האחת_ והיחידה
הסיפור מתקרב בצעדי ענק לסופו. השאלה הגדולה- האם מישהו נפגע? מצטערת כל-כך. מקווה שתבינו אותי. קריאה מהנה. אשמח לדירוגים ותגובות שמחממות את הלב שלי תמיד! אוהבת אתכם!!!

כלואה2- פרק 41.

האחת_ והיחידה 07/12/2015 1268 צפיות 13 תגובות
הסיפור מתקרב בצעדי ענק לסופו. השאלה הגדולה- האם מישהו נפגע? מצטערת כל-כך. מקווה שתבינו אותי. קריאה מהנה. אשמח לדירוגים ותגובות שמחממות את הלב שלי תמיד! אוהבת אתכם!!!

Panikbetegseg_1eb56ac614961216491f3eaad9db7ece
הנשיקה הייתה כמו שראיתי אותה בחלומות. תשוקתית וסוערת. היא הביעה בתוכה המון רגש והיא גם ענתה לי על כמה שאלות. היא פוגגה לי את ההתרגשות והלחץ. היא מילאה את החסר ששכן בי כמה שנים. היא גרמה לי לאהוב ויותר מזה, להרגיש נאהבת.
ידיו החמות והגדולות של אנדרס השתוללו בכול גופי. הידיים האלה היו לי מוכרות כל-כך ובגלל זה הייתה לי תחושה נעימה כשהן נחו על גופי המצומרר.
רעש הרגליים של אנדי יורדות במדרגות קטע את נשיקתנו באופן מפתיע.
כשאנדי נחשף למולנו, חייכנו. אנדרס חשף את שיניו במקצת ואילו אני הרגשתי די מובכת.
אנדי חייך אלינו ונשך שפתיו. ניכר על פניו שהוא די מתרגש. "זאת המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל" הוא אמר. לא היה לי ספק אפילו הכי קטן שהוא יודע מה קרה בזמן שהוא ירד במדרגות וראה אותי צמודה לקיר ואת אביו צמוד אליי נוגע-לא נוגע בגופי עם גופו.
"אני שם את כל הדברים ליד הדלת" אמר אנדי "תתארגנו" הוא נתן לנו עוד כמה שניות שבהן היינו יכולים לדבר עוד קצת או סתם להסתכל אחד על השני.
הוא סיבב עצמו לכיוון היציאה ושוב נשארנו אני ואנדרס לבדינו בסלון.
הוא הרים עם אצבעו את האף שלי בנחמדות "מה יש?" הוא שאל בחיוך. חייכתי אליו חזרה. "לא האמנתי שזה אי פעם יקרה" הוא הכניס יד אחת מאחורי גבי ומשך אותי להתקרב אליו "גם אני לא" הוא כמעט לחש "לא חשבתי שתהיה לי אישה" הוא אמר וקולו הסדוק העלה בי צמרמורת כשידוע לי שהוא מתכוון אליי "או בכלל ילד שלי" כל העניין הזה שאנדרס רכושני אלינו העלה בי צמרמורת. זה היה מבחינתי חלום אחד גדול ובלתי אפשרי.
"אם נספר למישהו אי פעם את הסיפור הזה, יחשבו שאנחנו משוגעים" אמרתי בגיחוך "לגמרי" הוא אישר אמירתי "זה פסיכי" הוא הוסיף.
"אימא!!" אנדי צעק מסמן לנו שהגיע הזמן ללכת.
"בואי" אנדרס סימן לי גם עם ראשו והלכנו יחד יד ביד לעבר דלת היציאה. כשהגענו, אנדי חקר את השתלבות ידינו באהדה. מלבד זה שהקרבה לאנדרס עשתה לי טוב, גם זה שזה גרם לאנדי להיות מרוצה גרם לי להרגיש עוד יותר טוב.
אנדרס הרים כמעט את כל התיקים. התנשמתי נשימה ארוכה, יודעת שעכשיו אני יוצאת לדרך חדשה, הדרך שלה ציפיתי כל חיי.
אנדי פתח את הדלת והחיוך שהיה על פניו צנח כלא היה. אנדרס עוד לא שם לב לזה כי הוא התעסק בסידור התיקים על גבו וידו. התקרבתי כדי לראות את מה שאנדי רואה.
לוקאס עמד שם. לא שמח, כועס. לא עם סכין, עם אקדח. מכוון היישר לעומד מול הדלת.
"לוקאס" לחשתי "מה אתה עושה?" מבטו היה רציני ושידר קור-רוח.
"בואי איתי" גבותיי התכווצו ולא הצלחתי להבין את פשר אמירתו של לוקאס.
אנדרס זרק את התיקים לרצפה "היא לא באה איתך לשום מקום" הוא החזיק אותי כאילו הוא היה חומת מגן. לוקאס בחן עוד קצת את הסיטואציה "תוריד את הידיים שלך" הוא פקד על אנדרס שלא הקשיב. "מרי" לוקאס הסתכל על עיניי כמו חץ "כדאי לך לבוא איתי" הוא אמר.
פתאום החבר הטוב שלי, זה שעזר לי תמיד נעלם. בשנייה אחת.
"לוקאס למה אתה עושה את זה?" שאלתי בתחנונים. הוא הרטיב שפתיו וטען את האקדח שברשותו וזה גרם ללבי לפעום במרץ.
אנדרס הסתיר את כל כולי בגופו "מי היה מאמין" אמר לוקאס בזלזול "הקינג מגן על המבוקשת הראשית" גופי רעד כולו.
"תזוז משם אנדרס" הוא נענע אקדחו כמסמן לו לזוז "תן לה לבוא איתי!" הוא פקד.
"בחיים לא" אמר אנדרס כהצהרה. לא היה ניכר על פניו שהוא הולך לוותר עליי.
"בסדר" אמר לוקאס. זה היה מוזר. מאוד.
הוא תפס את אנדי לחיקו ושם ידו סביב צווארו כשהאקדח מכוון לרקתו והאצבע על ההדק.
"לא!!!" צעקתי. פניו של אנדי היו מופתעות וכל גופו רעד. הרגשתי שהוא מפחד.
אנדרס נשאר שלו. זה הפחיד אותי. "עכשיו את מבינה מה יקרה אם לא תבואי איתי?" שאל לוקאס "והוא לא האחרון שארצח" הוא הוסיף.
"אני אבוא" יצאתי ממחבואי. לא חשבתי פעמיים. לא חשבתי בכלל.
"תשחרר אותו עכשיו" אמרתי בכמעט פקודה. "בלי תרגילים מרי" הוא כבר הזהיר אותי מראש.
"מה קרה לך?" שאלתי בפחד. הוא לא היה החבר הטוב שלי פתאום.
"בואי" הוא התעלם משאלתי. התקדמתי אליו בצעדים זעירים והוא לאט לאט הרים את ידו מצווארו של אנדי. גופי רצה כולו לפרוק בבכי, להתפרץ.
התקרבתי אליו וכשהגעתי הוא החזיק אותי כמו שהחזיק את אנדי.
"אימא!" הוא צעק. אנדרס התקרב לאנדי ומשך אותו לחיקו.
"אנדי שלי!" הדמעות כבר לא יכלו לעמוד על הסף הן פשוט פרצו החוצה.
לוקאס שיחק עם האקדח פעם עליי, פעם עליהם. "בואי" הוא אמר וסבב אותי אבל גופו עדיין היה לעברם.
בשנייה אחת ללא מחשבה, אנדרס קפץ עליו והם שניהם נפלו על הרצפה.
"אנדרס!" צעקתי. האקדח היה טעון וכל פעם הוא כוון למקום אחר.
אנדי רץ אליי וחיבק אותי. אנדרס הכה את לוקאס וכך גם ההפך.
פרצתי בבכי שלא אפשר לי לעשות שום דבר, הכול קרה כל-כך מהר, מהר שבקושי הספקתי לקלוט.
אנדי ניסה לעזור ואני אחזתי בו בחוזקה.
"לוקאס דיי!" התייסרתי "תפסיקו!" כמובן שהם לא שמעו אותי הם היו עסוקים כל-כך.
פחדתי וגופי כולו רעד.
ואז אוזניי כאבו ושערות גופי סמרו. הפחד השתלט על כל גופי.
הייתה ירייה.


תגובות (13)

אמאלה רק שלא קרה משהו לאנדרס או לאנדי!!!!! הסיפור מושלם

08/12/2015 00:08

לא!!! למה את עוצרת דווקא פה?!?! תמשיכי מיד!

08/12/2015 10:36

    אם לא אפסיק פה ולא אצור מתח איך תחזרי שוב לחפש את הסיפור ואת הפרקים שלו? אמשיך בקרוב מאוד… תודה על התגובה…. אוהבת מלא!

    10/12/2015 23:10

התגעגעת אליי?!?!? חחחחח אני התגעגעתי אלייך מאווווווד.
נעלמתי לגמריי מהאתר לחודש וחצי לפחות .
התירוץ ישמע נדוש ומעצבן וניראה לי שתחשבי שפשוט אין לי מה להמציא.
אבל זה לא ככה חחח השנה יש לי מלאאאא בחנים, מבחנים, הכתבות (באנגלית), מיצ״בים, עבודות הגשה, ואני לומדת עד 2 או 3 וחוזרת הביתה מאוחר (אני לא חוזרת ישר הביתה…)
אין לי סמן בכלל וקפצתי על ההזדמנות להשלים פערים.
מקווה שתסלחי לי!!!
אני אתמקד בפרק בה זה וקצת בפרק הקודם.
אז ככה… מה זה??!!?!?!?
לוקאס.. מה ניהיה מימנו?
נהפך לשקרן רמאי בוגד תחמן, אם הוא באמת אוהב את מרי הוא היה רוצה לטובתה הוא היה משחרר אותה ללכת עם אנדרס ועם אנדי לברוח מכל הטרוף הזה.
לתת לה לחיות בשקט בלי כל העולם הזה, של רצח שינאה ועוד מחא דברים רעים.
הוא היה משחרר את הרגש שלו כלפייה ונותן לה להשתחרר מהמקום הזה.
הוא משוגע!
אנדרס אנדרס אנדרס…. אני חולה עליו!!!
הוא רכושני ואחראי ואיכפתי וטוב ומתחשב.
הוא לקח אחריות על הילד שלו, על הילד שהוא לא הכיר עד עכשיו, שהוא שמע עליו סיפורים, ממרי, זאת שהוא לא הכיר בתור אהובתו או בתור האישה אלה בתור אחת שהיא המבוקשת של הארגון המבוקשת שהוא צריך היה לרצוח, אבל לא עשה את זה.
הוא האמין למה שהיא סיפרה לו ופיתח רגש כלפייה, החזיר את הרגשות שהיה לו כלפייה מאז ומעולם, שיחזר את הרגשות שבדיעבד הוא שכח .
הגן עלייה בגופו , נתן לה להרגיש בטוחה, שאף אחד לא יוכל לפגוע בה כשהוא לידה, שהוא מגן עלייה לא משנה מה , עלייה ועל אנדי.
את חייבת להמשיך!!!!!
וכמה שיותר מהררררררררר אני מחכה לפרק חדש, נוסף בקוצר רוח!
אוהבת המון ומלא!

08/12/2015 15:44

    ואו איזו תגובה מושקעת! חשוב לי שתדעי שאני ממש לא כועסת, אני מבינה שיש לך ובעצם לכולנו חיים מחוץ לאתר הזה. האתר חשוב לי כי אני אוהבת מאוד לכתוב ואני מרגישה שזה מוציא ממני המון דברים אבל לצערי לא תמיד יש לי זמן להתבטא.
    תודה על הכול, פענחת את כל הסיפור בכמה שורות. אני ממש מעריכה את התגובה שלך ואותך. את תמיד מחממת לי את הלב כל פעם מחדש. אוהבת מלא!

    10/12/2015 23:11

אוי אלוקים…
עד שנראה שהנה.. והכל מסתדר ו.. בום!
שוב את מפתיעה ברגע הכי לא צפוי..
חבל לי שהסיפור הולך להיגמר.. אבל אני בטוחה שיהיו עוד, ולא פחות מדהימים.
פרק מושלם כתמיד.
מקווה שההמשך יבוא קצת יותר מהר מהפעם הקודמת.
חנוכה שמח!!

08/12/2015 17:28

    מרוב שאני לא צפויה אני כבר צפויה חחח…. גם לי חבל תאמיני לי, הדמויות מהסיפור נהיו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ומהראש שלי.
    ההמשך יבוא ממש בקרוב. כנראה שגם לי קשה לסיים את הסיפור ככה סתם.
    אוהבת מלא! חג שמח!!! :)

    10/12/2015 23:12

איזו צמרמורת הייתה לי מהפרק הזה, עד שהכל נהפך לטוב הכל התהפך.
טוב..ככה זה כשקצת טוב, תמיד חייב לקרות משהו רע.
וואו באמת שהפרק הזה השאיר אותי במתח אדיר ואני כל כך רוצה פרק נוסף:(
הכתיבה כל כך מושלמת וסוחפת אותי כמו תמיד להיות חלק מהסיפור.
מקווה שיעלה פרק בקרוב אוהבת המון!
ואיך אבא שלך מרגיש?

08/12/2015 20:00

    לצערי, ככה זה גם בחיים האמיתיים. שהכל טוב פתאום בבת אחת הכל נהרס.
    אני ממש שמחה שאת במתח וההמשך כל-כך מעניין אותך.
    תודה על המחמאות שלך, תאמיני לי שגם אני מרגישה חלק מהסיפור. מי כמוך יודעת בתור כותבת?
    אבא שלי מרגיש הרבה יותר טוב, תודה על ההתעניינות. אוהבת מלא ומעריכה בלי סוף!!!!!1

    10/12/2015 23:14

אאההה אני רוצה המשך…

10/12/2015 10:51

אוף למה לעשות לי את זה עכשיו כול השבת אינ יהיה בסרטים … את ממש לא צפוייה וזה מעצבן אותי אני אשקרה בלחץ!!

10/12/2015 10:53

    סליחה מכל הלב… חחח…. אוהבת מלא! :) אל תדאגי, אמשיך היום או מחר בטוח.

    10/12/2015 23:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך