צחקנית (:
עוד מעט תתפתח העלילה (:

זה סוד – פרק 3

צחקנית (: 06/07/2013 655 צפיות 8 תגובות
עוד מעט תתפתח העלילה (:

"לוסי, מה קרה?" שאל אותה דין, מתנשף.
"שום דבר, אני מרגישה כל כך לא קשורה לחבורה שלהם… רק כי אני לא חברותית, ולא… לא יודעת, לא כמוהם, זה לא אומר כלום." אמרה כשדמעות זולגות על פניה.
"דיי, אל תבכי, הם סתם סנובים, את יודעת שאת מעליהם" אמר לה דין בחיוך.
"תודה, אתה ממש חמוד, באמת," אמרה לו לוסי בחיוך וניגבה את פניה. ובינתיים, מתפתחת שיחה בין שאר ילדי החבורה.
"היא כל הזמן רוצה פוקוס ותשומת לב, דיי נמאס לי ממנה כבר!!! מה עובר על הילדה הזאת?!" שאל מייק בכעס.
"כן באמת, יש דרכים אחרות שישימו לב אלייך!!!" אמרו איטה ועשן פה אחד. לאחר מכן החליפו מבטים מחויכים.
"אל תדאגו, הכל מאלוהים," אמרה פלומה תוך כדי שהיא לועסת מסטיק בקולניות ומורחת שפתון וורוד בוהק.
"מה, עכשיו את בפריחה מוד?" שאל ג'ייס משועשע.
"צריך גיוון בחיים האלה בובי," אמרה וקרצה לו.
ארוחת הצהריים הסתיימה, והילדים פנו לשיעור ביולוגיה.
"השיעור השנוא עליי, אי אפשר להתעסק בשום דבר, רק להקשיב למורה החופרת הזאת!!!" אמרה איטה בתסכול.
"כן, היא קולטת רותך תמיד!!!" ענתה לה אילנה.
"בנות!!! אני כאן!!!" נופפה לעברן עדן, ושלושתן התיישוב ביחד.
לפתע לוסי נכנסה לחדר יחד עם דין. כששמה לב אליהן, הרכינה את ראשה.
"הו, הנה ילדת ה"צומי" שלנו," אמרה אילנה בגיחוך.
"אל תתייחסי אליהן," לחש לה דין באוזנה והוביל אותה אל עבר השולחן הראשון.
לפתע נכנסה המורה כרוח סערה, "ילדים, פתחו מחברות, אנחנו מתחילים," צעקה המורה והתחילה לרשום על הלוח.
כל הנערים היו מרוכזים בעבודתם. עדן, אילנה ואיטה היו עסוקות בלהעתיק בקפידה את החומר, ג'ייס ומייק האזינו למורה בריכוז רב, ואילו שלושה נערים לא היו מרוכזים כלל: דין ולוסי, שהחליפו ביניהם פתקים ומבטנים ביישנים, וג'יימס, שתצפת וראה הכל מהצד…


תגובות (8)

תמשיכייי
סוף סוך עלילה
זה לא אומר שזה לא יפה אבל חבל שלוסי ודין לא עם כולם

06/07/2013 13:46

אל תדאגיי הם יתחברו אליהםםם, מה אני ינדה אותםםם? חחחחחחחחחחחחחחחחח אוווהבת ♥

06/07/2013 13:47

אוליי O.0

06/07/2013 13:48

תמשיכייי

06/07/2013 14:18

תמשיכיי

06/07/2013 14:23

יאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאייאיאיאיאיאיאיאיאיאיאי תמשיכי!!

06/07/2013 14:23

תמשיכייי

06/07/2013 16:49

ממשיכההההה(:

06/07/2013 23:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך