Butterfly
מקווה שאהבתם :)
אוהבת אתכןן <3

מבחן האומץ-פרק 8 חלק ב'

Butterfly 11/07/2013 895 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתם :)
אוהבת אתכןן <3

~בנתיים במחנה. עוברים חזרה לנקודת מבט כללית~
פיית' התעוררה ומתחה את ידיה. "בוקר טוב" אמרה והסתכלה לצד השני של המיטה. מייק לא היה שם.
'הוא בטח בשירותים או משהו' אמרה פיית' לעצמה ויצאה מהחדר.
היא ירדה למטה והופתעה למראה דיינה העצבנית שישבה ליד השולחן.
"הכל בסדר?" שאלה פיית' את דיינה.
"איפה מייק??" אמרה דיינה במהירות והרימה את ראשה.
"אה.. לא יודעת.. קמתי והוא לא היה בחדר" אמרה פיית' בבילבול. "הכל בסדר?"
"לא. מייק נחטף." אמרה דיינה והכתה את פיית' בהלם.
"מה?" אמרה פיית' בבהלה. היא אולי הכירה את מייק רק במשך שבועיים, אבל עדיין היא ידעה מה היכולות שלו. אז או שתקפו אותו רובוטים, או ש.. כלום. זה לא יכול להיות. הוא חכם, וחזק וטוב בכל אומנות לחימה שקיימת. אין מצב שהוא נחטף.
"הוא נחטף." אמרה שוב דיינה בשקט.
"איך את יודעת?" שאלה בשקט פיית', פוחדת לגלות את התשובה.
"תיראי" אמרה דיינה והראתה לפיית' מצלמה ובה רואים שתי נשים שמות על ראשו של מייק שק ולוקחות אותו מחוץ לחדר.
-טוק טוק-
"פתוח" קראה דיינה ומיהרה להחביא את המצלמה מתחת לשולחן.
"אה דיינה..?" פתחו דין וג'ייק את הדלת.
"כן חמודים?" אמרה דיינה בחיוך מזויף.
הבנים הסתכלו על פיית' וחייכו חיוך מוזר. היא לא הבינה למה. ואז קלטה; היא לבושה בפיג'מה קצרצרה בחדר של מייק ודיינה. זה ברור שהחלק המלוכלך במחשבותיהם מפענח את זה כמצב שבו היא ומייק…
פיית' האדימה. "אני אלך להתלבש…" הם חייכו.
"אמ.. השיעור לא היה כבר אמור להתחיל?" נזכר לפתע דין בסיבה שבאו לפה.
"אה.." דיינה שכחה לגמרי מהשיעור. היא הייתה כלכך מרוכזת במה שקרה למייק. "השיעור יתחיל עוד עשר דקות. תחכו לפיית' " אמרה דיינה במהירות ועלתה לחדרה.
פיית' ירדה למטה לבושה והסתכלה לעבר הריצפה. היא נעמדה לצידם וסגרה את הדלת. הם החלו ללכת לכיוון הכיתה.
"מה אז את ומייק, זה ממש רציני ביניכם?" שאל ג'ייק במבט ערמומי.
"זה רציני, אבל לא עשינו שום דבר" אמרה והסמיקה.
"ברור" הוסיף ג'ייק. "סתם היית עם פיג'מה כזאת קצרה בחדר שלו בשעה שמונה בבוקר?"
"ישנתי אצלו…" אמרה פיית' במבוכה.
"טוב. מה שתגידי. תמשיכי להסתיר את זה. אוקיי" אמר ג'ייק בטון נעלב.
"עזוב אותי כבר" התעצבנה פיית' והלכה במהירות לכיתה.
"הם כלכך עשו את זה" אמר ג'ייק לדין בחיוך.

"אוקיי תלמידים! היום קרה מקרה חירום שבגללו לא נקיים שיעור! אני לא אשתף אתכם במקרה החירום מפני שאני יכולה לטפל בזה בעצמי." אמרה דיינה והסתכלה לעבר פיית', רומזת שלא תגלה לתלמידים במה מדובר.
"אז יש שיעור חופשי?" שאלה שרלוט אך דיינה כבר יצאה מהחדר.
"שיעור חופשי!!!" צרח דין בכיתה וכולם הריעו.
"אני צריך לדבר איתך…" ניגש ג'ייק לשרלוט. היא הנהנה ונזכרה באירועי האתמול.
"אז… מה את אומרת..?" אמר ג'ייק במבוכה.
"אה.. על מה..?" ניסתה שרלוט להרוויח זמן. האמת היא שהיא התאהבה בג'ייק כבר במסיבה, ואז אתמול כשאמר לה שהוא אוהב אותה, היא כבר ידעה שהיא מאוהבת בו קשות. הנשיקות איתו היו הנשיקות הכי טובות שהיו לה בחיים. הוא היה הבחור הכי חמוד שהיא ראתה.
"נו את יודעת.. על מה קרה אתמול…" המשיך ג'ייק ובלע את רוקו. אחרי שידבר עם שרלוט, הוא צריך גם לדבר עם נטלי. ג'ייק התפלל בליבו שהיא אוהבת אותו גם ושהיא רוצה שהם יהיו זוג. הוא ידע שהיא נהנתה כשנישק אותה, אבל הוא היה צריך שהיא תתוודע על זה.
"אה… מה קרה אתמול..?" המשיכה שרלוט לשחק אותה שכחנית.
"כשנישקתי אותך ואז צרחת עליי.. ואז אמרתי לך שאני אוהב אותך וכשאני רואה אותך הדבר היחיד שאני חושב עליו זה 'למה את לא חברה שלי?' את זוכרת?" אמר ג'ייק בשקט.
היא שתקה. היא כלכך רצתה שפשוט שניהם ישכחו מזה וימשיכו בחייהם.
"כן" ענתה לבסוף.
"ו..? מה את אומרת על זה..?" אמר ג'ייק והעביר את ידו בשיערו.
"ג'ייק!! צ'רלי!! רוצים אמת או חובה??" צעק דין לפתע והפריע להם.
שרלוט לא ביזבזה זמן "כן מאוד!" ומשכה בידו של ג'ייק לכיוון חבורת הילדים שישבו במעגל וחיכו להם.
"פיית'! את רוצה גם??" צעק שוב דין.
"אה.. לא.. אני בסדר" אמרה פיית' ושקעה במחשבות על מייק ומה שקרה לו. היא הרגישה שזה לא פייר שהם יושבים כאן ומשחקים אמת או חובה בזמן שהוא יושב איפה שהוא, מסכן, מורעב, ואולי אפילו.. לא היא לא תחשוב מחשבות כאלה.
הדבר היחיד שהיא רצתה היה לעזור לדיינה לראות מה קרה למייק.
"אוקיי דמי! אמת או חובה?" שאלה יולי.
"אמת" אמרה דמי ופיהקה.
"אמת שאת מאוהבת במישהו מכאן?" שאלה יולי וחייכה חיוך ערמומי.
"אמת" אמרה דמי והפתיעה את שאר הילדים.
"ג'ייק! אמת או חובה?" שאל אריק את ג'ייק.
"אה.. תדלגו עליי" אמר ג'ייק והעביר יד בשיערו.
"אי אפשר! כשהסכמת לשחק התחייבת שכל פעם שזה יעצור עלייך אתה תענה!!" אמר אריק וחייך. "אז אמת או חובה?"
"אה.. חובה..?" אמר ג'ייק. 'רק לא לנשק מישהי בבקשה!'
"תנשק את הילדה שאתה הכי אוהב בכיתה!" אמר אריק.
'שיט' חשב ג'ייק ובלע את רוקו. שרלוט התכווצה במקומה.
"אתה לא יכול! יש לו חברה גאון!" התפרץ דין. ג'ייק נאנח בהקלה. כנראה שזה שהם עוד לא יודעים שהוא נפרד מנטלי זה דווקא טוב.
"אוי נכון שכחתי.. אז חובה אחרת.. אה.." חשב אריק.
"תשאר ללא חולצה במשך כל המשחק!" הציעה לירון והבנות חייכו.
ג'ייק משך בכתפיו והוריד את חולצתו. הוא היה מהמם. הוא היה שזוף, וחתיך עם קוביות.
שרלוט בלעה את רוקה. עכשיו לא רק שהיא צריכה להסתכל עליו כל המשחק, היא צריכה להסתכל עליו בלי חולצה כל המשחק.
ג'ייק ראה אותה נלחצת וחייך לעצמו. 'עם קשה לה לראות אותי בלי חולצה כנראה שבאמת יש לה רגשות כלפי'.
"שרלוט! אמת או חובה!" אמר דין לשרלוט.
"אה… תבחר אתה.." מילמלה שרלוט.
"אוקיי חובה עלייך לנשק את מי שהכי מוצא חן בעינייך במעגל!" אמר דין והסתכל עליה.
"אה.. אי אפשר. משהו אחר" אמרה שרלוט והסתכלה על גופו המושלם של ג'ייק.
"נו שרלוט קדימה אל תהיי פחדנית" אמר דין בעייפות. הוא לא כלכך נהנה בינתיים.
"אבל אי אפשר. תעשו משהו אחר!" התעצבנה שרלוט. היא ידעה שג'ייק ישמח עם תנשק אותו, אבל יש לו חברה. כל פעם ה'יש לו חברה' התקוע הזה. תמיד מפריע.
"ברור שאפשר. תראי את פשוט ניגשת למישהו ומנשקת אותו. לא כזה קשה" אמר דין בעייפות. נמאס לו ממנה כבר. כמה לא זורמת אפשר להיות?!
"אבל אני לא יכולה!!" צעקה שרלוט. דין נאנח.
"אוקיי. תורידי גם את חולצה" אמר ג'ייק בחיוך.
"אין מצב!!" קמה שרלוט.
"נו אז פשוט תנשקי מישהו! זה או זה, או זה" אמר דין בעצבנות.
שרלוט נשמה עמוק. "אוקיי."
דין שמח. "יאללה קדימה"
שרלוט החלה להתקדם לעבר הצד השני של העיגול, ואז נעצרה.
היא הסתובבה לעבר ג'ייק והתכופפה לאט. היא התקרבה אליו, עד ששפתיה נגעו בשפתיו. היא הזיזה את ידה על חזהו והרגישה את הקוביות שלו תחת מגע ידה. הוא הרים את ידו והניח אותה על לחיה. שרלוט התענגה על הנשיקה שלו. על איך השפתיים שלהם זזות בקצב מושלם. היא פקחה את עיניה והתנתקה ממנו. היא זזה אחורה והתישבה חזרה במקומה. כל הכיתה בהתה בה.
"מרוצה?" שאלה את דין ונשכבה אחורה. היא חשקה את שיניה לעומת כל המבטים הבוהים שתקעו בה.
ג'ייק חייך בשביעות רצון. הוא היה מאושר מזה שהיא נישקה אותו והתענג על כל רגע.
דין בהה בה ואז הינהן לאט.
"טוב מה אתם כלכך מופתעים?" אמרה שרלוט אחרי שהמבטים לא הפסיקו גם אחרי דקה.
"יש לו חברה" מילמלה לירון.
"טוב אני הולכת. ביי" אמרה שרלוט וקמה במהירות.
"כן גם אני" אמרה דמי והלכה לעבר בשרלוט.
"כן גם אני.." אמרו יולי ולירון ביחד ופרצו בצחוק.
"טוב בואו פשוט נפסיק.." אמר מל וקם גם הוא.
"מה אתה מחייך?" שאל אריק את ג'ייק והרים גבה.
"היא מנשקת מדהים" אמר ג'ייק ונאנח.
"ומה עם נטלי?" התבלבל אריק.
"אין נטלי. נפרדתי ממנה אתמול" אמר לפתע ג'ייק.
אריק ודין פערו את פיהם.
"ולמה אתה כלכך מרוצה מעצמך?" הוסיף אריק.
"סתם" אמר ג'ייק ושקע במחשבות.
"עדיין קשה לי להקל שהתנשקת צרפתית עם אחותי, מולי, ואחרי זה אמרת שהיא מנשקת מדהים. זה מוזר."אמר דין ועיניו נפערו.
"מה אתה כלכך מתפלא? היא באמת מנשקת מדהים" אמר ג'ייק בחולמנות.
"טוב אז פעם הבאה שאתה מנשק את אחותי, תגיד לי לפני, שאני לא אסתכל, כי זה מגעיל" אמר דין וצמרמורת עברה בו.
"מה מגעיל? סתם נשיקה" אמר אריק.
"דבר ראשון, לא אני נישקתי אותה, היא אותי. שני, באמת מה מגעיל? סך הכל נשיקה" אמר ג'ייק.
"זה מגעיל כשזה קורה עם אחותך, שנמצאת איתך באותו חדר, ועם היא נהנתה מזה, אז היא עומדת לחפור לך על כל פרט ופרט. זה מגעיל" אמר דין בתוכחה.
"וגם, אתה ידעת שהיא עומדת לנשק אותך" הוסיף אריק.
"לדעתך היא נהנתה?" שאל ג'ייק את דין בתקווה.
"אה.. נראלי שכן… כאילו.. היא לא נראתה סובלת.." גימגם דין.
"היא עצמה עיניים ונגעה לי בבטן" אמר ג'ייק, כי ידע שאת דין מגעיל שאחותו מתנשקת עם חבר שלו, ונהנת מזה.
"כן אבל לא יודע…" אמר דין ונראה מיואש.
"אל תהיה מיואש אחי. זה ששרלוט נהנת מלנשק אותי לא אומר שאתה צריך להיות כזה נגעל" חייך ג'ייק וטפח לדין על שכמו.


תגובות (8)

חחח תמשיכיי

11/07/2013 09:34

תמשיכי דחופ!!

11/07/2013 09:41

תמשיכי מיד ברגע זה!!

11/07/2013 10:34

יש לך אחלה של כתיבה!!!!
אין על הסיפור הזה !!!!
תמשיכי ~~~

11/07/2013 11:37

רגע רגע למה דיינה הכתה את פיית'?

11/07/2013 12:25

עדיין מחכה לתשובה….. ולפרק הבא…

11/07/2013 14:55

דיינה לא הכתה את פיית'. היא הכתה אותה בהלם. כאילו היא גרמה לה להיות בשוק.

12/07/2013 04:04

אויש נו אני והטיפשות שלי =.=
ומתי את ממשיכה? D:

12/07/2013 06:17
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך