AstarHoran
אם אהבתם תגיבו ;-*

הפחד מהמוות, או בעצם מהאהבה?-5

AstarHoran 13/06/2013 704 צפיות 7 תגובות
אם אהבתם תגיבו ;-*

סם הייתה בלחץ שרק הלך והחמיר. ככול שהם הוסיפו להתקדם בתוך היער הפך עבות יותר ויותר הלחץ הליבה התגבר, והיא הבינה שהם יודעים את זה טוב מאוד, שכמו שג'יימס הבהיר לה ביום האתמול 'הם לא צריכים לגעת בה כדי לשמוע את פעימות ליבה' כפות ידיה החלו להזיע וביטנה להתהפך והיא הדקה את ידיה לאגרופים שהצמידה לצידי גופה.
"תעצרו" צעק לפתע ג'יימס הרמתי אליו את מבטי. האוטו נעצר ברגע אחד וטלטל את הנוסעים בו.
"מה קרה ג'יימס?" שאל ג'וש, גם כריס הרים את עיניו מהמשחק שהיה שקוע בו בפלאפון שלו.
"אנחנו כבר חוזרים" הוא אמר להם הם הינהנו. אני עדיין לא הבנתי למה הוא מתכוון ב'אנחנו' עד שהוא החל מושך לי את היד ניסיתי להתנגד לא "תעזוב אותיי! לא עשיתי לך כלוםםם. אני ישבתי בשקט, כמו שאמרתם. תעזוב אותייי!! בבקשה" החלתי לצעוק והדמעות שהיו עד עכשיו עצורות בתוכי החלו להתפרץ החוצה. הוא לא ממש התייחס אליי ומשך אותי מתוך המכונית.
הוא תפס את ידי והחל צועד איתי מתרחק קצת וסותם לי את הפה בעזרת כף ידו. ניסיתי להשתחרר לצעוק אך לא יכולתי במרחק אני שומעת את המכונית מתרחקת מהמקום,וגופי החל רועד. הוא הוביל אותי לעבר עץ והשעין אותי עליו כך שפני לעברו. "תקשיבי סם, אני יעשה את זה קצר וברור לא הבאתי אותך לפה לא כדי להפחיד אותך או משהו ואני מדבר ברצינות. שאת נלחצת הפעימות לב שלך מואצות והדם שלך מתחיל לזרום יותר מידי מהר אנחנו ע-ר-פ-ד-י-ם את מבינה? ערפדים! ואנחנו מריחים דם מרחוק וביעקר שאת קרובה כול כך עוד חמש דקות עם הלחץ שהיית שרויה בו ושלושתינו היינו קופצים עלייך! תלמדי לשלוט בעצמך ולהירגע! זה רק לטובתך בסיפור הזה. תאמיני לי." אני מביטה בו מבט של 'אתה רציני?' מופיע בעניי "אתה לא רציני נכון? אתם חוטפים אותי מהבית שלי סוגרים אותי עם שלושתכם באוטו לוקחים אותי למקום שהשד יודע איפה ועוד באים אליי בדרישות לא להילחץ?! תנסו לא להלחיץ אותי! ואולי אני לא ילחץ. תפנים את זה אני בת 16 מלונדון בחיים שלי לא הייתי קרובה לאנשים באינטימיות כזאת בדרך שהייתי קרובה אליכם מאז הופעתם" ברגע זה הדמעות מתחילות שוב לפרוץ מעניי "אתם הורסים אותי. אני רוצה לחזור לבית שלי. למשפחה שלי. לחיים שלי. תחזירו אותי הביתהה כבר!!!" אני צורחת בכול הכוח הוא מעיף לי סטירה.
"אמרתי לך בלי לצעוק נכון!!" ג'יימס מתקרב אליה, סם נצמדת אל הגזע והוא ממשיך להתקדם. "תלך ממני" סם אומרת בפחד "תתרחק" היא ממשיכה. הוא רק מחייך חיוך יהיר ונצמד אליה, הוא מחזיק את ידיה הרועדות ומניח אותם על העורף שלו ואת ידיו הוא כורח מסביב למותניה. סם משותקת, היא לא יכולה לזוז. הוא מתקרב עם פניו אליה מסתכל לה בעניים אינה יכולה להוריד את עיניה מענייו הכחולות הכהות הוא ממשיך לחייך ולצמצם את הפער בינהם. ג'יימס מתקרב יותר עם פניו ובדיוק כששפתיו המלאות עומדות לנחות על שפתיה של סם היא מעיפה לו סטירה מצלצלת כך שהלחי שלו תיהיה אדומה עוד שעה שלמה אחרי המקרה הזה…


תגובות (7)

תמשייכיייייייייייייי סיפור נדייר

14/06/2013 05:07

תמשייכיייייייייייייי סיפור נדייר

14/06/2013 05:07

תמשייכיייייייייייייי סיפור נדייר

14/06/2013 05:07

תמשייכיייייייייייייי סיפור נדייר

14/06/2013 05:07

תמשיכי סיפור נדיר

14/06/2013 05:28

תמשיכייי!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/06/2013 06:53

המשכתי :)

18/06/2013 12:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך