אני מאוד אוהבת סיפורי מתח ואימה. אני חושבת שהרוב אוהבים סיפורים כאלה ולכן החלטתי לכתוב סיפורים מסוג זה, יתכן שבפרקים הראשונים יהיה טיפ-טיפה לא מותח, אבל אחר כך, זה יהיה, מילה שלי :)

ה-קייטנה….

21/02/2014 651 צפיות תגובה אחת
אני מאוד אוהבת סיפורי מתח ואימה. אני חושבת שהרוב אוהבים סיפורים כאלה ולכן החלטתי לכתוב סיפורים מסוג זה, יתכן שבפרקים הראשונים יהיה טיפ-טיפה לא מותח, אבל אחר כך, זה יהיה, מילה שלי :)

הקדמה
=======
היי, שמי בילי, אני בן 10,רזה,שער שחור ותמיד תמיד לובש רק חולצת טריקו וג'ינס.
נחשו מה? הגיע חופשת הקיץ! יששש!!!!! :)
הגיע הזמן! נרשמתי לקייטנה שאומרים שהיא הכי אבל הכי הכי כיפית!!
אבל מאז שבאתי,הכול נהיה מוזר ומפחיד.
אני מזהיר אותכם- תמיד אבל תמיד יש משהו באפלה!!!

הסיפור האמיתי…..
================
פרק 1:
———–

זה היום האחרון ללימודים!!!! יששש!!!! :)
לפני כמה ימים נרשמתי לקייטנה הכי כיפית בעולם!!!!! יואו, אני כל כך מתרגש!
להתרחק מהבית,מאחותי הקטנה בת השש (הקרציה),להתרחק מהכוווול!
רק אני והחברים שלי בדבר הכי כיף בעולם!
כולנו הלכנו לקפיטרייה ביחד, התחלנו לדבר על הקייטנה,
ג'ון-ילד שמנמן, שיער חום-שחרחר,תמיד בא עם חולצות קצרות וטרנינג.
מקס-ילד שנראה די דומה לי,רק שתמיד השיער שלו פרוע לכל הכיוונים.
מייק-ילד בלונדיני, עם פוני שמכסה לו חצי פרצוף!

"אני קצת לחוץ, אתם יודעים…. מזה שנעזוב את הורינו ואת הבית שלנו ונלך רק אנחנו לקייטנה! אם יקרה לנו משהו?" אמר ג'ון. ג'ון הוא די פחדן האמת…
"אויש, תפסיק! הולך להיות כיף חיים!!! תתאר לך: שחייה בנהר בבוקר, משחקי ספורט אחר כך, אוכלים שניצלים וציפס כל יום, בערב צולים מרשמלו ומספרים סיפורים מפחידים… יכול להיות טוב יותר מזה?!" אמר מקס. מקס הוא הרפתקאן, הרפתקאן מידי… הוא מוכן לעשות הכול!!! ושאני אומר הכול, אני מתכוון ה-כ-ו-ל-!-!-!
"כן, מקס צודק, מה כבר יכול להשתבש?"
ולרוע מזלי, הכול השתבש. o_o

הגיע יום הקייטנה,אני כל כך מתרגש! :)
"ביי אמא,אבא!!! :) אני אכתוב לכם כל יום!!" אמרתי.
"אוהבים אותך מותק! תהנה! נכתוב לך כל יום!" הם אמרו.
עליתי על האוטובוס. שאלתי את הנהג:"זה האוטובוס של ה-קייטנה?" (ככה קוראים לקייטנה שלנו, ה-קייטנה.)
הנהג הביט בשמשה במבט קודר ואמר:"ויש לך בעיה עם זה פרחח?!" הוא לא צעק, הוא דיבר בשקט בשקט, כאילו דיבר לעצמו. לא היה לי אכפת, התרגלתי לזה. האמת.. אני אחד שמרבה להסתבך.
"לא,לא." עניתי.
מיד הבחנתי בחברים שלי! כרגיל, הם תפסו את המושב האחורי, המושב של הקוליים :)
האוטובוס נסע ונסע, ילדי האוטובוס שרו שירי דרך, וכרגיל- אנחנו שרנו את הגרסה שלנו. הגרסה הגסה.
לפתע האוטובוס עצר. קול חריקה נוראי נשמע. כל ילדי האוטובוס ירדו, ו… כולם לא הבינו.
מה קורה פה?!

כדי לדעת מה קרה בהמשך… קראו את "ה-קייטנה…..2"


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייייייי

21/02/2014 09:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך