לברוח מעצמך פרק 4

moran-direction 04/07/2013 613 צפיות 3 תגובות

לברוח מעצמך פרק 4

אחרי התקרית עם הזאב הלחשושים מאחורי גבי לא פסקו, אפילו המורה שלחה מבטים לעברי כאילו היא חוששת שאתקוף אותה. למען האמת לא היה לי אכפת שהם מפחדים ממני, קוראים לי פריק ואף פעם גם לא יהיה לי אכפת. הגענו אחרי כמה זמן לקרחת יער ששם בירך אותנו שומר שהיה אחרי על המקום.
קרחת היער הייתה מגודרת נגד חיות טורפות בלילות למשל זאב…
אחרי שכולם הקימו האוהלים המורה התחילה להפעיל את הכיתה, אבל אני נשארתי באוהל מסתגר. אני לא יודע מה הרגשתי באותו רגע, כי זה לא היה בדידות לא עצב ולא כעס פשוט ריקנות. כאילו מישהו שאב כל מעט רגש שהיה לי.
"למה אתה מסתגר ככה?" נכנסה רות לאוהל שלי, היה אמור להיות לי פרפרים בבטן, היא הייתה אהבת חיי אבל עכשיו אפילו אליה לא הרגשתי כלום. "אני לא מסתגר אני רק חושב" היא עשתה פרצוף והתיישבה לידי. "אתה יודע, אני לא אתרחק ממך בגלל מה שקה עם הזאב" אמרה כשהיא נוגעת בידי. "אבל בהתחלה נרתעת נכון?" שלחתי אליה מבט חודר. "טוב.. כן" אמרה בגמגום. "זה בסדר,זה לא דבר רע לפחד את יודעת?" היא צחקה צחוק חלוש.


תגובות (3)

המפפ… הפרק קצר >:
המשך ארוך!

04/07/2013 11:23

הבטחתי שהקראה ולא הגבתי ולא קראתי נו!!!!!!!! נו !!!!!!!!!!נו !!!!!!!!! שרית O.-
טוב עכשיו קראתי את כול הפרקים ומאוד אהבתי מחכה שתמשיכו פרק יפה איזה מת..
אבל מה קצר? אני דורשת המשך עוד היום ועם לא אז … אני הזרוק על שתיכם נעל אולסטר חח
אוהבת שרת =)
המשך ערב מקסים….

04/07/2013 11:47

נראלי אני ונעמה עוצרות את הסיפור כי חוץ ממך ומספיר אין קוראים ותגובות…

04/07/2013 12:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך