לחיות בין חיים ומוות

אין לי שם 21/08/2013 748 צפיות תגובה אחת

הייתי באמצע שום מקום הדבר היחיד שהיה לי לאכול היה חתיכת לחם וטיפת מיים אחת .
לא היה לי פאלפון אז לא יכולתי להתקשר לעזרה אבל אז שעתי קול בין השיחים ,
ראיתי גור אריות קטן נטוש , מילל לעזרה ידעתי שעם אני אביא לו את האוכל ואת המיים שלי אני אמות מחום ומרעב אבל ריחמתי עליו והבאתי לו את המיים ואת חתיכת הלחם הקטנה שנישארה לי .
אבל לפני שהספקתי להביא לו את הלחם ראיתי את אמא שלו באה מרחוק עם שלל בשר בפיהה ורצה אליו כאילו אין מחר .
האמא של הגורון הקטן ראתה אותי אז ראיתי מערה קטנה ודפקתי ריצה כזו עם הריצה הזו כבר מזמן יכולתי להיות בבית חבל שלא ראיתי את האמא הזו קודם .

אני נכנסתי לתוך המערה , היו עתלפים על התיקרה ונתיפים יפים מאוד , אבל למזלי האמא המשיכה לרוץ ולא מצאה אותי .
היה שם עץ תפוחים ואגם קטן של מיים , אז לקחתי את המיימיה שלי לקחתי שקית קטנה והתחלתי למלות מיים ולאסוף את התפוחים , אבל לפני שהספקתי לשים אותם בתיק הבנתי שאני לא נימצאת לבד בתוך המערה….
ראיתי לתאותזוחלות על הקיר , ראיתי עכבישים ערסיים זוכלים מתחתיי אז במהירות שמתי את מה שהצלחתי לאסוף בתיק בדקתי שהשטח פנוי וששלביה לא מסתובבת ומחפשת אותי אז ברחתי משם והמשכתי בדרך , אבל.. היה חור בתיק שלי מהאבן החדה שישבתי עליה ול הדברים נפלו והתלכלכו .
הייתי שם באמצא שום מקום בלי מיים בלי אוכל ובלי שום אביזרים רק אני וחיות הפרא שמסתובבות שם .

אבל אחרי זמן מה הרגשתי שאני לא יכולה להמשיך בדרך…
והתמותתי…


תגובות (1)

יפה , סיפור חמוד

21/08/2013 10:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך