אם אתם רוצים המשך אני יסמך להמשיך את זה תגידו לי בתגובות מה אני צריך לשפר אני מקבל כול תגובה הגם אם אני לא מגיב חזרה Mastar of shadows

מה מבדיל אותנו ?

30/01/2017 841 צפיות תגובה אחת
אם אתם רוצים המשך אני יסמך להמשיך את זה תגידו לי בתגובות מה אני צריך לשפר אני מקבל כול תגובה הגם אם אני לא מגיב חזרה Mastar of shadows

אורות מסדרון בית החולים לחולי נפש מסוכנים היו בהירים יתר אל המידה ,כדי לראות כול פרט הכי קטן שיש, אם זה כדורים נגד דיכאון , תג של רופא או את הנשקים של השומרים .
הכול חייב להיות סגור הרמטית , נעול , מאובטח ובעל שמירה כבדה במיוחד כדי ששום "מטופל",
לא ייקח דבר שבו הוא יכול לפגוע ברופא או סוהר , אבל הפעם זה היה שונה .
האסיר צעד באטיות במורד הפרוזדור , כאשר כול חמשה מטרים עומד סוכן אף.בי.איי המכוון איילו נשק .
האזיקים נקשו בין ידיו בעוד שני סוכני ממשל אחרים דוחפים אותו כדי ילך מהר יותר .
הם נכנסו לחדר חקירות , היו שם שתי כיסאות מברזל ושולחן ,כולם ממוסמרים לרצפה.
הם השיבו אותו הכוח אזקו אותו לשולחן ולכיסא .בזמן ששמונה שומרים מצוידים ב M16 נכנסו וכיוונו אילו.
"לא נראה לכם טיפה מגזם"? שאל בקול מתבדח , הם לא ענו .
פתאום נכנס סוכן ממשלה מזוקן , הוא נראה יחסית צעיר בן 30 או 35 , הוא נראה כמו אחד שראה זוועות שקשה לתאר במילים , והם השאירו סימן אילו ,צלקת ארוכה מהגבה השמאלית עד ללחי הימנית כאילו חרטו בו או סכין.
"ג'ק רוברט בייל ,המכונה " מכין המסכות " נעצר ב17 באוקטובר 2004 , אחרי שנתפס במחבואו מוריד את העור של בן אדם לא מזוהה בעדו בחיים , נשפט למאסר עולם ולהריגה בידי כיסא חשמלי, הוא ריצה את זמנו כאן , לפחות עד שמישהו הרג אותו " אמר הסוכן ברשמיות .
" וזה אמור להגיד לי מה בדיוק "? שאל האסיר אם חיוך מטרד אל פינו.
"לפני שהוא נרצח הוא דבר אל למה הוא רצח מהגרם לן להכין מסיכות תאטרון ותחפושות, מעורות ועצמות בני אדם " המשיך הסוכן " אולי גם אתה תוכל לעשות את אותו דבר "?
האסיר חייך ואמר " אתה יודע למה בני אדם שונים מבעלי חיים "?
" היכולת שלנו לדבר"? ענה הסוכן .
" חיות מתקשרות בשפה שלהם אנחנו פשוט לא מבינים אותם כמו שהם לא מבינות אותנו , ההבדל בין בני אדם לחיות הוא היכולת של בני אדם לביות רעים אחד אל השני "
" משחר ההיסטוריה אנשים דקרו אחד את השני בגב רצחו, בזזו , אנסו השמידו חיים שלמים בלי להניד עפעף , לא בגלל שמישהו החליט או אמר להם לעשות את זה זה לא היה אינסטינקט חייתי מי שום סוג , רק הרצון זה מה שמניע את האדם " אמר האסיר וחייך חיוך מטורף .
"אבל אני , אני שונה , אני בוחר לרצוח ,אני בוחר להרוג , אני בוחר לענות , ושום אל או אדם אור לי מה לעשות , לא המשפחה לא הממשלה לא אף אחד ".
" נאי יגיד לך זה אני בוחר להיות רע בגלל שלכול טוב יש סוף, בסופו של דבר הטוב נעלם , ורק הרע נשאר , כולם זוכרים את הרע , היטלר סטלין , קים ג'ון און , כול הרשעים הטובים נשכחים ובגלל זה אני יחיה לנצח" אמר האסיר והתחיל לצחוק היסטריה .
" תוציאו אותו" אמר הסוכן
אני יודע שתחזור הסוכן קיין , כולם חוזרים בסוף " אמר האסיר כשהוציאו אותו מהתא בכוח שמונת הסוהרים .
"איך הוא ידע את השם שלי " הרהר לעצמו הסוכן קיים בדרך החוצה "הצדק אני באמת יחזור "


תגובות (1)

יש הרבה שגיאות תחביר כתיב ומקלדת שהקשו על הקריאה מאוד, אני ממליצה מאוד שתעבור על הסיפור ותערוך אותו כדיי שלבאים אחריי יהיה קל יותר לקרוא אותו עד סופו. העלילה עצמה יפה, אך חסרת פואנטה מעט, לא היה איזה משפט אחרון שיחרט בזיכרון

31/01/2017 09:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך