Butterfly
מקווה שאהבתם ושיצא מותח :)
אוהבת אותכןן <3
נ.ב.
סורי עם יצא קצר מדי :)

מבחן האומץ-פרק עשר ווהו

Butterfly 14/07/2013 810 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם ושיצא מותח :)
אוהבת אותכןן <3
נ.ב.
סורי עם יצא קצר מדי :)

מייק התעורר קשור לכיסא באמצע החדר. מסביבו עמדה פרי ולידה אמנדה ישבה על עוד כיסא, רק שהיא לא הייתה קשורה אליו. מייק הבין שמה שעשה אתמול לאמנדה היה ממש חזק ובגלל זה היא לא יכולה לעמוד. הוא חייך. פרי לעומתו גם חייכה, אבל לא את החיוך היפה שלה, אלא חיוך מרושע, כזה שיודע משהו שאף אחד אחר לא יודע.
מייק ניסה להאיבק בחבלים שכבלו אותו לכיסא, אבל לא שינה דבר. פרי חייכה בשביעות רצון.
"כן מייקי.. התעלול הקטן שלך אתמול לא כלכך השתלם.. עכשיו במקום לחכות כמה שעות עד שניתן לך את הזריקה, אנחנו ניתן לך אותה עכשיו" אמרה פרי וחשפה מחט ענקית שבתוכה נוזל אדום שנראה כמו דם.
מייק נבהל וניסה לדחוף אותה מעליו, אך זה היה מאוחר מדי.
"לילה טוב מייקי" שמע מייק, ושקע בשינה עמוקה.

"אוקיי תלמידים אני צריכה לספר לכם משהו. זה קשור למייק" התחילה דיינה והסתכלה לעבר פיית' שזקפה את אגודליה.
"הוא נחטף בידי שת.." המשיכה דיינה ולא סיימה את המשפט, כי באותו הרגע פרץ לכיתה מייק.
כל הכיתה כולל דיינה הביטו בו בהפתעה, וכולם התבלבלו ; למה דיינה אומרת להם שהוא נחטף והוא בעצם כאן?
"מייקי!" אמרה דיינה באושר וחיבקה אותו. גם פיית' חיבקה אותו.
"מה קורה פה?" שאל ג'ייק בבילבול.
פיית' התנתקה מהחיבוק ונעמדה מול הכיתה. "אתמול ישנתי בחדר של מייק ודיינה, וכשהתעוררתי מייק לא היה שם. כשירדתי למטה לדיינה היא הראתה לי צילום בו רואים שתי נשים שחוטפות אותו. בגלל זה הייתי מאוד עצבנית אתמול ולא היה לי חשק לכלום" כל הכיתה בהתה בה בהלם.
"בקיצור, שכנעתי את דיינה לשתף אתכם בזה היום מפני שאנחנו הרי אומנו להיות מרגלים. אבל כנראה שכבר אין צורך כי מייק חזר" אמרה פיית' וחייכה.

~בינתיים אצל פרי ואמנדה~
"וואו אני פשוט גאון!! להחדיר לו שבב מצלמה לתוך המוח בכדי לחשוף את דיינה ולדווח עליה למשטרה! ג-א-ו-נ-י !!" התגאתה פרי.
"אני עדיין לא מבינה איך נחשוף את דיינה ונסגיר אותה למשטרה. הרי היא לא באמת עשתה דבר" אמרה אמנדה בעייפות וליטפה את רגלה המגובסת.
פרי הבינה שלא חשבה על תוכניתה עד הסוף. היא נאנחה.
אמנדה הנידה בראשה "ידעתי שלא חשבת על כלום, אז אני חשבתי. אנחנו נשלח את אחד מאנשינו להרוג את מייק, ואז דיינה תרצה להציל אותו אז היא תירה באיש שלנו. ואנחנו כמובן נשים רק חצי הרדמה, וכאשר היא תהרוג את האיש שלנו, ותגלה שמייק לא באמת מת, היא תהיה רוצחת!! ואנחנו כמובן נתעד כל רגע בעזרת החיישן ששמנו לו במוח!!"
פרי מחאה כפיים "פשוט גאוני! איזה יופי שיש שתיים מאיתנו! אחת בשביל המוח, ואחת בשביל הכוח! ואני פשוט מתה על המשימה הזאת!"
"לא לא, לא. עם את תבצעי אותה מייק ישר יזהה אותך. זה לא טוב. צריך מישהו שהוא לא יזהה שיעשה את העבודה השחורה. ויש לי הרגשה גם שאני יודעת מי. אבא שלו." אמרה אמנדה וחייכה בזדוניות.
"רגע אבל מייק לא מכיר את אבא שלו? ולמה שאבא שלו יסכים לרצוח כאילו את בנו? ואז להרצח על ידי אישתו רק כדי שהיא תלך לכלא?" התבלבלה פרי.
"מייק לא מכיר את אביו מפני שהוא עזב אותו כשהוא היה קטן. בגלל זה הוא גם שונא אותו. אבא שלו יסכים לעשות זאת מפני שהוא שונא את דיינה והוא רוצה שהיא תלך לכלא, אחרי הכל גם הוא בגללה יושב בכלא. אבל את הקטע האחרון אני לא בטוחה שהוא יסכים לעשות.." הסבירה אמנדה.
"אוף.. התוכנית הזאת קשה מדי.." נאנחה פרי.
"יש לי רעיון!!" אמרה אמנדה ועיניה נצצו.
"מה?" התלהבה גם פרי.
"מי תמיד מוכן לעשות כל מה שאת אומרת, לא משנה מה?" רמזה אמנדה.
"אני יודעת!" קראה פרי בהתרגשות "טובי!! הוא מוכן אפילו למות עם הוא חושב שזה מה שיגרום לי לחבב אותו" צחקקה פרי.
"זה אמנם דיי אכזרי לשחק ככה בבחור, אבל זה למטרה טובה!" חייכה גם אמנדה, ושתיהן נתנו כיף ניצחון.

~חזרה אל הפנימיה~
"ממחר אתם תתחילו ללמוד את כל ענין המרגלים הזה ברצינות. שאר היום חופשי!" אמרה דיינה וחייכה לעבר מייק שעמד בצד והסתכל.
"הכל בסדר?" שאלה אותו פיית' בזמן שהלכו לחדר שלו.
"כן רק ממש כואב לי הראש.. אני מרגיש כאילו משהו מזמזם לי במוח" אמר מייק בעייפות ונגע במקום שבו השבב הושתל.
הם הגיעו לחדר ונעלו אחריהם את הדלת הראשית. "רוצה שאני אכין לך תה?" שאלה פיית' וליטפה ברכות את שיערו הבלונדיני והקצר.
"לא אני רוצה רק אותך" אמר מייק ונישק את שפתיה ברכות.
"התגעגעתי אלייך" הוא לחש. "גם אני" היא לחשה לו בחזרה.

שרלוט וג'ייק נכנסו לחדר שלו ושל מל ושל אריק. אריק היה עם דמי ומל הסתובב. הם נעלו את הדלת.
"תגיד מה קורה עם אריק ודמי? בבוקר שאלתי אותה משהו על זה אבל היא לא ענתה.." אמרה שרלוט ועלתה למיטתו הגבוהה.
"כן גם אריק לא היה כזה דברן היום בבוקר.. בואי פשוט לא נפריע להם וניתן להם לעשות את שלהם.." אמר ג'ייק וליטף את פניה.
"רגע.. נחזור אלינו… אנחנו ביחד..?" שאלה שרלוט.
"את רוצה שנהיה?" שאל ג'ייק בחיוך.
"כן" אמרה לו ונישקה את שפתיו ברכות.
"הפעם את לא תתחמקי מזה" אמר ותפס במותניה ונשכב אחורה על המיטה. היא צחקה ונישקה אותו.

"דמי?" שאל אריק כשנכנס לחדרה.
"מה את רוצה?" אמרה לו ביובש.
"אני יכול…?" שאל והצביע על המיטה שהיא ישבה עליה. היא משכה בכתפיה.
"מה?" אמרה לו בחדות.
"אני לא מבין מה את כלכך כועסת.. הרי בסופו של דבר את יודעת שהייתי מגלה על זה" אמר לה אריק.
דמי הזעיפה את פניה. היא ידעה שהוא צודק, אבל עדיין הייתה מעדיפה לשמור את זה עוד קצת לעצמה..
" אני פשוט.. לא רוצה שירחמו עליי.. לא רוצה טובות.. לא ממך ולא מדיינה.." אמרה דמי ואריק הנהן.
"אני לא רוצה לעשות שום דבר שאת לא תאהבי.." אמר אריק וגרם לה לחייך.
"אתה חמוד אתה יודע?" אמרה לו.
"אומרים לי את זה הרבה" הוא חייך אליה.

"אז מייקי תספר לי מה היה שם" אמרה לו פיית' ונשכבה על מיטתו.
"אני לא כלכך זוכר…" מלמל מייק ושוב החזיק בראשו הכאוב.
פיית' נישקה את קודקודו ברכות. הוא חייך אליה.
"את ישנה איתי היום?" שאל אותה כשהוא עדיין מחזיק בראשו.
"כן" היא חייכה "אני רק צריכה להביא פיג'מה ולומר לדמי"
הוא התקרב אליה ונשכב מעליה על המיטה.
"מה אתה עושה? אתה מפחיד" צחקה פיית' כשנישק אותה בעדינות.
ברגע הזה נשמעה דפיקה בחלון. שניהם הפנו את מבטם מיד וראו פרצוף חיוור עם משקפי שמש, מביט בהם. פיית' צרחה.
הדמות סימנה למייק עם היד להתקרב ופיית' צרחה שוב. מייק התקרב לאט לאט לחלון ופתח אותו. הדמות חייכה חיוך זדוני, הרימה את ידיה ובידיה נגלה רובה.
פיית' צרחה שוב וטרקה לדמות את החלון בפנים. לפני שהחלון נסגר הוא הספיק ללחוץ על ההדק וקול יריה נשמע. פיית' נפלה על הריצפה כשחץ כחול תקוע בידה.


תגובות (7)

יואוווו תמשיכיייי

14/07/2013 06:09

פיית' !!! OO:
אומייגאד איזה סיפור מדהים!!!!
תמשיכי אני מתה לגלות את ההמשך!

14/07/2013 14:27

מתי פרק 11 ??

15/07/2013 16:09

אני דיי בחסום כתיבה ואין לי שום רעיון אז… בעתיד :)

16/07/2013 01:48

חחח אם את רוצה אני יכולה לתת לך רעיון קטן [:

16/07/2013 10:07

תקשיבי, את יכולה… לא יודעת, יכול להיות שדינה כזה נכנסת לבדוק מה כל הצעקות האלה והיא כזה קולטת את פיית' על הרצפה ומייק בטראנס כזה והוא מתחיל להתעצבן ולריב עם דיינה אז דיינה גוררת את פיית' החוצה וכולאת את מייק בחדר כי היא לא יודעת מה קורה לו, ואז היא מרכזת את כל התלמידים לעזור לה ומייק בינתיים בורח מהחלון D:

18/07/2013 13:28

די , איזה סיפור ענק!!! קראתי מהתחלה את כל הפרקים וממש אהבתי!
הסיפור יגמר טוב, נכון?
תמשיכי!!!

22/07/2013 07:39
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך