היי שוב, יצא הרבה יותר ארוך ממה שחשבתי, וזה רק החלק הראשון, אבל סיפור שאתה נשאב לתוכו תוך כדי כתיבה הוא סיפור טוב לא? אנסה לפרסם את ההמשך בשבוע הבא, מקווה שנהניתם, the-one-and-the-only. נ.ב. אני יודע שהשם והעובדה שהוא בספרי אימה מתח מטעים אבל אהבתי את השם ולא מצאתי קטגוריה מתאימה יותר.

מלאך המוות חלק 1 – התגלות

היי שוב, יצא הרבה יותר ארוך ממה שחשבתי, וזה רק החלק הראשון, אבל סיפור שאתה נשאב לתוכו תוך כדי כתיבה הוא סיפור טוב לא? אנסה לפרסם את ההמשך בשבוע הבא, מקווה שנהניתם, the-one-and-the-only. נ.ב. אני יודע שהשם והעובדה שהוא בספרי אימה מתח מטעים אבל אהבתי את השם ולא מצאתי קטגוריה מתאימה יותר.

היי לכולם. אני די חדש פה וזה הסיפור הראשון שלי אז אני מצטער אם יש טעויות והוא קצת ארוך אבל מקווה שתאהבו, the-one-and-the-only.

הוא רץ ברחוב החשוך לכיוון הבית שבסופו. המעיל שלו היה מכוסה באדמה ובגשם מאתמול בלילה. בזמן שהוא רץ כל מה שהוא יכול היה לחשוב עליו הייתה האכזבה שבדבר. הוא משרת כבר יותר מ-34 שנים, וזאת היא האחרונה, לכאן או לכאן. הוא עמד לפרוש בכל מקרה, אבל עכשיו אולי כבר לא תהיה לו ההזדמנות.
כשסוף סוף הגיע לבית, ליבו פעם בחוזקה, ריאותיו כאבו וראשו הסתחרר.
הוא שלף את האקדח שלו, רץ אל הדלת, פרץ אותה עם רגלו וצעק, בפעם האחרונה: "משטרה! ידיים למעלה!" כשלפתע הרגיש כאב עז בראשו, ובזמן שהעולם מחשיך סביבו הוא הספיק לשמוע את צליל האקדח שהרג אותו, כמו הד שנושא אתו את סיפור חיו של השוטר, וגורר אותם לאפלה.
במקום לא רחוק משם, אדם בשם ג'ון מילר ישב היה עסוק בלמלא דוחות שנערמו על שולחנו בזמן שהיה בחופשה, כששמע דפיקה על דלת ביתו.
"בלש מילר?" שאל שוטר סיור, חדש בעיר, שמו רונלד, כשג'ון פתח את הדלת.
"כן?"
"המפקח צריך אותך."
ג'ון לא הופתע במיוחד, סאם, מפקח המשטרה, תמיד נהג לקרוא לו למשימות קטנות שאף אחד אחר לא הסכים לקבל. לא שהוא התלוננן, כל עוד הוא מקבל תוספת זהו צעד אחד קדימה לכיוון וושינגטון, בחזרה אל חברתו, מולי, אחרי הדרך הגרועה שבה סיים את מערכת היחסים שלהם כשעבר לכאן.
" תקשיב, אהה, ג'ונסון נכון? אם תוכל למסור לו שאני קצת עסוק עכשיו, ואין לי לא זמן ולא כוח לעבוד שעות נוספות, אני אודה לך, אוקיי?"
"הוא אמר שזאת לא בבקשה מילר, ונתן לי את הסמכות להביא אותך אליו באזיקים אם לא תסכים לבוא."
מה לעזאזל? יש דבר אחד שסאם יכול לקרוא לו בגללו חוץ מעבודה, תיק, מה שאומר שמישהו מת, והוא צריך לחקור את זה, אבל לתת לטירון רשות להביא אותו לתחנה בכוח? למה שהוא יחשוב שג'ון יתנגד לדבר כזה?
"אוקיי, לא צריך להגזים, תן לי רק לקחת ז'קט ואני בא.
הוא נכנס פנימה לרגע לקחת את הז'קט שקיבל לפני 12 שנים, כשהצטרף לתחנה, שהיה תלוי על הקולב ליד הדלת.
"היי מילר!" צעק רונלד.
ג'ון הסתכל בו בשאלה.
"תשאיר את האקדח במקום!" הוא צעק.
להשאיר את האקדח? מה סאם חושב לעצמו? גם אם היה רצח, איך הוא יכל לבצע אותו, כשהוא היה בחופשה כבר יותר מחצי שנה, בניסיון ליישר הדורים עם משפחתה של מולי.
סאם ידע את זה, כי הוא היה המתנגד הגדול ביותר לכך שג'ון יעזוב.
לא רק כמפקח, אבל גם כחבר קרוב שלו ושל אביו, הבלש הגדול, שמת בביצוע תפקידו כשניסה לעצור חבורה של סוחרי סמים ברחוב לילה אחד. אבא שלו היה בלש טוב, אבל הוא תמיד היה האחרון שישלוף את האקדח לפני שינסה לסדר דברים במילים.
אבל למרות שג'ון חשב שזה לא הגיוני, הוא לא רצה צרות, אז הוא הוציא את האקדח מהז'קט, הניח אותו במקום המחבוא שלו מאחורי הקיר והצטרף לרונלד בניידת.


תגובות (5)

uta uta

אהבתי מאוד ודירגתי חמש..
עכשיו אם אתה רוצה להחליף שם יש לי מעולה בשבילך
"תיק הרוצח"
אם לא אהבת זה בסדר אבל חשבתי שזה הרבה יותר יפה ככה..
מחכה להמשך..

05/09/2014 21:33

אני לא מאמינה שזאת רק הפעם הראשונה שאני קוראת משהו שכתבת! למה בחיים שלך לא חשבת להראות לי משהו?! אני מרגישה נבגדת שהסתרת דברים כאלה ממני…..

05/09/2014 23:09

היי לכל מי שהגיב עד עכשיו. סליחה שלא רשמתי כלום הייתי עסוק בלכתוב את מלאך המוות חלק 2!
תודה על כל התגובות (למרות שאחת משוחדת [טארו]) ו-uta אני מסכים שהשם יכול להיות טוב יותר אבל כבר רשמתי אותו ודי התחברתי אליו אז נראה לי שזה יישאר ככה בכל מקרה. ראו חלק 2 למטה: "מלאך המוות חלק 2-חשכה" (שוב, השם לא מתאים אבל שמות משפחה לא בוחרים).

06/09/2014 00:34

מאוד אוהבת, מחכה להמשך…

07/09/2014 18:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך