:)

הקייטנה…2

21/02/2014 494 צפיות אין תגובות
:)

פרק 2
=======
כל הילדים ירדו מהאוטובוס ו….. מה זה? איפה אנחנו?! כולם חשבו. הנהג הוריד אותנו באמצע שומקום!!!!!!
" אני פשוט לא מאמין!!!!! :,( אני צדקתי, אני ידעתי שמשהו יקרה לנו!!! אני תמיד לא אהבתי קייטנות!!"
יילל ג'ון. לרגע חשבתי, בפעם הראשונה, הוא צדק. באמת הולך לקרות לנו משהו!!!
הנהג ירד אחרינו, הסתכל קצת על הסביבה, הוציא שעון, הסתכל על השעה ואמר:"בדיוק בזמן."
נראה לי שכל מי ששמע אותו לא הבין על מה הוא מדבר.
היה מלא ערפל באופק. כמעט ולא רואים כלום. פתאום הנהג התחיל לצעוק:" לאן אתם הולכים?! מה אתם עיוורים?!" הוא הצביע על משהו, היה קשה לראות. ואז מתוך הערפל יצא בית גדול,אפור, עם חצר יפה וגדולה.
כל הילדים התחילו ללכת לכיוון הבית הגדול. על שער הכניסה היה שלט ובו כתוב: אזהרה-אם תיכנסו,לא תצאו!
עלתה בי צמרמורת שכזו. מייק קרא לי:"היי בילי, קלוט את זה!"
הסתובבתי לכיוון איפה שהוא הצביע, ראיתי עטלף הפוך על חור קטן בגזע עץ.
"החיה הראשונה מאז שהגענו לכאן ועדיין, זו חיה מפחידה." הוא אמר.
כשהסתובבתי חזרה, השלט לא היה שם!!! מה נסגר עם המקום הזה?! התחלתי להילחץ קצת.
התקדמנו לעבר הבית הגדול, אני הייתי האחרון שבשורות ליד מייק. מייק הוא החבר הכי טוב שלי.
ופתאום בום!!! השער נסגר. אבל מה? לא היה אף אחד מאחורינו שיסגור את השער.
"שמעת את זה?" אמר מייק.
"לצערי, כן." השבתי.
"בוו!!!!" אהה! נפלטה צרחת בהלה מפי. נבהלתי מאוד, חשבתי לעצמי, הבית רדוף רוחות? האם זו הייתה רוח?!?! אני רוצה את אמא ואבא. זאת הפעם הראשונה שכל כך רציתי אותם מאז עלייתי לאוטובוס.
"חהחהחחהחה!! איזה תינוק בכיין!" שמעתי קול מצחקק ומוכר, זה היה מקס!!! הוא התחיל לצחוק עלי ועל מייק!! איזה רשע!! >:(
"תפסיק מטומטם!!" דחפתי אותו.
"אז מה אתה חושב שזה היה, גיבור אמיץ שכמוך?" אמר מייק למקס.
"בטח הרוח,יש הרבה רוח כאן." אמר מקס וצחק עלי ועל מייק.
כשנכנסנו לבניין, ראינו בחור גבוהה, שרירי,רזה, שיער קצר וחום, עם מדים חומים-אפורים והסמל של הקייטנה.
"שלום, אני הנרי, מדריך הקבוצה שלכם." אם אתם שואלים מה זה עניין הקבוצות, זה בגלל שיש קבוצת בנות בקייטנה. אנחנו היינו קבוצת הכאסח. ככה החלטנו לקרוא לה :) זה שם יפה.
"עכשיו,תתחלקו לרביעיות או לשלשות ותעמדו בטור." היה לו קול מסתורי שכזה, קול חלש.
"מייק, זה אני,אתה,ג'ון ומקס נכון?"
"בטח" הוא השיב.
כולם עמדו בטור. הנרי חילק מפתח לכל רביעיה או שלישיה. כשהגיע תורנו, הוא בא לתת לנו את המפתח ואז נרתע קצת ואמר:"תיזהרו חברה." ונתן את המפתח. אני ראיתי שלכל שאר הקבוצות הוא לא אמר את זה, מוזר.
"המממ… איזה מדריך מוזר." אמרתי.
"אל תתייחס! בטח כל שנה הם עושים את זה לילדים החדשים שרק נרשמו!" מקס אמר.
"אני עדיין חושב שזה מוזר." הוסיף ג'ון.
כשנכנסנו לחדר ג'ון התחיל לומר:" אולי נעבור חדר?"
"למה?" שאלתי.
קראו את ההמשך כדי לדעת למה החדר לא טוב :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך