NakuKoro
רציתי להוסיף שהדמויות כלל וכלל לא אמיתיות ושכתבתי כאילו אני ממש הדמות , זה סיפור מדע בדיוני קצר. זהו.

טרור זומבים בלוס אנג'לס.

NakuKoro 07/09/2011 1020 צפיות 4 תגובות
רציתי להוסיף שהדמויות כלל וכלל לא אמיתיות ושכתבתי כאילו אני ממש הדמות , זה סיפור מדע בדיוני קצר. זהו.

שלום קוראים לי "ג'ונתן פרנסיס ג'ונסון" אני גר בלוס אנג'לס , ואני אספר לכם סיפור על מה שקרה לי לא מזמן…

תמיד לפני שאני הולך לישון אני רואה חדשות.
אז ביום הזה עשיתי כרגיל הדלקתי טלוויזיה , ופתאום בערוץ " 134 " ( סטיב בארני השדרן של הערוץ )
הודיע שהעיר מותקפת ביצורים רדיאקטיביים לא ידועים שהגיע מכוון המזבלה הישנה.
נבהלתי. ופחדתי לצאת מהבית לבית-ספר.

פעם אחת הייתי בבית-ספר , וחשבתי לעצמי : " מה לעשות הרי משעמם והשיעור פיזיקה הזה נוראי ולא היגיוני… " לא עשיתי כלום . זה לא שהייתי תלמיד לא יוצלח זה פשוט ככה. אבל פתאום ממש לפתע , נשמעה אזעקה בבית-ספר ,נכנסו הFBI בפריצה לדלת , ודיווחו שזומבים מתקרבים לבית הספר… ופתאום ראיתי שרצפה רועדת ומתפוררת ופתאום יצאה יד ירוקה מלאה בג'לי דוחה ומוזר צעקתי וכולם צעקו אחרי ואז הם רצו מהכיתות בצרחות מטורפות! אני לא הספקתי לברוח! , הבנתי שאני חייב לעשות את הפעולות שבסרטים… ( ראיתי כמה סרטים שבהם יורים עם השדחן סיכות. ) אז כיוונתי על הזומבים אחד אחד והתחלתי לירות עליהם סיכות שדחן. זה היה נורא קשה כי אף פעם לא כיוונתי מקודם….
כשהפלתי את כולם גיליתי שנעלו את הדלת…. אז ישר זרקתי כיסא על החלון ושברתי אותו , פתאום ראיתי שיש שתי זומבים למטה… הפלתי עליהם שתי כיסאות מלמעלה. ירדתי , והמשכתי לרוץ לכיוון ביתי אבל פתאום! ראיתי זומבי מוזר ושמן שכנראה היה המנהיג של היצורים המוזרים האלה… הוא היה הכי מוזר , היו לו הרבה ח'צקונים ענקיים בגודל של אבנים , היו לא עיניים אדומות , והיו לו ראשים של זבובים על הגב! , הוא התקרב עליי התחבאתי מאחורי פח אשפה שהיה ליד בניין , לקחתי אבן ענקית שהייתה לידי…
וזרקתי לו במקום הרגיש ביותר , אחר כך ראיתי טנקים, חיילים, מסוקים שמתקרבים ואז המלחמה התחילה. למזלי הבית של חבר שלי מהכיתה נמצא ממש קרוב. נכנסתי לבניין ודפקתי בדלת הוא הכניס אותי מהר.
ובזמן שהצבא , המשטרה , הFBI , והS.W.A.T נלחמו בזומבים. אנחנו הסתכלנו מהחלון בבטחה וכשהכל נגמר , יצאתי מהבניין , והיה ממש טרור , כאילו שהייתה מלחמת עולם שלישית , כאילו שהגיע סוף העולם , הכל היה מלא בדם , ובגופות… אז רצתי מהר הביתה. הגעתי וההורים שלי כל כך שמחו לראות אותי הם חיבקו נשקו אותי , ואז כל העיר השתנתה כול האנשים היו בבית חולים ורובם הבריאו , והעיר הייתה כאילו שהטרור מעולם לא קרה…

הסוף.


תגובות (4)

סיפור ממש טוב נתת לי השראה אני מודה לך

08/09/2011 16:31

ממש נחמד שאהבת את הסיפור.

08/09/2011 16:33

וואו איזה סיפור נחמד !!
אני יכולה להודות שאתה יודע לכתוב סיפורים :)

12/09/2011 12:54

מרגש.. יש לי דמעות בעיניים..
חחחחחחחחחחחחח
סיפור/חלום יפה, אהבתי
דרך אגב שכחת את C.I.A
חחחחחחחחחחחחחח

18/10/2012 08:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך