lotan_peretz
הינה ההמשך של חלק א' (:
מצטערת על העיקוב .. זה לא יקרה שוב ^__^
מקווה שתאהבו ותגיבו
(שנתי את השם של הסיפור מ"כמו לנשום בפעם הראשונה" ל"לחישת הנצח")

לחישת הנצח – פרק 2 חלק ב'

lotan_peretz 09/01/2013 663 צפיות 2 תגובות
הינה ההמשך של חלק א' (:
מצטערת על העיקוב .. זה לא יקרה שוב ^__^
מקווה שתאהבו ותגיבו
(שנתי את השם של הסיפור מ"כמו לנשום בפעם הראשונה" ל"לחישת הנצח")

בערב שמעתי דפיקות על חלון חדרי , ידעתי שזה מייק .. הוא תמיד היה מגיע דרך החלון , אפילו עכשיו כשהוריי אינם , מתים .
לא רציתי להכניס אותו ,כעסתי . אבל לא יכולתי להמשיך לכעוס במיוחד כשנשאר לנו כל כך מעט זמן ביחד .
כשמייק נכנס הוא פשוט התיישב על המיטה וחשב . לאחר דקות ארוכות של שקט אמר בסופו של דבר "בואי נטיל כישוף אמונג" בהחלטיות .
"מה ??" הבטתי בו ספק בהלם ספק בחרדה "אתה השתגעת ? גם אם הכישוף יעבוד אין מצב שמשפחת טארי תרשה והיא תהרוג אותך בגלל זה ו…" – "הם לא חייבים לדעת!" קטע אותי מייק .
"אבל הם רוצים לראות גופה!!" אמרתי בעקשנות כאילו ניסיתי למצוא פגם בתוכניתו .
"אז נזמין אותם לחלק של השריפה , שיצפו" אמר מייק מסופק מעצמו .
הינה הגיע החלק שממנו חששתי מכל .. איך אוכל לתת שישרפו לי את מייקי ?!
כישוף אמונג הוא כישוף על שם מלך הזאבים בעבר – אמונג . הוא היה חצי מכשף חצי זאב שהזאבים רצו להפיל מהמלכות בטענה שהוא רק חצי זאב ולכן לא יכול לשלוט עליהם .
אמונג המציא שרשרת כישופים שצריך להטיל ולאחר מיכן לשרוף למוות את הבן אדם עליו מטילים את הכישוף . וכך מובטח שבעוד 100 שנים מתאריך השירפה יוולד בן אדם בעל אותו מראה ואופי להורים אנושים וללא זיכרונות או כוחות על מהגלגול הקודם .
אם כשבן האנוש יגיע לגיל 17 יפגש בעברו על ידי מקום , אנשים וכו' וירצה להשיב אליו את זיכרונותיו וכוחותיו כאיש זאב כל שיצטרך לעשות הוא לשתות טיפה מדמו של איש זאב אשר לקח חלק בחייו הקודמים . אך בן האנוש יצטרך לרצות זאת באמת אחרת הכישוף לא יעבוד .
עד יום מותו כבן אנוש אף אחד מאנשי הזאב אשר הכירו את מלך אמונג לא שב להחזירו .
עד היום כמעט אף אחד לא השתמש בכישוף זה כי לא היה נחוץ , לאנשי זאב אין כמעט אויבים וגם אין כל סיבה לרצות למות ולהיוולד בעוד 100 שנה בלי הכוחות שלך , זה מגוחך רק לחשוב על זה .
אבל כעת מייק רוצה להטיל את הכישוף על עצמו ? לך תבין אנשי זאב …..


תגובות (2)

לוטן בגלל ששינית את השם אז יתבלבלו תגיבי לקוראות של הפרקים הקודמים בסיפורים שלהם ותגידי להם ששינית את השם (: בהצלחה דרלינגג

09/01/2013 09:03

חחח צודקת גאוןן .. תודה דארלינג (:
לכל הקוראים – מי שלא יודע , לסיפור בעבר קראו "כמו לנשום בפעם הראשונה" ועכשיו השם שלו הוא "לחישת הנצח" אל תדאגו זה לא השפיע על העלילה .. תמשיכו לקרוא ^__^

09/01/2013 10:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך