Karin98
התגובות שלכם נותנות לי את הדחף להמשיך , בבקשה תגיבו לי [[:

זה עוד לא נגמר – פרק 3

Karin98 25/06/2011 871 צפיות 4 תגובות
התגובות שלכם נותנות לי את הדחף להמשיך , בבקשה תגיבו לי [[:

פרק 3

חלמתי בלילה חלום מטורף . וקשה לי להאמין שזה חיזיון כי מה שהתרחש בחלום לא היה מציאותי
לחלוטין , חלמתי על ילדה , לבושה בשמלה לבנה שרצה במדבר רצה ורצה ולא מפסיקה לרוץ ואז היא מגיעה לשממה במדבר היא עוצרת לרגע ואפילו לא מתנשפת . ואז רצה לעבר צוק ונופלת לתהום . אבל היא לא מתה , היא נחתה על קרקע מישורית שלא מובנת מאין היא הגיעה .
קמתי בבהלה כולי זיעה קרה והלכתי למקלחת . מכיוון שזה היום הראשון שלי בבית הספר עוד אין לי ספרים של ממש , התיק היה די ריקני .
פטר הסיע אותי לבית הספר והגעתי בצלצול , נכנסתי דרך השער והייתי מבולבלת לגמרי , היו המון תלמידים שהתרוצצו הנה והנה והחצר הייתה ענקית היו כמה בניינים , ממש לא היה לי מושג איפה הכיתה שלי , החלטתי לשאול את אחד התלמידים איפה נמצאת המזכירות . " סליחה ? אה .. איפה נמצאת המזכירות ? " הייתי מבולבלת וגם נשמעתי ככה . הנער הסתכל עליי כאילו נפלתי כרגע מהירח .
" אה כן בטח " הוא אמר . " אז איפה היא נמצאת ? " שאלתי שנית . " בבניין השלישי מימין בקומה הראשונה . החדר השני שבמסדרון " הוא ענה לי , הודיתי לו ופניתי ללכת ואז הוא עצר אותי " את הילדה החדשה ? " הופתעתי , איך הוא ידע ..
" כן זאת אני , ואני גם צריכה ללכת אני מאחרת , להתראות " עניתי לו חפוזה . אויש כמה שלא רציתי לאחר על היום הראשון שלי כאן , איזה רושם אני נותנת .
הגעתי אל המזכירות וקיבלתי דף עם רשימת הציוד שלי , המערכת והכיתה ודף נוסף עם מפת בית הספר . התחלתי ללכת ע"פ המפה לכיוון הכיתה שלי ובינתיים עיינתי במערכת השעות שלי , אוי יופי , שיעור הסטוריה .. פשוט נפלא .

הלכתי לכיתה בעודי קוראת את הדפים שכרגע קיבלתי .
ובום , התנגשתי במשהו , בסדר .. מישהו .
" מצטערת , אני פשוט לא ראיתי ו .. " אמרתי " תרגעי , לא קרה כלום .. הי , רואים אותך שוב ! " הוא אמר . " שוב ? " עניתי לו " כן , בכניסה .. אגב אני בן " הוא אמר .
" כן נכון , אני לונה .. אתה הולך לכיתת הסטוריה י'6 ? " שאלתי . " לא מצטער . יש לי אנגלית והמורה בדרך .. אני מאחר , חייב ללכת ביי נתראה " הוא אמר " ביי .. " והוא כבר הלך ולא שמע אותי . אני חושבת שהולכת להיות לי שנה מעולה והפעם אני הולכת להיות אחרת , התחלה חדשה . אני כבר לא החננה חסרת החברים שהייתי .

נכנסתי לכיתה וראיתי את המורה עומד וכותב על הלוח נכנסתי והמורה עוד לא הבחין בי , הוא היה מרוכז בכתיבה . בכיתה היה רעש וכשנכנסתי היה פתאום מין שקט כזה וכולם הסתכלו עליי והתלחששו . סוף כל סוף המורה הבחין בי .


תגובות (4)

הסיפור שלך ממש מקסים ואני פשוט לא יכולה להפסיק לקרוא!,
ממש כיף ומהנה לקרוא את הסיפורים שלך!!,בבקשה תמשיכי!!

25/06/2011 21:03

חח קארין .. אני יודעת את הסוף (:
לאיזה פרק הגעת ?

25/06/2011 21:21

איך את יודעת את הסוף?,זאת הרגשה או שאת באמת יודעת?

25/06/2011 21:46

היא באמת יודעת וזה הדבר הכי לא צפוי שיש .
תודה רבה ! (:

26/06/2011 00:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך