zohar_1D
מקווה שאהבתם

ירח מלא פרק 4 – התחלות חדשות .

zohar_1D 13/03/2013 635 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם

מסתבר שאתמול נרדמתי גם אחרי הבהייה הממושכת בחלון .
"בוקר טוב " דניאלה מחייכת והדבר הכי מדהים זה שגם אני מחייכת "בוקר " אני מחזירה בחיוך טיפשי שלא יורד לי מהפנים .
אחרי כמה התמתחויות קמתי לבשתי חולצה קצרה ג'ינס קצר שטפתי פנים וחיכיתי לדניאלה שתסיים להתארגן , "עדיין לא ראיתי את השותפה השלישית שלנו לחדר " אני אומרת לדניאלה בזמן שאנחנו יורדות במדרגות לכיוון ארוחת הבוקר "את עוד תראי אותה " דניאלה אומרת ומושכת אותי לחדר האוכל .
"טוב זאת ללא ספק ארוחת הבוקר הטובה ביותר שאכלתי " אני מחייכת ודוחפת עוד כמה דגני בוקר לפה שלי " והנה היא " דניאלה מצביעה על נערה שמתקרבת אלינו " היי אני נינה " היא נראתה נחמדה "היי אני ג'מה " אני מציגה את עצמי , את האמת ההתחלות החדשות האלה קצת מתחילות להרגיז אותי .
אחרי שסיימנו אנחנו מפנות את השולחן שלנו "אז את לא סקרנית לדעת מה הלוז שלנו היום ? " נינה מחייכת ומושכת אותי ואת דניאלה לכיוון לוח המודעות " אוקי אז איפה הלוח של כיתות י' ? " דניאלה אומרת ומחפשת .." מצאתי " צועקת נינה "אז ככה : ספרות , אנגלית שעה חופשית " אני עוצרת אני נינה " שערה חופשית ? " אני שואלת " כן זאת שעה של תורניות מטבח חלק עושים תורניות וכול השאר בשעה חופשית "
אני ממש מתחילה לחבב את המקום הזה .
" הנה קחי " דניאלה מגישה לי לוח תורניות "אוויש שיט היום יש לי תורנות מטבח " אני מתבכיינת למרות שזה הדבר הטוב ביותר בשבילי לשכוח את כול מה שקרה לפני יומיים בזמן שאני רוחצת כלים .
אני הולכת לכיוון השיעור הראשון שלי בספרות ורואה את רוז " היי אחות איך הולך ?" היא מחייכת בדיוק כמוני "הכול מועלה …רק ששמעתי את הזקנה מדברת " הזקנה חשבתי לעצמי על מה יש לה לדבר שכול כך מעניין את רוז " מה שמעת ? " אני שואלת סקרנית ורואה את דניאלה מסמנת לי לבוא לשיעור "היא דיברה עלינו" נו בסדר אני נושמת עמוק " יותר נכון על אבא שלנו " הנשימה שלי נקטעת מה ? מאיפה זה הגיע ?.
הצלצול קוטע את השיחה שלנו אני מחבקת אותה ופונה לשיעור , כול השיעור חשבתי על מה שרוז אמרה כי… אמא שלי בחיים לא דיברה עליו כאילו על אבא שלי הוא לא קיים זה מה שתמיד היא אמרה , אחרי התורנות מטבח אני אדבר עם רוז כדי לקבל יותר פרטים .
היום הלך די בסדר אני בדיוק מתהלכת לי למטבח ושם אני רואה את הנער שנכנס לחדר שלי ושל דניאלה הוא איתי בתורנות מטבח , אני לא מדברת איתו אני רק שוטפת את הכלים עוברת בין כלי לכלי ומפליגה במחשבות שלי "היי הכול בסדר ? " הוא שואל ואני לא שנה לב שחתכתי את עצמי " זה בסדר זה רק קצת דם " אני מסתובבת והוא נעלם ..

-המשך יבוא


תגובות (4)

תמשיכייייייי

13/03/2013 09:53

תמשיכי ^^

13/03/2013 10:08

מושלםםםםםםם תמשיכייי !!!!!!

13/03/2013 10:09

תמשיכי (:
הלכתי לקרוא את הפרקים הראשונים….

13/03/2013 10:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך