DarkBear
אז ככה קראתם את סיפור האימה שלי מאנגה? אם כן הסיפור הזה מבוסס על המאנגה שאני המצאתי. הקדמה שניה מחר ופרק ראשון עוד יומיים.

מלחמות עולם הקדמה-הדמויות (מאנגה)

DarkBear 14/06/2014 606 צפיות תגובה אחת
אז ככה קראתם את סיפור האימה שלי מאנגה? אם כן הסיפור הזה מבוסס על המאנגה שאני המצאתי. הקדמה שניה מחר ופרק ראשון עוד יומיים.

חמש נערים מתקדמים לעבר הכניסה.
רינגה, אומא, סאמה, יושי וסוטסו.
רינגה היה המנהיג של החמישייה הוא היה חכם פיקח חזק ומלא ביטחון.
אומא היה האסטרטגי בכל דבר היה לו אסטרטגיה שעזרה מאוד הוא היה גם מאוד חכם.
סאמה היה הלוחם הוא היה צועד תמיד מאחורי רינגה, סוג של שומר ראש וכל מי שחשב להתעסק איתו מצא שוכב מדמם בלי לזכור מה קרה.
יושי הוא היה מאוד פחדן וחלש אבל הצטרף אליהם כדאי להתחזק בנוסף ידוע שהוא מאוד חכם.
סוטסו הוא היה השקט, פחת בלדבר, בא תמיד ברגעים שצריך עזרה, חזק בצורה מפליאה ומתנהג בבגרות, הסיבה להצטרפות לא ידועה.
רינגה היה בעל שיער שחור וטיפה ארוך עם עניים ירוקות וצלקת על עין שמאל.
אומא היה בעל שיער תכלת ועניים כחולות.
סאמה היה בעל שיער ירוק כהה טיפה ארוך עניים אדומות כהות ומטרידות הוא נוהג לחייך בצורה קריפית.
יושי היה בעל שיער חום קצר ועניים שחורות.
סוטסו היה בעל שיער אדום טיפה ארוך ובצורה שעין שמאל מוסתרת על ידי השיער (שיער אימו).

פירוש שמות:
רינגה=תפוח
אומא=סוס
סאמה=כריש
יושי=שלג
סוטסו=בלי פירוש(על מנת להגביר את המסתורין בדמות)


תגובות (1)

tayadam1903 .T.

אהבתי :)

14/06/2014 19:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך