האחת_ והיחידה
היי קוראים אהובים שלי! שיחה מרתקת בין מרי לאנדרס. האם מרי תגלה אחת ולתמיד לאנדרס את הסוד הכי גדול שהיא מסתירה ממנו ותטלטל את כל עולמו או שמא כל אחד יפנה לדרכו? אני מקווה שאספיק לעלות מחר פרק כי אני ממש עסוקה מחר. תגיבו ותדרגו! אני רואה שהתגובות יורדות מפרק לפרק וזה קצת מבאס ולעומת זאת, הדירוגים תמיד נשארים. זה בדיוק שנייה אחת להגיב, אני תמיד שמחה לקרוא מה חשבתם על הפרק. אוהבת אתכם ומעריכה! :) קריאה מהנה!

כלואה2- פרק 31.

האחת_ והיחידה 31/10/2015 1283 צפיות 15 תגובות
היי קוראים אהובים שלי! שיחה מרתקת בין מרי לאנדרס. האם מרי תגלה אחת ולתמיד לאנדרס את הסוד הכי גדול שהיא מסתירה ממנו ותטלטל את כל עולמו או שמא כל אחד יפנה לדרכו? אני מקווה שאספיק לעלות מחר פרק כי אני ממש עסוקה מחר. תגיבו ותדרגו! אני רואה שהתגובות יורדות מפרק לפרק וזה קצת מבאס ולעומת זאת, הדירוגים תמיד נשארים. זה בדיוק שנייה אחת להגיב, אני תמיד שמחה לקרוא מה חשבתם על הפרק. אוהבת אתכם ומעריכה! :) קריאה מהנה!

Panikbetegseg_1eb56ac614961216491f3eaad9db7ece
"שב" הרפיתי את ידי ממנו והתיישבתי בחזרה על המיטה.
הוא התבונן על עיניי כמה שניות בודדות ואז התיישב בכיסא שלו.
"אתה באמת לא זוכר?" הסתכלתי עליו בחשש. פחדתי שיתפרץ עליי כבר אחרי כל הפעמים שפקפקתי בשכחה שלו.
"או שתדברי או שאני הולך" הוא הסתכל עליי במבט חסר סבלנות. הוא באמת כמעט והתנפל עליי בצעקות.
"מאיפה להתחיל?" שאלתי את עצמי, הרי לא ציפיתי שהוא באמת יענה לי.
ישבנו ודיברנו, יותר נכון אני. סיפרתי לו הכול. סיפרתי לו מהתחלה. מהרגע שנחטפתי ועד הרגע שברחנו. עד הרגע שהוא נעלם.
הוא שפשף ידו בפניו "ואו" הוא נשען עם מרפקיו על ברכיו וזז בכל רגע. הוא לא הצליח להישאר שלו.
"אני ואת היינו זוג?" הוא שאל והנהנתי. "אני.." הוא התחיל והפסיק את עצמו. מבלי להיות בתוך ראשו ידעתי שהוא חושב עכשיו על כל-כך הרבה דברים שהמוח שלו פשוט עלול להתפוצץ.
"אנדרס" הנחתי את ידי על ידו ששכבה על הברך שלו. הוא הסתכל על ידי ונרתע מעט אך בכל זאת לא נתן לי לרומם אותה. "תאמין לי אני מהטובים" הסתכלתי בעיניו בפחד. משדרת לו את האמת.
הוא הוציא אוויר ולא הצליח לומר כלום. הוא הרים את ידו שהייתה מתחת לידי והרגשתי כבר איך המגדל שבניתי עומד להתפרק לי מול הפנים. ואז הוא הניח את ידו על שלי. "אני מאמין לך" השפתיים שלי חייכו קצת ונשמתי אוויר.
"אני רק לא מבין דבר אחד" הוא אמר והסתכלתי עליו, מחכה שיאמר. "למה אני לא זוכר שום דבר מזה?" הוא היה נראה ממש מתוסכל "זה נראה לי מטורף" הוא גירד בראשו עם שתי ידיו בפראות, הוא התעצבן על עצמו.
"דיי" תפסתי בידו בחוזקה והוא המשיך. שום דבר לא עזר.
"ועוד משהו" התחלתי. חושבת בראשי האם לספר לו שלא סתם היינו זוג אלא גם יש לנו ילד במשותף, הרי אנדי הוא הילד שלו, בדיוק כמו שהוא שלי.
"נו?" הוא ניסה לזרז אותי כי ראה שכבר כמה שניות אני לא מדברת.
"לא חשוב" אמרתי ומיד המשכתי "אני חושבת שהם אחראים לזה" פחדתי שישים לב להעברת הנושא המהירה. "מי?" הוא לא שם לב בכלל. "הארגון" הוא כיווץ גבותיו "הם הרבה יותר גדולים ממה שאתה חושב" לחשתי "יש עוד המון אנשים מעל כריס" הוא הסתכל עליי בפליאה.
"יכול להיות שאת צודקת" הוא חשב לרגע והסתכל בעיניי בעומק רב.
הוא התקרב אליי כמה שיכל והתמקד בעיניי. "חזרת לפה בשבילי?" הוא שאל.
לא הייתי מוכנה לשאלה כזאת. התביישתי. לא הייתי מוכנה להתמודד עם זה.
נשמתי נשימות קטנות "כן" לחשתי "כי חששתי שראיתי אותך". הוא הסתכל עליי ולא הצלחתי לקרוא את מבטו, כמו רב הפעמים.
"אני כל החיים האלה חשבתי שאתה מת" הוא הסתכל עליי במבט שונה, במבט שהזכיר לי תקופה אחרת. העיניים שלו חייכו אליי אני בטוחה בכך.
הוא התרומם מהכיסא והתהלך בחדר. "אני חושב שאני אדבר איתו" הוא מלמל. "עם מי?" התרוממתי גם אני מהמיטה, חששתי ממה שהוא יענה. "עם כריס" הוא ענה. "לא!" נבהלתי.
"למה לא?" הוא נעצר והסתכל עליי "כי הוא לא יאמר את האמת" אמרתי בקול נמוך. "למה שלא יאמר את האמת? הוא חבר שלי" הוא היה מופתע מתשובתי. "ממש לא! אם הוא היה חבר שלך כבר היית יודע על הדברים האלה אתה לא חושב?" הרמתי קולי שנית.
הוא חשב לכמה שניות בודדות ואז ענה "את צודקת". נפלה אבן מלבי, כבר חששתי שהוא יפיל אותי.
"אז מה נעשה?" הוא שאל. אהבתי את ההרגשה הזאת. הוא דיבר ברבים, הוא דיבר כאילו אני והוא זה אחד. הרגשתי צמרמורת נעימה שהקיפה את כל גופי ובמיוחד מקומות שהיו חשופים.
"תצטרך להאמין לי" עניתי בהתגרות. הוא קישח לסתו וראיתי כיצד היא זזה מבחוץ.
"אני מאמין לך" הוא לחש "ומה עכשיו?" השאלה הזאת שלו גרמה לי לשאול את עצמי אותו הדבר. באמת מה עכשיו? מה שרציתי לענות זה שעכשיו יבוא איתי לבית של אנה, ניקח את אנדי ונברח הרחק מכל הטירוף הזה. אבל לאנדרס אין מושג מי זו אנה ומי זה אנדי. שלא נדבר על זה שהוא לא יודע שהארגון שהוא כל-כך אוהב והחבר שהוא כל-כך מעריץ הורה לרצוח את לילי, את אחותו.
"תראה אני.." הפחד להמשיך התקיל אותי. התיישבתי על המיטה. "אני עוזבת" הוא עצר הליכתו והסתכל עליי "מה זאת אומרת עוזבת?" הוא היה מופתע. "אין לי טעם להישאר פה ולרצוח אנשים כי הם פסיכים או כי הם רעים" הוא כיווץ גבותיו מנסה להבין לאן אני חותרת "אני לא אלוהים וגם לא הארגון הזה" עניתי כשקראתי את מבטו. "אני באתי למקום הזה רק כי ידעתי שהעיניים שלי והלב שלי לא הטעו אותי" שקעתי עמוק במבטו "ידעתי שראיתי אותך".
"אני עד כדי כך הייתי חשוב לך?" הוא שאל. לא יכולתי להסביר לו במילים עד כמה. לא יכולתי לומר לו מה הוא בשבילי, עד היום, עד עכשיו. לא יכולתי להסביר לו שזה קצת יותר מסתם אהבה ראשונה.
השתיקה בנינו העיקה, כי לא עניתי על השאלה שלו.
"אני מניח שזה המסע שלי עם עצמי לא?" הוא שאל והנהנתי. "אני צריך להבין מה קרה לי" הוא מלמל.
"אני הורדתי מעצמי את הספק" הסתכלתי עליו "עכשיו אני יכולה לתת ללב שלי לנוח ולהפסיק לבכות עלייך בלילות ולדמיין אותך מת בכל פעם מחדש" הוא הרים מבטו אליי אחרי שטמן אותו עמוק ברצפה. "עד כדי כך אהבת אותי?" הוא החזיר את מבטו בחזרה לרצפה, חושש מהתשובה.
"כמו שלא אהבתי בחיים" מלמלתי והסתכלתי עליו באומץ רב, לא התביישתי. זה לא שינה לי שהמבט שלו עמוק ברצפה.
לקחתי את התיק גב שלי שהיה על הרצפה והרמתי אותו על המיטה מקפלת בגדים שהיו זרוקים על המיטה ומכניסה אותם לתיק. "את עוזבת עכשיו?" הוא שאל כשגבי מופנה אליו.
"כן" הסתובבתי אליו בעודי מקפלת את החולצה. "הם ירצחו אותך ואת יודעת את זה" הסתכלתי עליו ובלעתי את רוקי. מנסה לא להראות לו שאני מתה מפחד ממה שהארגון הזה מסוגל לעשות.
פעם לא הייתי כזו, כי פעם היה לי את אנדרס איתי.
"לוקאס לא ירצח אותי" מלמלתי "וגם את לא הצלחת בפעם האחרונה שניסית" הוא שתק לכמה רגעים ונזכר כנראה באותו היום.
"יש עוד חוליות מבצעות" הוא ענה כתירוץ "וגם את בעצמך אמרת שיש עוד אנשים מעל כריס".
"יש לי חיים בחוץ אנדרס" התנערתי "אני לא יכולה להישאר פה" עניתי בפחד.
"מה יש לך?" הוא התקרב אליי קרוב וניסה לקרוא אותי בעיניי, ידעתי שהוא יכול לעשות זאת.
"מה יש לך בחוץ שיותר חשוב לך מהחיים שלך?"


תגובות (15)

מצטערת שלא הגבתי הרבה זמן
אני ממש מחכה שהם יתנשקו שהם ידברו כמו שצריך שהם יאהבוו
הסיפור הזה עצוב מותח ומרגש והכל ביחד
אני מחכה שתמשיכי בבקשה

01/11/2015 00:03

    זה בסדר מאמי.. אני פשוט חושבת שלפעמים נעלמתם או הפסקתם לקרוא.
    אני מזה שמחה לקרוא את הדברים שאת רושמת לי.
    אוהבת המון! :)

    01/11/2015 00:10

יפה שלי מהממת שלי חיימשלי אהובה שלי כותבת מוכשרת שלי!
מתטערת שלא הגבתי בפרק שעבר לא קראתי אותו עד עכשיו
וגם הבטחתי שאני יעלה פרק כל כך הרבה זמן ולא עשיתי את כול מה שהבטחתי ,אני כבר שבוע וחצי חולה וכל כך רציתי לקרוא אבל לא נכנסתי לכאן מצטערת!
הפרק מהמם אנדרס כל כך מושלם איזה חמוד הוא שהוא האמין לה!
אני מתחילה להאמין לו שהוא באמת לא זוכר כלום אבל אני משתוקקת לדעת מה קרה לו שהוא לא זוכר כלום
מרי מעצבנת שוב לא מספרת לו על הילד שלהם על אנדי החתיך! חחח
עכשיו היא תספר לו!
עכשיו היא צריכה לספר לו אין לה משהו אחר להגיד לו
היא לא יכולה לשקר!
תמשיכי מהר וכמה שיותר מהר שאת יכולה פליייייייז ומחר אני ינסה להשלים את הסיפורים שלא קראתי ויש המון לפי מה שראיתי חחחח
אוהבת המון ומלא!
שבוע טוב!

01/11/2015 01:34

    בקרוב תדעי מה קרה לו שהוא לא זוכר. תודה על התגובה! את תמיד משקיעה ואני ממש מעריכה את זה. אני מקווה שאספיק היום לעלות פרק. אוהבת בלי סוף!

    01/11/2015 13:36

אוחחח פאק תגידייי לו כבר שיש לכם ילדד אני בטוחה שרוב הסיכויים שזה הלם אבל הוא חייב לעזוב איתה אחרת
אני ישנא אותו עד סוף ימי חייי

01/11/2015 03:06

    לא רוב הסיכויים. זה ממש הלם! הרי הוא עצמו בקושי מצליח להפנים שהם יצאו בכלל והיו לו חיי אהבה. ונתערב שלא משנה מה אנדרס יעשה עדיין הוא יהיה אהוב עלייך? יש לו אופי מיוחד חח… אוהבת ומעריכה!

    01/11/2015 13:38

שתספר לו כבר!!!

01/11/2015 08:09

פרק מהמם … ואת חייבת להעלות עוד פרק.
פליז…
ושתספר לו כבר אני רוצה לדעת מה התגובה שלו..
שהם יברחו בייחד.

01/11/2015 08:56

    תודה אהובה! איזה כיף לקרוא תגובה כזאת. אני ממש מקווה שאספיק לעלות עוד פרק היום. בקרוב תדעי הכול. אוהבת מלא!

    01/11/2015 13:40

יש לי בדפדפן קישור לפרופיל שלך וכל יום אני בודק אם יש פרק חדש. אחותי! את סופרת אלופה ואני בטוח שיש הרבה קוראים שלא יודעים להגיב או שלא רשומים.

01/11/2015 11:43

    בקשר למחמאות,תודה רבה מכל הלב. אני ממש מעריכה את זה!
    בקשר לקוראים, אני יודעת שאתה צודק אבל הכוונה היא לקוראים הקבועים שלי שפתאום נעלמו. אוהבת ומעריכה כל-כך.

    01/11/2015 13:41

אלופה!!!
הסיפור שלך מורט עצבים, ואני אומרת את זה בתור מחמאה.
פשוט אי אפשר לחכות כבר לפצצה הבאה שתפילי..
זו ממש מלאכת אומנות..
כבר אמרתי שאני מאוהבת בסיפור הזה?

01/11/2015 21:58

אהובה, סליחה שלא קראתי את הפרקים ולא הגבתי…תקופה עמוסה עברה עליי ועכשיו יש לי זמן פנוי למרתון איזה אושררר:)
אני כל כך אוהבת את הסיפור הזה והלוואי ולא תפסיקי אותו לעולם!
טוב עפתי לקרוא:)

02/11/2015 10:30

אוףף זה עבר לי כל כך מהר הקריאה בפרקים שהחסרתי:(
רציתי שלא יגמר, זה כל כך ממכר הסיפור הזה.
אהובה את כותבת כל כך מושלם, התיאורים שלך מושלמים.
את כשרונית בטירוף, אני כל כך רוצה לראות ספר שלך על המדפים את באמת כותבת מושלם!
אנדרס הזה כזה חתיך…בא לי אחד כזה במציאות חחח^^
תמשיכי דחוף כי אני מתה פה כבר!!!!!!!!!!!!!

02/11/2015 11:08
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך