Muffich
היי, חזרתי D:~

חלומות צלולים

Muffich 21/06/2014 797 צפיות 2 תגובות
היי, חזרתי D:~

האצבע שלי שלי נחתכת כשאני מעבירה עוד דף בספר, אני סוגרת את הספר כשאצבעותי מעוכות בין הדפים הרכים במקום בו עצרתי, אני תוחבת את האצבע המדממת לתוך פי ומסתכלת על כריכת הספר המשיית, עם אותיות זהב היוצרות יחדיו את המילה \"חלומות צלולים,\" בכתב מסולסל ומהפנט שגורם לך לחשוב ששקעת לחלום עוד לפני שעצמת את עינייך.
אני פותחת את הספר בשנית כשהאצבעות הטמונות בתוכו מתחילות לכאוב ולקבל גוון אדמוני ומביטה על הערך \"שיתוק שינה,\" ניסיתי לחלום חלומות צלולים מזה שנתיים, אך כל פעם שאני מתעוררת כדי לבדוק אם אני אכן חולמת, נותרות לי חמש אצבעות בכל יד, זה מאכזב.

שיתוק שינה הינו מצב בו הגוף ישן, אך המוח לא.

אני מניחה את הספר המנחם לצידי ונשכבתת במיטתי בתנוחת סרקופגים, בוהה בתקרה, מנסה לאבד קשר עם מציאות, מקווה, לצאת, לפרוח, לגלות עוד משהו על עצמי.
אנשים מבחוץ, כשהם מגלים על האובססיה שלי לחלומות טוענים שאני ילדה שלא התגברה, שאני עדיין מקווה לנסיך וכשהבנתי שאין לי תקווה להשיגו במציאות מסיבה כזו או אחרת- קיוויתי לחפש אותו בחלומותיי.

ואיך אתה בעצם מבדיל בין החלום למציאות? מה אם אתה חולם עכשיו?

כשאתה מנסה להכנס לחלום צלול, צריך לומר לגוף שלך שאתה נרדם, כשאתה זז ללא תנועה, הגוף לא בטוח מה אתה עושה, ישן או ער… מצב ביניים שכזה, מוזר, ואז מתחיל הצורך להתגרד, ואתה צריך להתנגד לו, אחרת דקות השכיבה בשקט היו מיותרת, ואז הגוף נהיה אגרסיבי כלפייך ומתחילים התיקים והעיוותים הלא רציונאלים שגורמים לך לתהות, האם השתלט עליך דיבוק?

ואם חלומות, הם אכן דיבוק, ואם אתה חולק את הגוף שלך עם עוד נשמות כשהלילה יורד, והכל שקר?

אף פעם לא הגעתי לשלב הכאבים בחזה, אך אני משתנקת, כואב לי, אני מתאפקת שלא לצרוח, הטבע האנושי של להילחם בכאב ורצוני לחלום נלחמים זה בזה, הדמעות שלי עולות בעיני, עכשיו, לעצום עיניים- זה קריטי- אם אפתח את עיניי משהו נורא יקרה. אני מרגישה צלילה לאחור, הגוף נופל והמיטה שלי נעלמת מתחתיי, אבל… אני חייבת… לפקוח…

ומי החליט שהמציאות יותר טובה?

אני לא יודעת אם אני אכן חולמת, אך מאסתי מלנסות לבדוק, צרחות בתוך הראש שלי סותרות אחת את השניה, אומרות לי לבדוק, אומרות לי לישון, אומרות לי לוותר.
כשאתה מטפס כשאתה חולם הגרם מדרגות נראה גבוהה יותר.
כשאתה עומד על קצה בניין כשאתה חולם התהום נראת עמוקה יותר.
כשאתה צונח אל מותך בחלום, האם הנחיתה כואבת יותר?


תגובות (2)

מדהים! אהבתי כל כך..
אהבתי את המשחק מילים, את החשבות מעבר למה שאומרים יפה מאוד (: !

21/06/2014 12:11

אהבתי את השורה האחרונה ״האם הנחיתה כואבת יותר?״ ממש יפה

21/06/2014 15:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך