היוש קוראים יקרים <3
היום היה היום הראשון בבצפר!!! <3 <3 <3
יואוווו איך היה לכם??!!
בכל מקרה, הנה ההמשך <3
ושתהיה לכם שנה טובה ומדהימה וקסומה <3

מחבוא.. פרק 5

היוש קוראים יקרים <3
היום היה היום הראשון בבצפר!!! <3 <3 <3
יואוווו איך היה לכם??!!
בכל מקרה, הנה ההמשך <3
ושתהיה לכם שנה טובה ומדהימה וקסומה <3

כבר 4 ימים שאנחנו גרים בלאקי פאלמס.
הספקתי להתרגל קצת לאיזור ואפילו יצאתי פעם אחת מהבית כדי לעשות קניות בעיר.
עדיין לא יצא לי לדבר עם אף אחד משם (ואני גם לא חושבת שיצא לי, מאוד מסוכן ליצור קשר עם אנשים בשבילי) אבל החלבן שהביא לנו הביתה את החלב דיבר איתי קצת.
אתם בטח לא מבינים ממה אני מתרגשת, אבל בתור אחת שלא דיברה עם אף אחד כבר כמעט 10 שנים (חוץ מטיילור כמובן) אני מאוד מתרגשת מכל מילה שהוא אומר לי.
הוא לא נראה טוב במיוחד.. הוא שמן ונמוך וקצת מקריח, אבל הוא מאוד מאוד נחמד.
הוא החמיא לי על איך שאני נראית ואני החמאתי לו בחזרה. הוא צחק.
כבר יש לו נקודה ראשונה אצלי בתור בן אדם-הומור עצמי.
כשהוא העמיס את כל החלב שלנו בתוך המקרר הוא סיפר לי שהוא עומד להתחתן בשבוע הבא.
מאוד שמחתי בשבילו, למרות שאני לא מכירה אפילו את שמו.
השיחה הזאת הייתה מרגשת מאוד עבורי ואני מחכה כבר ליצור קשר עם אנשים נוספים.
טיילור כל הזמן מכיר אנשים חדשים במקומות שאנחנו עוברים אליהם, אבל לפעמים האנשים האלה מנסים להרוג אותו. הם אומרים שהם קרובי משפחה של חואניטה אלקלאייאס, המטפלת הארגנטינאית שלי ושל טיילור מבית היתומים בזמנו.
אני וטיילור אהבנו אותה מאוד ולצערינו היא נפגעה בכל הבלאגן שעשינו שם.
לא רצינו לפגוע בה אבל כך יצא. אחד מהדברים שאני הכי מצטערת עליו זה היא.
לחואניטה היו הרבה מאוד קרובי משפחה. מלא מלא ארגנטינאים. כולם התפזרו מסביב לעולם ויצא שכמעט בכל עיר שאנחנו מגיעים אליה אנחנו מוצאים מישהו שקשור אליה בדרך זו או אחרת.
טיילור מבלה את רוב היום בלאקי פאלמס עצמה. הוא מגיע אל ביתה של הלנה, חברתו שפגש באותו הלילה בעיר, ומבלה אצלה עד רדת החשיכה.
בזמן שהוא נמצא בבית הוא מדבר אך ורק עליה. מספר כמה מדהימה היא וכמה יפהפיה היא.
גם אני הייתי רוצה יחס כזה מבחור, אולי אפילו מטיילור.
אף פעם לא חשבתי על העניין הזה, של ההתאהבות. לא היה לי הרבה זמן לבלות סתם כך במחשבות, רק 3 שנים בודדות. לאחר שהתחילה מלחמת האזרחים הייתה לי אחריות גדולה מאוד, על כל אחיי, ובבית היתומים לא היה זמן לכלום. לאחר מכן, כאשר אני וטיילור נמלטנו מבית היתומים בערך בגיל 7, היינו עסוקים רק בבריחה ממקום למקום.
לא חשבתי בכלל על הנושא הזה, לא חשבתי את מי אני אוהבת ועם מי ארצה להתחתן.
עכשיו אני חושבת שאני אוהבת את טיילור, אבל לא בטוחה. אולי בגלל שהוא הגבר היחיד שנמצא בסביבה אני נמשכת דווקא אליו?
אף פעם לא חשבתי עליו בכיוון הזה.. ועכשיו בכלל יש לו חברה.. בטח זה סתם נראה לי, אני בכלל לא אוהבת אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך