סליחה שכל היום לא העלתי כלום, פשוט לא היה לי זמן וגם ההשראה באה לי בעיקר בלילה <3
טוב, בכל מקרה תגיבו <3 <3 <3
ביוווש XOXO

מחבוא.. פרק 4

סליחה שכל היום לא העלתי כלום, פשוט לא היה לי זמן וגם ההשראה באה לי בעיקר בלילה <3
טוב, בכל מקרה תגיבו <3 <3 <3
ביוווש XOXO

אני כל כך פוחדת כרגע.
יש צללים משונים שאני לא מצליחה לזהות על הקיר הגדול בסלון.
יש גם רעשים חשודים, של צחוק מטריד כזה.
אני יושבת על כורסה באמצע הסלון, לבד בחושך בידיעה שבעוד רגע הולכים לרצוח אותי.
"טיייייייייילללללללווווווווווווווווווווווורררר !!!!!" צרחתי הכי חזק שרק יכולתי.

"כן?" הגיע לפתע טיילור מהחדר ליד עם שיער פרוע וסימן של אודם על הפנים.
"טיילור??!! מה אתה עושה פה??!!" שאלתי אותו בזמן שקמתי מהכורסא.
"אני נמצא בבית שלי לזמן הקרוב.." הוא אמר מבולבל וגירד בראשו, "למה צרחת את השם שלי?" הוא שאל אותי.
"סתם.. סתם התחשק לי להוציא את הגרון.." אמרתי וחיבקתי אותו חזק. בכיתי עליו כל כך הרבה.
"תשמעי הייתי נשאר איתך פה אבל יש איתי בחורה.. אני חייב ללכת אליה.." הוא אמר וניער אותי מגופו.
"בחורה? פגשת בחורה והבאת אותה אלינו הביתה?! האפוטרופוס אמר לנו בפירוש לא להכניס לכאן זרים לעולם!!!" אמרתי לו בפליאה.
"אני באמת מאוד מכבד את האפוטרופוס, אבל הבחורה הזו היא לא בחורה רגילה.. פגשתי אותה היום מחוץ למועדון.. היא ממש עזרה לי כשהייתי שיכור ומבולבל ודיברנו קצת. מתברר שהיא רופאה שהערייה של לאקי פאלמס מינתה אותה לשבת ולטפל בכל מי שיוצא מהמועדון.. היא ממש חמודה ואני יודע שאני יכול לבטוח בה, אז הבאתי אותה לפה" הוא הסביר לי בזמן שהתיישב על הכורסא.
"אני מבינה שאתה חושב שהיא נחמדה והכל, אבל אתה חייב להבין שיש סיכוי שהיא מסוכנת!!!" ניסיתי לשכנע אותו,
"מסוכנת או לא. אני ממש מאוהב בה!" אמר לי בזמן שהתרומם מן הכורסא.
"מאוהב?" שאלתי בפליאה.
"כן.. כשמרגישים תחושה חמימה כזאת בחזה.. ככה אני מרגיש אליה.. עכשיו אני הולך אליה. דרך אגב, קוראים לה טיפאני. ואני אודה לך אם תוכלי לישון היום בסלון.. ביי!" אמר ורץ לחדר ליד.

תחושה חמימה ונעימה בחזה?! זה בדיוק מה שאני מרגישה כלפיו!
האם אני מאוהבת בטיילור?


תגובות (2)

תמשיכי

24/08/2013 16:48
נערה מספרת סיפורים MOI

אולי אני אמשיך היום אבל רוב הסיכויים שמחר <3 ותודה רבה <3

24/08/2013 16:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך