים מורדמת. האב התחיל לבכות ולאחר מכן התקשר לאשתו. האימא ושני בניה ישבו ליד השולחן הריק והמתינו בסבלנות לקבלת החדשות, וכאשר שמעו את האבא בוכה בטלפון לא ידעו מה קרה וחששו שקרה משהו נורא. לאחר 2 דקות של בכי של האב, משה האבא אמר בקול ניצחון "היא בסדר, היא בסדר!". האימא שעוד רגע התעלפה אמרה "ה' תודה לך ששמרת על ביתי היקרה לי מכול".


תגובות (1)

סיפור טוב אבל ממתי אבא בוכה?
נ.ב. שם לסיפור: כאב רינת/ אלוהים שומר על רינת/ כאב מרעידת אדמה

16/02/2013 06:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך