AstarHoran
תהנו :))

הפחד מהמוות, או בעצם מהאהבה?-9

AstarHoran 11/07/2013 687 צפיות 4 תגובות
תהנו :))

"רישיונות בבקשה!" אמר השוטר חמור הסבר כשהוא נעמד מול חלון הנהג והביט בנו, בוחן אותנו היטב.
"כן אדוני השוטר," אמר ג'יימס והציג לפני השוטר את המסמכים. "קרה משהו?" הוא שאל את השוטר.
"לא משהו מיוחד אנחנו פשוט מחפשים שני חשודים שנראו נוהגים בפראות באזור עם רכב דומה לשלכם. סליחה על ההפרעה זה רק מטעמיי בטיחות."
אמר השוטר בחביבות וכבר התכוון ללכת אך משהו בו כאילו לא נתן לו הוא הרגיש במשהו. ג'יימס כר התכוון להמשיך בנסיעה כשהשוטר ניגש אליו שוב.
"אני מצטער על ההפרעה אבל…אני חייב לשאול, מה הקשר בניכם?"
סם הסתכלה על השוטר בפליאה למרות שהיא ניסתה כמה היא יכלה להסתיר את זה.
"היא בת הדודה שלי," אמר ג'יימס. גם הוא הופתע מן השאלה "למה?"
"כי את נורא מוכרת לי," הוא פנה לסם. "איך קוראים לך?"
סם פתחה את פיה כדי לומר לו את שמה אך ג'יימס הקדים אותה
"אמי."
"אמי?" שאל השוטר
"כן קוראים לי אמיליה, אמי זה קיצור." סם המציאה משהו לשוטר, מנסה לשכנע אותו כדי שג'יימס לא יממש את האיום שלו.
"את ממש דומה לבת של חברים שלי, היא בערך בגילך קוראים לה סם."
"לא…מצטערת." סם גמגמה בעוד שנפל לה האסימון מאיפה הוא מכיר אותה, אבא שלה והוא חברים טובים, ואימא שלה ואשתו חברות טובות, והם נוהגים לבוא אליהם מידי פעם אך סם לא זיהתה אותו כעת עם מדי השוטר שהוא לובש.
"טוב סליחה שוב שתהיה לכם נסיעה טובה" אמר והלך. ג'יימס המשיך בנסיעה בין רחובותיה של לונדון, הוא התקדם לאזורים המפוקפקים שלה. סם העיפה מידי פעם מבט לכיוונו של ג'יימס, אך לא פצתה את פיה.
לאחר חמש דקות של שתיקה מתוחה בניהם היא לא יכלה לשאת את זה יותר. הסקרנות הייתה חזקה ממנה.
"אמ… ג'יימס?" שאלתי בשקט, בחשש.
"מה?" הוא הרים את מבטו אליי
"מה..מה קרה לג'וש וכריס?"
"טוב אני מניח שאני צריך לספר לך, מה?" הוא נאנח והחנה את האוטו.


תגובות (4)

תמשייכיי (:

12/07/2013 03:40

תמשיכייי!!

12/07/2013 11:05

תמשיכייייייי!!!!!!!!!!

14/07/2013 04:38

אני מעלה פרק :))

14/07/2013 07:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך