האחת_ והיחידה
פרק שבו ארגון 'ארץ' יוצא למשימה. מה יקרה למרי שהביאה לשינוי התכניות בדקה התשעים? קריאה מהנה. אשמח לתגובות והערות. בבקשה זה חשוב לי.

כלואה- פרק 8.

האחת_ והיחידה 03/06/2015 1395 צפיות 17 תגובות
פרק שבו ארגון 'ארץ' יוצא למשימה. מה יקרה למרי שהביאה לשינוי התכניות בדקה התשעים? קריאה מהנה. אשמח לתגובות והערות. בבקשה זה חשוב לי.

Lonely_by_Kryogen_s_Art
אנדרס אפילו לא הספיק לענות לי וכבר נשמעה אזעקה שעולה ויורדת. פניי התכווצו כשלא הבנתי במה מדובר. "בואי" הוא אמר ומשך את ידי. נכנסנו אל המועדון, נלי כבר הייתה שם וכמה שניות אחרינו נכנס טומי. מייקל נכנס אחרון ובסערה שאי אפשר שלא להרגיש שהגיע.
אני ואנדרס עמדנו אחד ליד השני וטומי התיישב על יד נלי.
"אוקיי חברים" מייקל מחא כף אחת על מנת לאפס אותנו להיות קשובים אליו.
"ברייאן פוינטס" הוסיף חיוך קל כשאמר את השם.
"מה זאת הייתה האזעקה הזאת?" לחשתי לאנדרס.
"אזעקת חירום מרי, זאת אומרת משימה" ענה מייקל בשמו של אנדרס כששמע את השאלה.
נשכתי את שפתיי ונתתי למייקל להמשיך.
"ברייאן פוינטס הוא אנס סדרתי שאנס לפני כחמש שנים, הוא הרגיע את מעשיו בשביל שהמשטרה תרד מהגב שלו. לא מצאנו אותו הרבה זמן" הוא בלע את הרוק וחילק תמונות קטנות שלו לכל אחד" אבל עכשיו הגיע אלינו דיווח שהוא נרשם למכון כושר 'סייקו' במרכז העיר".
"הוא חשב ששכחנו" גיחכה נלי.
"נלי אני רוצה שאת תלכי למכון הכושר הזה" אמר מייקל וזרק לעבר נלי כמו מחזיק מפתחות.
"מה זה?" נפלט לי כשלא הצלחתי להבחין בדבר.
"זה המנוי של נלי למכון" אמר מייקל בחיוך.
נלי הנהנה לעברו "לאן להוביל אותו?" היא הייתה רצינית ברגע וחשתי במקצועיות שלה.
"תצאי איתו שלוש סמטאות ימינה אחרי המכון ושם כבר טומי יחכה לכם" מייקל העביר את מבטו לטומי "טומי אתה רק הגיבוי, רק אנדרס עושה את העבודה" הוא הרים מעט את קולו.
"שמעת נלי? רק אנדרס" הוא העביר את מבטו לנלי במעט זעם שלא ברור מאיפה נבע.
"מרי, אני רוצה שתהיי על המצלמות אבטחה של המכון וגם על המצלמות של החנייה ליד העירייה" הנהנתי לעברו אבל לא היה לי מושג איך אני עושה את זה.
"אנדרס לך אני לא צריך להסביר" הוא אמר בזריזות ואנדרס הנהן בפרצוף אטום.
"טומי תסביר למרי איך היא מעבירה לך מידע" הוא זרק לעברו של טומי "בהצלחה" אמר ברצינות מוחלטת ויצא מהחדר.
נלי קמה והלכה למגירות הקטנות שיש בשולחן שלה והכניסה סכין קטנה בנעל שלה. היא התבשמה והיה נראה שהכינה את עצמה למשימה.
אנדרס בא לצאת מהמועדון "אנדרס" קראתי בשמו והוא הסתובב "מרי בואי אני אסביר לך" קרא לי טומי והתיישב במקום שלי במחשב. העברתי מבט חטוף באנדרס "לכי" הוא לחש לי ויצא מהמועדון.
הלכתי לטומי וגררתי כיסא על מנת לשבת על ידו.
הוא החזיק ביד קופסה עם שלושה לחצנים בולטים וביד השנייה כמו מכשיר קטן "את רואה את זה?" סיבב את המכשיר בין כריות אצבעותיו. "כן" נהייתי רצינית כי הבנתי שמדובר בדבר חשוב.
"זה המכשיר שנמצא אצלי, אני שם אותו בתוך הנעל" הוא בלע את רוקו מההסברה והמשיך "זאת מערכת השליטה שלך על המכשיר שלי" הוא נענע את הקופסה מול עיניי "כפתור ירוק אומר שהמשימה מתבצעת כמו שצריך ונלי מתפקדת מעולה" הוא הרחיב את עיניו כדי לראות אם הבנתי והנהנתי לעברו "הכפתור הצהוב אומר שהמצב מסתבך וצריך שאני אתערב" הוא הסתדר בכיסא בנוחות לשנייה והמשיך "הכפתור האדום מרי" הוא בחן את ערנותי "הכפתור האדום זה אך ורק במקרה סכנה" הוא הדגיש בקול חזק "כן בטח בוודאי" אישרתי במהירות.
"מה זה סכנה בשבילך מרי?" עיוותי את פרצופי חוששת שלא לענות לו את מה שירצה "שהתכנית משתבשת?" עיוותי את שפתיי "לא" מיהר לענות "שהחיים של מישהו מאיתנו בסכנה" התעצבן עליי קלות בקולו "שמישהו עומד למות" הסביר את עצמו טוב יותר.
"כן, כן" מיהרתי להראות לו שהבנתי. "בקשר לנלי, נלי עונדת על עצמה עגיל עם רמקול כל מי שיהיה קרוב לנלי במרחק של 50 ס"מ תוכלי לשמוע" הוא הראה לי כפתור מסוים והמשיך "כשתלחצי על הכפתור תוכלי לשמוע כל עוד את שמה את האוזניות האלו" הראה לי את האוזניות השחורות שמחוברות למחשב" הנהנתי לעברו "ואם נניח אני אצטרך להגיד לך משהו?" הסתקרנתי לדעת כיצד אתקשר עם טומי "ידעתי שתשאלי" ציין בפניי "זה כפתור ה'לאיי' את לוחצת עליו כל עוד את מדברת ומשחררת כשסיימת" הוא חייך אליי "רק שאלה קטנה…" הטריד אותי משהו שהסביר בהתחלה "איך מהכפתורים האלה זה אמור להגיע למכשיר הקטן ההוא?" הרמתי את קופסת הלחצנים וחקרתי אותה בעיניי הוא חייך אליי וטפח על שכמי "אל תדאגי מרי" הוא סידר מאחורי אוזני חתיכה קטנה של שיערי הבלונדיני שיצאה מהקוקו "שהדברים האלה לא יטרידו אותך" מיד נשמע כחכוח גרונה של נלי.
"מוכנה?" הוא התעלם מהכחכוח שהבנתי שנבע ממגעו של טומי בי.
"בוא להתארגן" היא קראה לו והוא הלך בעקבותיה "כשתקבלי הוראה מאנדרס שיצאנו, תתחילי להסתכל. בינתיים תעלי על מערכות הבקרה" הוא הרים את קולו לעברי מעט ונלי משכה בידו "בוא כבר" והם יצאו מהמועדון גם הם.
התאפסתי על המחשב נתתי לעכבר לנוח על כף ידי בנוחות והתחלתי לשחק במערכות עד שאגיע למערכת הנכונה.
"קחי" אנדרס עמד מולי עם כוס מים והתיישב במקום של טומי.
"תודה" חייכתי בנחמדות ולקחתי את הכוס שכבר הספיק להניח על שולחן המחשב, שתיתי את כול כולה במהירות.
"מהמקרר" הוא ציין. "מה?" מיהרתי לנסות להבין. "המים" הוא הרים מעט את שפתיו מעלה, אבל מעולם לא חייך ובטח שלא חשף שיניים.
חייכתי אליו כשהבנתי את אמירתו והמשכתי להתעסק עם המחשב, מחפשת את המערכות ללא הצלחה. השמעתי קול עצבים קטן ועזבתי את המחשב בעצבים.
"מה קרה?" הוא מיהר להתעניין ולדעת "זה לא עובד" עניתי בעצבים.
"מרי לאט" הוא דיבר ברוגע "את יודעת הכל" הוא קם מכיסאו "בהצלחה" הוא יצא מהמועדון.
***
סוף סוף הצלחתי להפעיל וממש מולי אני רואה את כל הגברים האלה רצים על מתקן שנוסע לכיוון נגדי או גברים ממש מנופחים שמרימים דברים ממש כבדים ואני שואלת את עצמי מדוע.
"בקרה מרי" עמד אנדרס בפתח הדלת "המשימה התחילה" הוא אמר ויצא. כבר הבנתי לבד לאן הוא הלך.
החזרתי את עיניי למחשב ומיד הבחנתי בנלי בבגדים צמודים לגוף ואף מעט חשופים, מגבת התרוצצה על עורפה והיא עלתה על המתקן המוזר שנוסע בכיוון הנגדי. היא העבירה חיוך קטן לגבר המנופח שהיה לידה במתקן ומיד הצצתי בתמונה של ברייאן שהייתה לידי במחשב וזה היה אכן הוא.
שמתי את האוזניות בשביל לשמוע על מה הם מדברים.
נלי שאלה אותו אם הוא מתאמן קבוע פה כי היא לא מזהה אותו בכלל. הוא חייך אליה ואמר לה שהוא חדש ורק לפני יומיים נרשם למכון הזה. היא אמרה לו שהמכון ממש טוב ושהיא אף מרוצה ממנו ומיד ברייאן אמר שהוא מבין למה והסתכל על גופה החטוב של נלי. היא באמת נראית טוב חשבתי לעצמי בראש.
אחרי כמה דקות של שקט מצידם, היא ירדה מהמתקן וניגבה את עורפה מלא הזיעה והוא ירד ממש כמה שניות אחריה. הוא שאל אותה איך היא אמרה שקוראים לה, נלי חייכה אליו ואמרה שהיא בכלל לא אמרה. וכמה שניות אחר-כך אמרה את שמה רק שאמרה ששמה אמילי והוא מיד הציג את שמו ומתברר שהיא לא השקרנית היחידה כי בריאן הציג את עצמו בשם סטפן.
שמו חשף בפניה של נלי חיוך כי גם היא כמוני יודעת שהוא משקר.
הוא שאל אותה מאיפה היא והיא ענתה שהיא גרה ממש פה ליד ויוצא לה לבוא לפה הרבה.
הוא חייך ושאל אותה מה היא עושה מחר בערב והיא אמרה לו יוצאת איתך והוא מיד הרים את גבותיו בפליאה. לחצתי על הכפתור הירוק ובמצלמת המעקב של העירייה ראיתי שטומי סימן לי עם האגודל שהכל מעולה.
הוא אמר שהוא נכנס להתקלח ואז היא תפסה את ידו ואמרה לו שהיא בלי רכב והאם הוא יכול להקפיץ אותה הביתה והוא מיד הסכים ואמר שתחכה לו שיסיים להתקלח. הוא הפנה גבו למקלחות והלך.
נלי הסתכלה על המצלמה וקרצה, לא יודעת למה זה גרם לי לחייך לעבר המחשב.
מיד הרצתי בחיפוש הנתונים והמידע על ברייאן, הייתי חייבת לדעת מה סוג הרכב שלו לפני שהוא יסיים להתקלח ומיד מצאתי. לחצתי על כפתור ה"לאיי" ואמרתי "תחפש מרצדס שחורה 5742177 בחניון של המכון" חזרתי על ההודעה ואחר-כך המשכתי "הוא לוקח אותה הביתה" מיד הבהרתי לטומי את כוונתי בכך שיחפש את האוטו שלו, כי לשם הם הולכים.
ראיתי את ברייאן יוצא מהמקלחת ואת נלי כורכת את ידה סביב ידו, איך היא לא מפחדת ממנו?
הסתכלתי במצלמות המעקב של העירייה וטומי כבר לא היה שם, הוא בטח הלך לחניון של המכון, הוא ימצא אותם בטוח.
אחרי שניות בודדות ראיתי תזוזה במצלמות של העירייה, אבל איך אין שם אף אחד. התקרבתי והבחנתי בנלי והחבר שלה. "פאק" מלמלתי לעצמי. מה הם עושים שם? התבוננתי על מנת להבין.
פתאום הבחנתי שברייאן עושה משהו לנלי התקרבתי בזום עוד יותר והבחנתי שהוא נאבק איתה.
מהר לחצתי על הכפתור האדום ואז על ה'לאיי' "תלך מהר לעירייה, הם שם!" צעקתי.
רגליי התחילו מעט לרעוד.
דלת המועדון נפתחה בסערה "מה קורה שם?" צעק מייקל בחוזקה והתקדם לעברי בזעם.


תגובות (17)

תמשיכי ממש אהבתי את הפרק ;)

03/06/2015 23:39

    היי אני אמשיך בקרוב. שמחה לראות שאהבת ותרגישי חופשי להעיר או לבקר אם משהו מפריע לך.

    04/06/2015 05:26

פרק מהמם ומותח!!
כמו תמיד כתוב בצורה קולחת ומרתקת.
תמשיכי!!

03/06/2015 23:50

    אני מאוד משתדלת להכניס את הקוראים לתוך הסיפור ולאווירת המתח. תודה על התגובות שלך שתמיד את מגיבה. הן נותנות מוטיבציה.

    04/06/2015 05:27

וואי אני מכורה לסיפור!
תמשיכייייייייי

04/06/2015 08:01

את כותבת מדהים.
כתיבה כל כך יפה, מדויקת, וואו!
תמשיכי, ממש התחברתי לסיפור ולצורת הכתיבה שלך ויש לך כשרון ענק!

04/06/2015 08:02

    במהלך כל קריאת התגובה שלך חייכתי. ממש תודה על המילים היפות!!!
    אמשיך היום בצהריים.

    04/06/2015 09:45

פרק ממש יפה וממש מותח. תמשיכיי בהקדם אין לי הערות.

04/06/2015 12:02

מושלם!

04/06/2015 15:22

נו תמשיכי אני במתח!!!

04/06/2015 17:47

וואוווווו הסיפור מהמם!!!
אני רוצה המשך ומידדד

05/06/2015 10:40

מושלם!!! כבר אמרתי?
מרגישים את הלחץ שמופעל על מרי…הייתי ממש לחוצה והסוף ממש מותח!

25/06/2015 22:11
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך