Butterfly
מקווה שאהבתם :)
אוהבת אותכםם <3
אני לא ימשיך עוד פרק היום כי אני הולכת לבריכה ואז לחברה.
אוהבתתת <3

מבחן האומץ-פרק 7

Butterfly 10/07/2013 779 צפיות 9 תגובות
מקווה שאהבתם :)
אוהבת אותכםם <3
אני לא ימשיך עוד פרק היום כי אני הולכת לבריכה ואז לחברה.
אוהבתתת <3

"אוקיי אז היום השיעור הראשון שלנו. אני רוצה שכל אחד יציג את עצמו ואת תחום ההתמחות שלו, בכדי שאני אוכל להכין את השיעור הזה, ואת הבאים." אמרה דיינה בנוקשות. מאז היום שראתה את מייק ופיית' מתנשקים, היא לא יכלה יותר להסתכל עליה. היא אמנם אמרה להם שהיא מסכימה להם להיות ביחד, אך זה רק מפני שמייק הוא בנה, ואחרי הכל היא רק רוצה שיהיה מאושר. את פיית' לעומת זאת היא לא סבלה מאז.
"אמ אוקיי.. אז אני שרלוט ווטסון ואני מפצחת תעלומות בקלות.. ויודעת מתי משקרים לי.. ואוספת מידע טוב.." התחילה שרלוט ופזלה לעבר ג'ייק. מאז תחילת השיעור הוא לא הפסיק לבהות בה. היא דיי נהנתה מהנשיקה אתמול, אבל זה לא אומר שהוא צריך לדעת את זה.
"אוקיי הבא בתור.." אמרה דיינה כשראתה שאף אחד אחר לא מתחיל.
"אמ.. אוקיי אני יולי מנטרי ואני מאוד זריזה… יודעת להתגנב למקומות.. ויודעת לשחק באנשים" המשיכה יולי וחייכה.
"אני לירון פולי ואני מאוד טובה בפיצוח תעלומות ובפריצה למחשבים." אמרה לירון וחיכתה שמישהו אחר ימשיך.
"אמ.. דין ווטסון.. אח של שרלוט.. אני טוב בפריצת מנעולים ובפירוק פצצות.."אמר דין מבוכה והביט בשרלוט.
"אני ג"יק לנדון.. הבן של אחד מהסוכנים הבכירים כאן.. טוב באומנויות לחימה, בונה תוכניות לחימה טובות.." אמר ג'ייק 'מה אתה בוהה בה דפוק?! יש לך ח-ב-ר-ה! אתה עשית אתמול את כל הדברים הכי נוראיים שיש שאתה הכי שונא בעולם!! בגדת בחברה שלך, שיחקת בשרלוט ורכשת הרבה אי כבוד לשרלוט ולנטלי. אבל היא כלכך יפה..' חשב לעצמו ג'ייק והמשיך להסתכל לעבר שרלוט.
"אני דמי.. אני דייקנית, מומחית בסייף בקרב מגע ובאיגרוף. ממציאה ממש טוב." אמרה דמי והחליקה את הפוני שלה על ראשה.
"אני מל. תמיד יש לי תוכנית שניה ושלישית ואני ספונטני וחכם. שונא לעבוד בצוות." אמר מל וסידר את חולצתו.
"קוראים לי אריק. אני טוב באומנויות לחימה.." אמר אריק בעייפות ונשען אחורה בכיסאו.
"אני מייק. הבן של דיינה.. טוב במחשבים ובבניית כלי נשק." אמר מייק והחזיק לפיית' ביד. כולם הסתכלו עליהם בהפתעה והחלו ללחוש אחד לשני דברים. פיית' חייכה והחזיקה חזק בידו. דיינה נאנחה.
"אוקיי אז השיעור הראשון כל אחד יקבל מחשב ותראו לי מה אתם יודעים. בהצלחה. ומייקי בוא שניה.."
"מה" אמר מייק לדיינה בחוסר בסלנות.
"בלי להתנשק בשיעור" אמרה דיינה מבלי להביט בו ויצאה החוצה.
"אבל בכלל לא התנשקנו…" מילמל מייק ונאנח. 'זה יהיה יותר קשה משחשבתי'
הוא חזר לכיתה והתישב ליד פיית'.
"מה היא רצתה?" שאלה פיית' בפחד שאולי היא בעצם לא מרשה להם להיות ביחד.
"לא יודע… הדבר היחיד שהיא אמרה זה 'לא להתנשק בשיעור' ואז היא הלכה." ענה מייק בלי להסתכל אליה.
"היא עדיין כועסת עלינו.." אמרה פיית' בעצב.
"אל תדאגי.. בשלב כלשהו היא תהיה חייבת להתרגל.." אמר מייק שם את ידו על כתפה. היא חייכה.
"אז הם זוג רשמי?" שאלה יולי את דמי.
"כן" ענתה דמי בחיוך והסתכלה לעבר אריק.
"ממתי?" שאלה יולי שוב.
"מהמסיבה. אבל למייק היה אסור שהם יהיו ביחד. אבל אתמול דיינה תפסה אותם מתמזמזים אצל מייק. פיית' הייתה בטוחה שהיא תעיף אותה, אבל היא הרשתה להם להיות ביחד. רק עכשיו היא לא סובלת את פיית' " סיכמה דמי.
"וואי מה היא תפסה אותם? חחח מסכנים" גיחכה יולי. דמי חייכה והחלה להקליד דברים במחשב.
"אוקיי נגמר הזמן. בוא נראה מה הצלחתם" אמרה דיינה ולקחה לכל אחד את המחשב.
"דמי ויולי-כל הכבוד.
מייק ופיית'- כל הכבוד.
שרלוט ולירון- כל הכבוד.
מל ואריק- יש מקום לשיפור.
ודין וג'ייק- גם אצלכם יש מקום לשיפור."אמרה דיינה. "הפסקה"
"אני מצטער על אתמול.. הייתי אדיוט.. את סולחת לי?" ניגש ג'ייק לשרלוט. היא הביטה בו והשפילה את מבטה.
"למה עשית את זה? למה בגדת בחברה שלך?" שאלה שרלוט עדיין בפרצוף מושפל.
"הפעם הראשונה, כי הייתי שיכור" התחיל ג'ייק ואז הפסיק.
"נו" אמרה שרלוט.
"והפעם השניה.. כי… אני… אמ.. כאילו.. אה.." אמר ג'ייק ובלע את רוקו.
"נו תגיד כבר" התעצבנה שרלוט.
"אני חושב שאני אוהב אותך" אמר ג'ייק. שרלוט הוכתה בהלם.
"לא נכון. אתה אוהב את חברה שלך.." מילמלה שרלוט.
"כל פעם שאני מסתכל עלייך הדבר היחידה שעולה לי בראש זה שאני רוצה לנשק אותך. וזה לא קורה לי עם כל אחת. אפילו לא עם החברה שלי. רק איתך. אני מצטער עם זה מכניס אותך להלם. אני יילך עכשיו…" אמר ג'ייק והשפיל מבטו. הוא התחיל ללכת אך היא תפסה בידו.
"אל תלך." אמרה שרלוט. הוא התישב לידה והשפיל את מבטו.
"את רוצה שנניח לזה ונדבר על הכל בצהריים?" שאל ג'ייק. היא הינהנה.


תגובות (9)

לא אכפת לי פדלאה אחת תמשיכי!!

10/07/2013 07:59

תמשיכי דחופ!!!

10/07/2013 07:59

תמשיכי בערב דא

10/07/2013 08:15

חחחחחח :)
אני אמשיך כשיעלה לי רעיון :)
אוהבתתת <3

10/07/2013 09:59

תמשיכייי דחופ דחופ דחופ!! ויש לי שאלה כיאילו בקשה-יש סיכוי שאת מסדרת לי חבר בסיפור?

10/07/2013 10:16

זה בתיכנונים :)

10/07/2013 10:24

חח תודה:)

10/07/2013 10:33

אני פשוט מאוהבת בסיפור הזה!!!
מיית' לנצח !
חחחח מיית'…
בכל מקרה,
סוף סוף הגיע פרק 7!!!! ווהווו!!!
מתי פרק 8?

10/07/2013 13:46

פרק שמונה מחולק לחצי, ושניהם פורסמו היום :)
תהנוו <3

11/07/2013 09:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך