הצל שרודף אחריי …

Lili01 28/02/2014 803 צפיות 5 תגובות

הולכת לבדי ברחוב, גשם, קפוא בחוץ, אמצע ינואר, שיא החורף.
האצבעות שלי כבר איבדו את תחושתן, כל גופי רועד , הרגליים שלי נעשו כבדות , קשה לי לסחוב את עצמי .
הכל חשוך בחוץ , אין נפש חיה , כל החנויות כבר סגורות ממזמן , רק אני צועדת לבדי .
הרגשתי שמישהו עוקב אחריי , הסתובבתי , אין זכר לאיש , מוזר.
פניתי לכיוון הסמטה הצרה והחשוכה, ושכבתי על חתיכת הקרטון שהייתה מונחת שם, קיפלתי את ברכיי לחזי כדי לחמם את עצמי , אך זה עדיין לא עזר . הרגשתי את הקור בעצמות שלי.
שוב אני שומעת את הרעשים האלה , הסתובבתי שוב ואז ראיתי אותו …
צל שחור וגדול התקדם לכיווני , נרתעתי לאחור , ניסיתי לברוח אך הוא תפס אותי .
״עזוב אותי , בבקשה ״ ניסיתי להלחם בו אבל הקור והרעב השתלטו עליי , הוא תפס בי חזק וגרר אותי על הרצפה .
הוא זרק אותי , הוא התחיל להכות אותי , לבעוט בי .
עד שאיבדתי את הכרתי , הדם ממשיך לזרום והוא כבר עזב את האזור .
משאיר אותי מאחור , זרוקה בסמטה חשוכה , מוטלת על הרצפה .
התעוררתי לחדר לבן , מסביבי מכשירים מצפצפים שמשגעים אותי .
״איפה אני ? יש פה מישהו? מה קרה לי ?״ שאלתי את עצמי בקול
ואז ראיתי את אותו אחד , אותו הבן שגרם למה שקרה לי , הוא היה לבוש בחלוק לבן , והציג את עצמו כד״ר סמית׳.
זזתי לאחור , נרתעתי , התחלתי לצרוח והוא חסם את פי עם ידו .
״עזוב אותי ! מה אתה רוצה ממני ?״ אמרתי
התחלתי להרגיש את ידיו על גופי , אצבעותיו מלטפות את לחיי , ושפתיו מתחילות להתקרב לשלי .
״דיי בבקשה ״ צעקתי והוא אחז בי בכוח
״ את יכולה להמשיך לצעוק , אף אחד לא ישמע אותך או יעזור לך ״ הוא אמר ויצא מהחדר והדמעות שלי המשיכו לזלוג.
זה הוא , אותו אחד שרודף יום יום אחריי , לא נותן לי מנוח , אותו אחד שמירר את חיי ולא השאיר טעם לחיים .


תגובות (5)

את כותבת מאוד יפה :)
– מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי :) –

28/02/2014 14:54

זה פיקצר? או פרולוג לסיפור ארוך יותר?
אני אגיד לך למה זה משנה, כי בפיקצר או בפרולוגים את לא חייבת להאריך.
בפרקים רגילים, הייתי מצפה שיהיו לך תיאורים (איך הדמות נראית, מה היא חושבת, איך דמויות אחרות נראות, מה היא חושבת על הדמויות האחרות, וכו'), ופה לא היה את זה. זה גם הרגיש ונשמע פרולוגי כזה.
אהבתי את העלילה (אם אפשר לקרוא לזה עלילה), רק שזה הלך מהר מדיי. או שפשוט היית שמה רווחים ואיזה סימן ככה למשל:
בלה בלה בלה בלה בלה נגיד שכתבתי משהו היא התעלפה בלה בלה בל ה
*~*
היא התעוררה בחדר לבן הלבה בלה בלה בלה בלה

הבנת?
האמת שזה סקרן אותי. גם קטלגת את זה כ-'סיפורי אהבה עצובים' וזה לא נשמע כמו סיפור אהבה. זה מצמרר, זה מפחיד, זה מאיים, זה מזעזע בצורה שאני כל כך אוהבת. (אני כל כך אוהבת סיפורים מצמררים מהסוג הזה.) הייתי שמחה לראות את ההמשך של זה – אם יש המשך כמובן. אני מעודדת אותך להמשיך, כי זה יכול להיות משהו ממש יפה. :)
אם את ממשיכה, תשלחי לי הודעה, כי אני לא נכנסת לאתר כל יום ולדואר שלי כן, וגם כשאני נכנסת לאתר זה די מייגע להיכנס לפרופילים של אנשים כדי לראות אם העלו והמשיכו משהו שאולי אין לו המשך ו… זה מסובך בקיצור >< )

28/02/2014 14:55

ווואאווו זה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתי אהבתי אהבתי
את כותבת מדהים וכול כך עמוק

01/03/2014 01:53

מהמם! אין עוד מילים לזה תמשיכי לכתוב את כותבת נהדר!!!!!!!

01/03/2014 02:06

תמשיכי *_*

10/03/2014 13:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך