Butterfly
יצא קצת משעמם><
סוריי פשוט רציתי פרק שיבהיר את ההזוגות..
ג'ייק-שרלוט
אריק-דמי
מייק-פיית' (והפעם זה לתמיד! חיחי)
והחדשים ביותר :
דין-יולי ! מזלטווש
מקווה שתגיבוווו

מבחן האומץ-פרק 20 (ווהו אני גאה!!)

Butterfly 05/09/2013 706 צפיות 5 תגובות
יצא קצת משעמם><
סוריי פשוט רציתי פרק שיבהיר את ההזוגות..
ג'ייק-שרלוט
אריק-דמי
מייק-פיית' (והפעם זה לתמיד! חיחי)
והחדשים ביותר :
דין-יולי ! מזלטווש
מקווה שתגיבוווו

"את רוצה שאני אנשק אותך נכון?" שאל מייק וקירב את פניו אליה. הוא כלכך רצה לנשק אותה, בחיים הוא לא התאפק ככה מלעשות משהו.
היא הנהנה באיטיות והסתכלה לעבר ראשו המתקרב אליה באיטיות.
"ואת יודעת מה אני רוצה?" שאל אותה מייק. היא הנידה בראשה, עדיין בוהה בשפתיו המתקרבות אליה.
"מה?" לחשה פיית', מתחננת בליבה שיגיד שגם הוא.
הוא עצם את עיניו ושפתיו היו במרחק מילימטר משפתיה, ואז נשמעה דפיקה חזקה על הדלת. מרוב ההפתעה נשך מייק את שפתיה והיא הרחיקה את ראשה במהירות.
"מה?!" התעצבנה פיית' וניגשה אל הדלת. מייק היה ככה קרוב ללסלוח לה, ואז מישהו הרס את זה!
היא פתחה את הדלת בחוזקה, עם פרצוף מעוצבן. מייק ישב על המיטה מאחוריה והשפיל את מבטו. הוא לא האמין שמישהו יכול להרוס את הרגע המושלם הזה שלהם. יהיה להם קשה להגיע למצב הזה שוב, והוא כלכך התגעגע לנשיקות שלה, לאמירות המעצבנות, לחיבוקים, לשינה יחד, להכל. הוא התגעגע אליה.
מחוץ לדלת עמד דין.
"או הנה אתם!! כולם כבר מתארגנים ליציאה!!" אמר דין ונכנס לחדר. הוא לא כלכך הבין מה קרה בחדר, אבל גם לא היה לו כלכך אכפת.
"מה? איזה יציאה?" התבלבלה פיית'.
"אנחנו הולכים לחגוג היום!! לא אמרו לכם?" אמר דין והרים גבה.
"אבל מה עם המשימה?" שאל מייק וקם מהמיטה.
"אה, אנחנו נצא מחר מוקדם בבוקר והפעם נתכונן טוב יותר. עוד צריך לברר מה היה הפיצוץ הזה.. אבל היום חוגגים את שהותינו בלונדון! יש מסיבה פה קרוב ואנחנו הולכים! יאללה לכו להתארגן" אמר דין ויצא מהחדר. הוא סגר את הדלת אחריו.
פיית' הסתובבה לעבר מייק ושניהם שתקו. שתיקה מעיקה.
"טוב אמ.. נראה לי שאני אלך להתארגן.." אמרה פיית' והסתובבה חזרה אל הדלת.
מייק תפס בידה במהירות והצמיד אותה אליו. הוא נישק אותה ברכות וליטף את שיערה השחור. היא עצמה את עיניה והתענגה על מה שכלכך חיכתה לו. לבסוף היא התנתקה ממנו, מחייכת ויצאה מהחדר.
מייק חייך אף הוא, ונכנס להתקלח. כשיצא הוא לבש חולצת טריקו כחולה וג'ינס ארוך. הוא לקח מהשידה שלו סווטשירט שחור ושם עליו. הוא העביר יד בשיערו הבלונדיני ומשך אותו לאחור עם מים.
למטה חיכו לו דין, אריק וג'ייק.
"איפה הבנות?" שאל מייק והסתכל סביבו. דין הצביע למעלה והביט בשעונו בחוסר סבלנות.
כמה דקות לאחר מכן, ירדו הבנות אחת אחת.
שרלוט ירדה ראשונה, לבושה בשמלת מיני ירוקה כהה עם פרח גדול על הצד הימני של השמלה. שיערה היה רטוב והיא חייכה חיוך רחב. ג'ייק חייך גם הוא וראו בעיניו את הניצוץ הזה.
אחריה ירדה דמי צוחקת ומעיפה את שיערה החום אל מעבר לכתפה. היא לבשה חצאית מיני כחולה וגופיית צווארון לבנה. לא כלכך מתאים לה.
אחריה ירדה יולי. שיערה הבלונדיני היה מסודר מאחורי כתפיה, וסרט ורוד קטן היה קשור סביב ראשה. היא לבשה שמלת סטרפלס ורודה וקצרה, עם מחשוף קל. בגלל היותה נמוכה, היא נעלה עקבים קטנים בצבע ורוד בהיר, וחייכה את החיוך קולגייט המהמם שלה.
אחריה ירדה לירון, לבושה בג'ינס וחולצת סטרפלס ירוקה כהה. שיערה השחור היה אסוף בצמה על כתפה.
אחרונה ירדה פיית'. היא נראתה פשוט זוהרת מרוב אושר. היא לבשה חצאית שמקדימה היא דיי קצרה ומאחורה ארוכה בצבע שחור אפור, וחולצה חושפת כתפיים בצבע אדום. שיערה השחור היה אסוף בקוקו גבוה, שחלק משיערה יצא ממנו, ונפל על מצחה. היא ירדה למטה לאט ואז התקרבה למייק.
"וואו" לחש לה בחיוך ואז הסיט את הקווצה שנפלה מהקוקו, אל מאחוריה אוזנה.
היא צחקה ושילבה את ידה בידו.
"את נראית טוב" לחש דין ליולי כשהם התחילו ללכת לעבר המוניות. היא הסמיקה וסילסלה את שיערה על אצבעה.
"תגידי.. כשנגמור עם כל הלחץ הזה והמשימות וכל זה.. אמ.. את כאילו.. אה.." גימגם דין כשהיתישבו במונית.
"כן?" שאלה וסובבה את ראשה לעברו. דין לא היה כזה אמיץ ומלא ביטחון, שיכל לנשק אותה באותו הרגע.
"אמ.. את תירצי לצאת איתי אולי? כאילו אני אבין עם תגידי לא וזה, אבל כאילו…" התחיל דין והחל להסמיק. יולי חייכה וקטעה את משפטו באצבע שהניחה על שפתיו.
היא הינהנה והזיזה את אצבעה משפתיו. לאחר מכן הניחה את ראשה על כתפו, והוא חייך, מאושר, מתעלם מקריאותיהם הצוחקים של לירון וג'ייק שנסעו איתם.


תגובות (5)

אמרתי לך פעם שאני אוהבת אותך?
חחחחחח עוד פרק מושלם ממך…
יש לך מוח גאון, ידעת את זה?

08/09/2013 08:22

חחחחח יו כמה אני אוהבת אותךך <3

08/09/2013 09:05

~חיבוק וירטואלי~
חחחחחחחחחחחחחח

09/09/2013 02:49

נראלי החצאית שפיית' לבשה היא בסגנון הזה: http://ypk.cs4u.co.il/mall_product_images/auction_product/4NTmaxiskirt.jpg זה חצאית שיפון נראלי

09/09/2013 04:01

פרק נחמד!

13/09/2013 01:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך