חבורת הכוחות פרק 1

צללית12 10/11/2013 623 צפיות אין תגובות

"ששש שלא יזהו אותנו" אמרה בלחש אישה אחת עם שיער בלונדיני ופוני שהתחבאה מאוחרי קיר גרפיטי ישן.
"אני לא מבין אותך למה נראה לך שהחבורה הטיפשית הזאת נכנסה לכאן?" אמר איש בעל רעמה חומה ועיינים ירוקות, "תקשיב לי רובי אני יודעת שזה הם יש לנו הזדמנות פז לתפוס אותם!" אמרה האיש וניצמדה לקיר הגרפיטי בעוד רובי האיש שהיה לידה בעט בחול.
"ששש הנה הם מגיעים" אמרה האיש והתחילה להציץ "רגע את בטוחה שזה הם החבורה הזאת שאומרים שהיא בעלת כוחות וכל זה" אמר רובי ובהה במבטים בחבורה של ילדים היורדים ממדרגות לבנות.
"אהה אנחנו נתפוס אותם" אמרה האישה והוציא אקדח קטן בצבע שחור "אני עוד לא בטוח בכל העניין הזה" אמר רובי וצפה באישה בשם רולי מכוונת את האקדח.
החבורה שבא צפו רובי ורולי מאחורי קיר הגרפיטי התחילה להתלך לעבר הגשר בעוד ילד שמעל אפו היו משקפיים חומות התחיל לדבר בלחש "אתם חושבים שראו אותנו?" "אל תדאג יוני עשינו הכל בשקט" אמרה ילדה עם שיער ג'ינג'י. "תתקרבו כמעט כמעט" אמרה רולי וכיוונה את האקדח "רולי עצרי עצרי רולי אל תירי" אמר רובי וקפץ אל רולי וזרק את האקדח שהוצמד לידה של רולי.
"מה זה תעקו החבורה ורצו אל מעבר לגשר.
"מה אתה עושה? הם בורחים! כמעט התצלחתי" אמרה רולי שנשכבה אל הרצפה בגלל רולי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך