Shush
טוב,זה כנראה הפרק האחרון עד יום שישי,כי אני יוצאת מחר לטיול שנתי (יששששששש)!!!

הערפדים-פרק 6

Shush 30/04/2013 667 צפיות 3 תגובות
טוב,זה כנראה הפרק האחרון עד יום שישי,כי אני יוצאת מחר לטיול שנתי (יששששששש)!!!

מוזר,טוב מישהו כנראה מחפש את שר,אבל אנחנו מספרות אחת לשניה הכול אז מי זה יכול להיות,והמנה היומית,מה זה?טוב,אני הולכת לגלות…
פתחתי את הדלת ומשהו עמד שם,מבחוץ הוא נראה כמו סתם עוד בחור,אבל האנרגיה שהוא הקרין מוכיחה שהוא יותר מזה…
״שלום,אני דון (שמי המזויף)אני העוזרת של שר,הבאת את המנה היומית?אני בהחלט מצטערת על שלא באתי לאסוף אותה,שר נסעה לצפון ואני פשוט….בבקשה על תגלה לה…״עשיתי פרצוף מפוחד והוא רק הנהן והגיש לי שקית קרטון גדולה,נכנסתי חזרה הביתה ופתחתי את השקית.
מה?!?!?!?!?
בתוך השקית היו חמש שקיות דם קטנות,מה למען השם קורא פה?
באותה השניה שר קמה,דחפתי את השקית מתחת לשולחן ונראיתי תמימה.
״בוקר טוב שר,או שאלי לומר ערב טוב (צחקקתי) חשבתי על זה ואני ממש רעבה אבל חיכיתי לך,בואי נלך לצוד יחד…״כמו שניכשתי שיקרה היא נבהלה אבל אחרי מאית שניה התאספה על עצמה…״מצטערת,אני לא ממש רעבה,בעצם אני עדין עיפה,אני חוזרת לישון אל תחכי לי…״היא הסתובבה ללכת אבל תפסתי בידה״אין מצב,ישנת אחת עשרה שעות,את בטח לא עיפה״ושוב חייכתי את החיוך המזויף שלי…״תתפלאי אבל אני כן,אני בקושי עצמתי עיין כבר כמה לילות״איזה שקרנית גרועה היא!!!״אוקי,אבל לפני שאת הולכת לישון,רציתי לספר לך שמקודם היה כאן מישהו והוא אמר שלא באת למנה היומית והביא לך את זה…״הוצאתי את השקית מתחת לשולחן,היא נראתה אשמה והמומה גם יחד…


תגובות (3)

מהמםםםםם תמשיכיייייייי

30/04/2013 09:55

עד יום שישי?!?
איך את מעיזה להשאיר אותי במתח עד אז..
=) מדהים!
אני דורשת המשך …

30/04/2013 23:21

תמשיכיייי מה?
עוד יום לא לא לא
את חייבת להמשייך עוד היום

01/05/2013 01:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך