זה סוד – פרק 4

צחקנית (: 06/07/2013 675 צפיות 6 תגובות
(:

הוא היה כל כך שקוע בלהסתכל עליהם, כל כך שקוע בלקנא. הקנאה הרגה אותו, הוא הרגיש שהוא לא יכול יותר לחיות ככה. 'אני אוהב את לוסי, ואני יודע את זה, ואני חייב להיפטר מדין, חייב,' הזכיר לעצמו כל השיעור, גם במשך כל היום המייגע, עד השיעור האחרון. הגיע סוף היום, הזמן בו הילדים הולכים לעשות את שיעורי הבית שלהם, ואז למקלחות. הילדים ישבו ביחד סביב שולחן עגול בחדר בו לרוב כולם מתרכזים בשביל שיעורי הבית.
"עדן תעזרי לי במשוואה הזאת!!!" אמרה איטה בכעס,
"אני לא סובלת מתמטיקה!!!"
"גם אני לא!" ענתה לה עדן, "אבל יש תשובות בסוף… תעתיקי וזהו" אמרה לה וקרצה
"שובבות!!! תראו לי איזה עמוד," קפצה ישר אילנה, ושלושת הבנות החלו במלאכת ההעתקה.
פלומה, שהייתה עדיין במצב פריחה, ישבה בצד מתוסכלת.
"פלומה, רוצה לבוא?" שאלה אותה איטה.
"כן!!!!" קפצה פלומה באושר, וכך ארבעת הבנות המשיכו. כעבור כמה דקות נכנסו ג'ייס ומייק לחדר.
"שמעתן? מגיע ילד חדש לפנימייה עוד שלושים ימים בערך," אמר ג'ייס, תוך כדי שהוא משחק עם המחברת של פלומה.
"תעזוב את זה אני חייבת להעתיק!!!" צעקה וחטפה את המחברת.
"מה? אין מצב!!! היו מודיעים לנו על זה משהו!!!" אמרה אילנה והמשיכה בעבודתה.
"אמרו שקוראים לו אלכס," אמר מייק והוסיף:
"אני גם לגמרי לא בטוח לגבי זה."
"אין מצב, אולי אם יודיעו לנו, זה משהו אחר," אמרה עדן.
"סיימתי!!!" צעקה איטה וסגרה את הספר בחבטה, "סוף סוף!!!"
"גם אני!!!" צעקו עדן ואילנה פה אחד.
"שנייה, רגע… הנה, גם אני!!!" אמרה פלומה בשמחה.
"ומה איתכם? לא עשיתם שיעורים?" פנתה איטה לג'ייס ומייק.
"עשינו, רק שבמקום לשבת עכשיו על השיעורים האלה, עשינו באמצע השיעור," אמר ג'ייס וצחק.
"תקשיבו, עוד מעט הולכים למקלחות ואז מותר לנו לצאת ליער, נלך?" אמרה אילנה, מודאגת במקצת.
"למה לא? עד שיש לנו אפשרות כזאת…"
"ילדים!!! כולם סיימו את שיעורי הבית שלהם אני מקווה, כי עכשיו זה הזמן למקלחות!!!" נשמע קולה של המנהלת מהרמקול שעל הקיר.
"טוב אנחנו הולכים עכשיו להתקלח כולנו, שמעתם? כל אחד הכי זריז שאפשר. ואז נצא." אמרה עדן, וכולם מיהרו אל עבר המלתחות.
חלפה לה שעה, ובדרך פלא כל הילדים כבר סיימו להתקלח.
"יאללה, בואו בנות!!" אמרה איטה וכולן פנו לעבר חדרן להתלבש. עברה חצי שעה ובינתיים הבנות התארגנו, וכך גם הבנים. השעה הייתה שבע וחצי. חושך כבר שרר בחוץ ונפל על הפנימייה.
נשמעה דפיקה בדלת. אלו היו ג'ייס ומייק.
"יאללה, מוכנות?" שאל ג'ייס והסתכל בעיקר על פלומה.
"רגע, שנייה…" אמרו איטה ועדן.
נשמעה עוד דפיקה בדלת.
"מי זה?" שאל מייק ופתח
"דין לוסי וג'ייסון… שלום לכם," אמר מייק בחיוך מאולץ.
"רוצים לצאת איתנו?" שאלה פלומה.
"כןף אם אפשר…" לחש דין, והחזיק בידה של לוסי. עיניו של ג'ייסון עמדו לצאת מחוריהן מרוב קנאה.
"יש פה משהו לעדכן אותנו?" שאלה איטה תוך כדי שהיא מורחת שפתון שקוף על שפתיה העדינות.
"לא, לא ממש…" לחשה לוסי, והחבורה יצאו אל עבר היער.
"איזה כיף, אוויר!!!" צעק מייק.
"יאללה, הנה היער, נכנס?" שאלה אילנה.
"קדימה!!!"


תגובות (6)

תמשיכיי

06/07/2013 23:54

יופיפיפיפיליללילולליליללוליליל הילדה שלי כל כך גדולה…….אני מזילה דמעה
תמשיכי!!

07/07/2013 00:11

תמשיכי (למרות שלא נרשמתי)

07/07/2013 00:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממשיכהה ♥

07/07/2013 00:17

תמשיכייי, ואני כותבת סיפורי אהבה אז אני ישמח אם תקראו

07/07/2013 00:54

המשכתייייייי(:
ואני אקרראא

07/07/2013 00:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך