השודד האמיתי

05/08/2013 695 צפיות תגובה אחת

הסיפור שלנו התחיל ככל יום עבודה אצל סנדי .

התעוררה לה בבוקר…. התקלחה….שתתה לה את הקפה של הבוקר נישקה את חברה האהוב

ויצאה לה לדרכה לעבודתה.

הגיעה למקום עבודתה , סניף הבנק המרכזי של ת"א .

סנדי הייתה כספרית מבריקה חכמה חביבה ואהודה על ידי כל צוות הבנק והלקוחות.

הסניף החל להתארגן לקראת יום עבודה עמוס…

בסניף היו גם את שני הקולגות של סנדי , מעיין וקרן, מנהל הסניף , מנהלות המחלקות ושאר הצוות.

הסניף נפתח בכל יום בשעה 9:00 בבוקר.

נכנסו הלקוחות וזרמו אט אט לסניף.

פתאום נכנס רעול פנים וחמוש והחל לצעוק : "זה שוד!!! כולם על הקרקע מיד"

כולם קפאו מפחד ונשמעו לדבריי השודד מחשש לשלומם…

קפץ השודד על הדלפק והורה לקרן לרוקן את הקופה שלה…אחר כך הורה גם למעיין…ואף על סנדי לא פסח.

השודד לקח את מנהל הסניף :"קח אותי לכספת הראשית" אמר השודד….

"איזה כספת?" שאל מנהל הסניף "בום!!" חטף מנהל הסניף חבטה רצינית

"אני לא באתי לשחק משחקים הבנת?!" אמר השודד משהבין מנהל הסניף שהוא לא בוחל בשום אמצעי כדי להשיג את מטרתו לקח אותו לכספת.

כדי לפתוח את הכספת היה להזין סיסמא וטביעת אצבעות של מנהל הסניף , סגן מנהל הסניף וסנדי הקופאית הראשית.

נקראו שלושתם כדי לפתוח את הכספת ואכן הכספת נפתחה השודד הנמרץ החל "מעמיס את המזומנים".

כשסיים נעלם כלא היה….

מיהר מנהל הסניף לקרוא למשטרה …

המשטרה הגיעה ומיד החלה בחקירת האירוע…טביעת אצבעות , שערות , טביעות נעליים , רוק , DNAוגביית עדויות וכמובן חקירת חשודים .

מימידי הנזק נאמדו בכ5 מיליון ש"ח לפי המשטרה וספירת סנדי!!!

כולם אבל כולם חשודים ..ממנהל הסניף , סגנו , סנדי והכספריות , אנשי הביטחון , המנקים ואפילו הלקוחות …כולם נחקרו בלי יוצא מן הכלל !

סנדי החריפה שלנו הייתה חשדנית במיוחד…היא הרגישה שהשוד התבצע בצורה "חלקה" מאוד …"חלקה" מידי .

הראשון לחדר החקירות היה מנהל הסניף , דוד .

"מה שלומך ? איך אתה מרגיש ?" שאלו החוקרים .

"טוב תודה " ענה להם .

"האם אתה מכיר מישהו שהיה רוצה "לסגור חשבון" עם הבנק שלך ? מישהו שלא אישרתם לו הלוואה אולי? חייב לכם הרבה כסף ?" שאלו החוקרים …

"לא , כל הלקוחות שלי אמידים ומבוססים ביותר …" ענה דוד .

"מישהו מהעובדים שלך אולי ?שהיה ממורמר ? שנוטר טינה ?" המשיכו החוקרים לשאול .

"אני צריך לבדוק …על פניו לא זכור לי על מישהו ספציפי…." ענה להם .

"ראינו שיש לך וילה חדשה בצהלה …מקום יפה …" אמרו החוקרים .

"אתם רומזים משהו ??" שאל דוד ….

"אנחנו לא אמרנו כלום …אולי אתה רוצה לספר לנו משהו ?" ענו לו .

"את הוילה ממנתי במשכנתא של 3 מיליון ₪ …רק שתדעו…." אמר דוד .

"טוב …תחשוב טוב איך אתה יכול לעזור בחקירה …" אמרו החוקרים .

"ברור … כל דבר שיהיה לי מיד אעדכן אתכם." הבטיח להם דוד .

השוטרים לא יכלו לשלול את מנהל הסניף כחשוד , יש לו ידע ומניע עיקרי …צריך כסף….

הבא בתור היה סגנו של מנהל הסניף …גם אצלו …אותו סיפור …יש מניע והוא יודע הרבה …

המשטרה החלה אט אט חוקרת את כולם ובמקום לנפות חשודים היא רק מוסיפה…

הגיעו החוקרים לסנדי …

"שלום לך ! איך את היום ?" שאלו החוקרים .

"אני בסדר…מתאוששת האירועים מהאירוע שעברו עליי…." השיבה להם בחיוך.

"ראינו אותך בגיפ חדש…יפה לך תתחדשי…כמה עולה ה"תענוג" אם אפשר לדעת ?…." שאלו החוקרים .

"למה ? אתה רוצה לקנות ? גיכחה סנדי ."בודאי… 250000 ₪ …הלואה רצינית…אבל אסתדר ." השיבה להם .

"כמה שנים את עובדת בסניף ? " שאלו החוקרים .

"15 שנים …" ענתה להם . "ועדיין לא מינו אותך למנהלת סניף או משהו כזה …בטח מתסכל….לא ?".

" אני מבינה לאן אתם חותרים …לא, אני אוהבת את התפקיד שלי ומבחירה אני שם."

"את מכירה את כולם שם ….עובדים , ספקים , עובדי "ברינקס" לקוחות ….נכון ?" שאלו החוקרים .

"איך את יכולה לעזור לנו להתקדם ?…."

"אין לי כרגע כלום …אבל ברגע שיהיה לי משהו אעדכן אתכם…" הבטיחה להם .

המשטרה כבר הבינה שמהעדים בבנק אין הרבה תועלת …עברו החוקרים לסרט מצלמת האבטחה .

צפו וצפו מספר פעמים ולא הצליחו לזהות פרט שירמוז אפילו לזהות השודד .

שוטר אחד התחיל להבין במשהו …"תריץ בהילוך איטי את הקטע שבו הוא עולה על הדלפק …." אמר השוטר.

"מה אתה רואה פה ? כולו עוטה מסכה …." שאלו השוטרים…"שימו לב לרגליו…יותר נכון לנעליו…!!!"

"אכן….אלו עקבים …אז מדובר באשה…" אמרו השוטרים ."או בקוקסינל…חחחח" חייך השוטר .

המשטרה הייתה מרוצה ביותר שיש לה קצה חוט… יש מדובר אישה .

סנדי …הייתה נחושה לא פחות מהמשטרה לפצח את התעלומה …

בקשריה , פנתה לראש האבטחה של הבנק וביקשה ממנו את סרט האבטחה .

סנדי שגם ככה הייתה תשושה ועייפה בשארית כוחה החלה לנסות ולפענח רמזים מתוך הסרט…

את הקטע עם העקבים פיצחה במהרה…אך היא רצתה למצוא משהו מעניין יותר .

כוססת את ציפורניה …כאילו הייתה מפצחת גרעינים בדרבי.

נוקשת אצבעותיה בשולחן …פתאום הבחינה במשהו …אצבעותיה של האישה זזו בתנועות מוזרות…

"האם היא חולה בפרקינסון או סובלת מרעד בידיה?…" הרהרה לעצמה …

העיפה מבט נוסף ואז נפל לה האסימון …היא מאותת משהו בסימן "מורס" !!!

קצינת מודיעין מבריקה שכמוה יודעת לזהות שפת סתרים …

זיהתה שבעקרון השודדת מנסה לומר "סיימנו או עברנו או הצלחנו" אבל עדיין לא הייתה בטוחה …

כדי להיות ממש בטוחה בעצמה פנתה ליובל , המפקד שלה .

"היי יובל מה שלומך ? כמה זמן לא ראיתי אותך…" אמרה סנדי כשחיוך גדול מרוח על שפתיה .

"בסדר …מה איתך יקירתי ? …" וכך המשיכו בשיחה והראתה לו את הסרטון…"

"ממש זוגיות יפה יש להם …" חייך יובל " מה ? על מה אתה מדבר???" לא הבינה סנדי מאומה…

"היא אומרת "הצלחנו אהובי !!!" אמר יובל .

"יש יש יש !!!" אמרה סנדי כשהיא קופצת על יובל ומנשקת אותו .

"כפי שחשבתי ! היה לה מישהו מפנים …מישהו עזר לה מבפנים !" אמרה סנדי .

נפרדה מיובל ונישקה אותו לשלום ….

כעת סנדי צעד אחד לפני השוטרים, היא יודעת בודאות שיש לשודדת עדרה מבפנים והיא אף יודעת שהוא גבר !

היא ניצבת בפני משימה קשה ביותר …היא כבר עובדת ותיקה בבנק והיא יודעת ששודדים יודעים את החוק מספר אחד בשודים !

מתנהגים כרגיל, לא משויצים , לא קונים מלא דברים , לא מקשקשים והכי חשוב שומרים על פרופיל נמוך !

אבל לסנדי שלנו יתרון אחד….היא לא שוטרת !

למחרת שבה לעבודתה , התנהגה כרגיל כאילו כלום לא קרה…אך בתוך תוכה הייתה נחושה למצוא האחראי לפשע .

החלה לשוחח עם קרן ומעיין לראות האם הן יודעות על מישהו שמתנהג בצורה חשודה בסניף .

סנדי שמה לב שאייל , סגן מנהל הסניף מרבה להעדר מהסניף …

החליטה לעקוב אחריו … כל יום יוצא מוקדם לעבודה מקפיץ את אשתו לעבודה שותה קפה ..נכנס לישיבות ובערב רץ 5 ק"מ וחוזר הבייתה .

שום דבר חריג ומיוחד מה שנקרא "בעל ערך"…

בדיוק כשבאה ללכת הבייתה שמה לב ששניהם לא נוסעים הבייתה אלא למקום שונה מהרגיל.

החליטה "להזדנב" אחריהם…פתאום הגיעו לפאב ..נכנסו פנימה … החלו לשתות …נראה שאשתו שתתה יותר מידי…

החלה לטפס על הדלפק …ולרקוד כאילו אין מחר ….

מאוכזבת …עייפה…תשושה חזרה סנדי הבייתה .

צופה וצופה בתמונות חסרי ערך…וכבר מתקדמת לכיוון החשוד הבא…

פתאום עיניה התבייתו על תמונה מסוימת …ובום ! סנדי קיבלה פלאשבק !

התמונה של אשתו של אייל רוקדת עם עקבים דומה להפליא לתמונה של השודדת אשר עלתה על הדלפק !!!

קורנת כולה מאושר שפיצחה את התעלומה…ניגשה למשטרה…עם כל החומר שבידה…

כמובן שלא סיפרה להם ש"ריגלה אחריהם" כי זה אסור כמובן…אמרה להם שהייתה במקרה באותו פאב וצילמה אותה כדרך אגב .

המשטרה קצת התקשתה "לקנות את הסיפור"…אבל בכל זאת…משהו אכן נראה להם לא תקין .

הזמינו את אייל לחקירה אך הכחיש הכל בצורה גורפת , גם אישתו נחקרה אך גם היא הכחישה כל קשר לעניין…

החליט מפקד התחנה לקחת את שניהם לבדיקת פוליגרף !

התוצאות הדהימו את כולם ובעיקר סנדי ….אייל יצא דובר אמת לחלוטין!!! אשתו גם יצאה דוברת אמת !!!

סנדי שוב ספגה מפלה …אך האינטואיציות שלה היו חזקות …היא הייתה בטוחה בצדקתה…שהיא תמצא את השודדת!!!

ביאושה… פנתה אל קצה החוט האחרון שנותר לה… סימני האצבעות….

ניסתה וניסתה לתשאל את כולם בסניף …אולי למישהו עבר ביחידת מודיעין …עבר במשטרה…דובר שפה של אילמים …משהו…

ניסתה את מנהל הסניף…סגנו …המפקחת ….מעיין וקרן …הלקוחות אפילו השומרים והמנקים ….שום דבר לא צץ ….

היא ניגשה לפסקה לשתות משהו …להרגע …גם מעיין הייתה שם…

סנדי שמה לב שהיא מצחקקת לה …."מה את כל כך מבסוטה מעצמך ?" שאלה סנדי…

"הצחקת אותי עם השאלות המוזרות שלך על הצבא חחח אני וקרן היינו לא ג'ובנקיות אלא מגה ג'ובניקיות….קרבי ? מודיעין ? אולי מודיעין בשקם חחח".

"למרות שקרן הייתה ממש טובה ב"צופים" ….אבל זה כשהיית קטנה …."צופים" ? שאלה סנדי …

"מממ… הבנתי …הייתם עושים שם ניווטים גם ? ניווטים …מורס…נ.צ. לפי כוכבים הכל …סתם חרטה שכחנו הכל תאמיני לי …." ענתה מעיין .

"נו את באה לקפיטריה??" שאלה מעיין…."כן כן מיד באה" ענתה סנדי , אך משהו בדבריה של מעיין הדליק נורת אזהרה ….

החליטה לשים עין עליה …היא שמה לב שהיא מדברת הרבה בטלפון ומתכתבת הרבה …ככל הנראה חבר שלה או משהו …

פעם אחת קרן יצאה להפסקה ושכחה את הטלפון שלה בעמדה …ידעה סנדי שזו הזדמנות פז….מיד רצה אל הטלפון ובדקה את השיחות….

"אמא…ושוב אמא ושוב אמא ….מסתבר שאין מאהב ….היא בסך הכל מדברת עם אמא שלה ….

באה סנדי להניח את הטלפון על השולחן אך אופס ….בטעות לחצה על "חייג"….

שמה לב שבתמונת איש הקשר לא מופיע תמונה אמתית שלה אמה של קרן…. כי הרי היא מכירה אותה …מופיעה תמונה של בחורה צעירה…

"אני מכירה אותה מאיפה מאיפשהו ! אוף אבל מאיפה ! " הרהרה סנדי לעצמה …

"טוב לא משנה בטח איזה דוגמנית או משהו…." סברה לעצמה …

"העניין פה מסתבך …ככל הנראה יש לה רומן עם גבר נשוי …כנראה שעובד בסניף ..אחרת למה תיצור איש קשר פיקטיבי בטלפון שלה ?!?!…."

התקוה האחרונה של סנדי הייתה לבדוק עם מי קרן בוגדת ובזכות המידע הזה להוציא ממנה מידע …אולי היא יודעת משהו על השודדת….

החלה קצת לעקוב אחריה….כל ערב הלכה לפאב מסוים שתתה ויסקי נקי והיישר לביתה….

כך עקבה אחריה במשך כמה זמן וכלום ….עד שערב אחד קרן פגשה בבחורה מסתורית …התקרבה סנדי בזהירות כדי לזהות את הבחורה …

היא מסכלת עליה ויודעת בוודאות שראתה אותה בעבר ….היא מנסה להזכר ואז נופל לה האסימון ….

זו הבחורה שהופיעה בטלפון של קרן !!! אבל עדיין פגישה עם חברה לא מקדם אותה בהרבה ….

נחושה סנדי שלנו להבין מי זו בדיוק …צילמה אותה כדי שתוכל להשות את התמונות בעתיד לחשודה פוטנציאלית….

מרוב שהייתה עייפה …קמה מאוחר …אצה רצה ….

החניון כבר היה מלא …למזלה הכירה את מנהל החניון , אלירן , והכניס אותה היישר לחניון ההנהלה .

בעודה מחפשת חניה הבחניה בב.מ.ו שחורה שחורה יפייפיה מיד זיהתה את רכבו של אייל סגן מנהל הסניף מיהרה להעלם בטרם יזהה אותה ..אך הבחינה במשהו שהדהים אותה !!!

משהו היה מוזר באשתו של אייל …לאחר שמצאה חניה …שלפה את התמונה שצילמה אמש !!! ואו ..ואו אמרה….

קרן נפגשת עם אשתו של אייל !!! אבל למה ???? כנראה ששלושתם קשורים איכשהו לשוד !!! "אבל אייל רשמית כבר לא חשוד הרי בדקית הפוליגף שלו יצא נקיה ללא רבב…." הרהרה לעצמה …

החליטה לא להתעמת עם שלושתם …אלא להמשיך לעקוב בסבלנות אחריהם ….

הפעם תפסה את שתיהן במכונית …החליטה סנדי להתקרב עד כדי שתצליח לשמוע ….

"די …אני לא יכולה יותר …" אמרה קרן ….

בשלב הזה כבר ידעה סנדי שהיא עומדת להקליט את הוידוי !!! סוף סוף תהיה לה ראיה למשטרה ולכולם ….

"תתאפקי מאמי …תתאפקי מאמי אנחנו קרובות לסיום …." ענתה אשתו של אייל….

בשלב זה …סנדי פשוט לא האמינה למראה עיניה !!!

החלו שתיהן להתנשק …לחבק אחת את שניה …להתמזמז …להפשיט אחת את השניה !!!

ואז זה הכה בה ב"בום" ….השודדת שהיא למעשה אשתו של אייל סימנה לאהובתה שהיא קרן !!!! "סיימנו" …

רק מה חלקו של אייל בשוד לא היה ברור ….

את זה כבר השאירה למשטרה ….

ניגשה עם הצילומים והראיות למשטרה ….

המשטרה ניגשה לסיים את המלאכה …כשסנדי מביטה מבעד לחלון שקוף….

"אנחנו כבר יודעים הכל רק נשאר לנו פרט קטן …מה היה חלקו של אייל בשוד ?….." שאלו החוקרים .

"איך הצליח לשטות בבדיקת הפוליגרף ???" הטיחו החוקרים בשתיהן !

" נו … כמה מטומטמים אפשר להיות ???" השיבה להם קרן ….

"פשוט מאוד ….אני התאהבתי באשתו של אייל…היא רצתה לעזוב אותו אך סירבה לוותר על חיי המותרות ….לכן יזמנו את השוד שנוכל יחדיו בעושר ואושר…"

"נראה לך שהחנון המטומטם הזה ידע לתכנן שוד כזה ???" ענתה קרן .

המשטרה פשטה על ביתה של קרן ומצאה את רוב הכסף …שתיהן נעצרו ואייל כמובן לא היה חלק מהשוד וזוכה , כפי שהעידה בדיקת הפוליגרף .

סנדי ואייל נקראו לתחנת המשטרה כדי לספור יחדיו את הכסף ולהשיבו לבנק .

ככשניהם בחדר ההמתנה …

"איך יצאתי כזה מטומטם …איך ?" ….בכה אייל … "לא נורא הן עבדו על כולנו …" אמרה סנדי .

"3 מיליון שקל… מי היה מאמין…" אמר אייל . "חמש …חמש מיליון " ענתה סנדי . "את רואה ? מרוב שאני עייף אני כבר לא זוכר…" אמר אייל.

נכנסו סנדי ואייל לחדר הראיות ואכן אישרו שמדובר בכסף השוד …לפי רישומי הבנק .

"מחר הכסף יגיע דרך הברינקס היישר לסניף שלכם" הבטיח מפקד התחנה .

למחרת בבוקר נדהמו השוטרים שכל הכספת נשרפה כליל ….

מיד החלו לחקור את העניין …הביטו במצלמות לא עברה נפש חיה …האזעקה לא פעלה …

כשחקרו לעומק גילו שפשוט מישהו זרק סיגריה על רצפה ולא כיבה אותה…

הביטוח השלים את כל הפרשיה …

לאחר שעברו כ"כ הרבה …החליטו כולם לצאת לחופשה …

הגיעה סנדי לאילת שטופת השמש ….

נכנסה לחדרה ורצתה רק לנוח ולישון …להרגע מכל מה שעבר עליה …

ניגשה לבריכה לקחה משקה …פתאום את מי היא רואה???

את אייל !! ניגשה אליו …"היי מה שלומך ?!" שאלה .

"היי ! אני בסדר , מה איתך ? "….השיב לה .

"אני גם בסדר …תודה . שמתי לב שעזבת את הבנק…." אמרה סנדי .

"כן אחרי כל מה שקרה כבר לא יכולתי להמשיך שם …" אמר אייל.

"ומה עם אשתך ?" שאלה סנדי . "גרושתי !" תיקן אותה אייל . "הא התגרשתם ?" שאלה סנדי . "כן זרקתי אותה לכל הרוחות…תודות לך זה עלה רק בכמה גרושים חחח" אמר אייל.

"יופי ! אני שמחה לשמוע שהעיניינים מסתדרים לך …" אמרה סנדי .

"עכשיו אפשר להפסיק עם הבולשיט כבר ?…." שאלה סנדי כשחיוך על פניה…. :)

"סליחה ???" שאל אייל …."למה את מתכונת ???" …..

"אני חושבת שהנהלת הבנק והמשטרה ישמחו לדעת שחשבוניות והזמנות ששילמת , במקרה , הם שטרות עם מספר סידורי תואם לכסף שנשדד…" אמרה סנדי .

"תסתמי את הפה שלך מיד !!! מישהו עוד ישמע את הקישקושים שלך …." הפצי בה אייל.

"אני יודעת שיש לך חלק בשוד …תתחיל "לזמר" ! " אמרה סנדי .

"או קיי מה המחיר שלך ???" שאל אייל .

"קודם כל אני רוצה להבין …מה החלק שלך בשוד ? איך עברת את בדיקת הפוליגרף ?….." שאלה .

"זה פשוט מאוד ….כי אין לי …" השיב לה …. "מה זאת אומרת ?" תמהה סנדי …

"ראיתי שאשתי נעדרת הרבה מהבית …אז החלטתי לעקוב אחריה …אז גליתי על הרומן שלה עם קרן …"

"בהתחלה רציתי להרוג אותה ….אבל ככשמעתי על התוכנית של שתיהן …זהיתי הזדמנות פז…אני אתן לשתיהן לשדוד את הבנק…"

"אח"כ פשוט אגנוב משתיהן את הכסף !!!…" אמר אייל .

"מה יותר טוב מלבצע פשע שמישהו כבר "אשם" בו ???"….

"נפל האסימון אצל סנדי!" …"הבנתי….ברגע שראית שהמשטרה נכנסה והן נתפסו …הלכת לבית של קרן והחלפת כל הכסף …בחתיכות נייר ….בכסף מזויף…כדי שהמשטרה תחשוב שהיא מצאה את הכסף…"

"והסיגריה שהייתה שם ….לא במקרה הגיעה לשם …היית חייב "שהכסף" ישרף כדי שלא עליו שהוא מזויף …"

"עכשיו תגידי לי את משהו …איך עלית עליי ???" תמה אייל .

"הטריק הכי ישן בספר …הסכום שנשדד היה 3 מיליון בלבד ! בכוונה דייוחתי על 5 מיליון ….ידעתי שהגנב יפלוט בטעות את האמת ….

"זוכר את השיחה שלנו בחדר ההמתנה של המשטרה ??? כמה אמרת ? זוכר ?…" חייכה סנדי .

"ובספירה עם המשטרה …אתה ידעת טוב מאוד שהמספרים הסידוריים לא תואמים …"

"יופי …. עכשיו תגידי סוף סוף מה את רוצה ?" אמר אייל

"מה אני רוצה ? " התסתכלה עליו סנדי וענתה בחיוך אלגנטי :"כלום …כבר קיבלתי מה שאני רוצה " ושלפה מהביקיני הקטנטן שלה מכשיר האזנה פצפון ….

מיד נכנסו השוטרים ועצרו את אייל …הגיע גם מנהל הבנק ….

"עבודה טובה … ממש טובה … כל הכבוד לך !" אמר מנהל הסניף .

"תודה" השיבה לו .

"אגב…קיבלת כבר ..הג'יפ כבר שלך :)


תגובות (1)

ואווו
מהמםםםםם
תמשיכי/ך לעשות עוד סיפורים מדהימים כאלה:)

05/08/2013 11:40
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך