DarkBear
סליחה על האיחור הנוראי בגלל שבוע אחרון של לימודים וזה תמיד שבוע מעצבן אבל מחר יום אחרון (או שזה מחרתיים אני כבר לא סופר) אבל חופש וזה אומר יותר זמן לסיפורים!!

מלחמות עולם פרק 1 – החמישייה באה

DarkBear 19/06/2014 745 צפיות 4 תגובות
סליחה על האיחור הנוראי בגלל שבוע אחרון של לימודים וזה תמיד שבוע מעצבן אבל מחר יום אחרון (או שזה מחרתיים אני כבר לא סופר) אבל חופש וזה אומר יותר זמן לסיפורים!!

חמש נערים מתקדמים לעבר הכניסה.
רינגה, אומא, סאמה, יושי וסוטסו.
"אוקי אנחנו מתחילים חיים חדשים, העבר מאחורינו" אמר בגאווה רינגה.
"איזה כיף, שמעתי שבמבחן השני יהיו קרבות, אני כלכך מתרגש" אמר סאמה בשמחה רבה שהלחיצה את אומא.
"תזכירו לי איך הצלחתם לשכנע אותי להיות איתכם?" שאל יושי מודאג.
"יושי, הבטחנו לך שלא יקרה לך כלום כל עוד אני חי, ותזכור שאתה תתחזק מזה ותשיג כוח רב" הרגיע אותו סוטסו.
"אז אתם חמשת הנערים המוכשרים ששמעתי עליהם דברים מדהימים מהמדען טאקה" אמרה אישה גבוהה יחסית עם שיער אדום שהגיעה עד מותניה.
"שמי סאקורה, ואני אהיה המאמנת שלכם" אמרה סאקורה בחיוך רב.
***************
"טוב לפני שניכנס אל האולם הגדול אתם צריכים לבחור נשק שילווה אתכם בכל חייכם, אז תתכבדו" אמרה סאקורה בחיוך רב.
החמש עמדו בחדר מלא נשקים מופלאים ושונים, רינגה עמד מעל סוג של חרמש כזה שיכול להימתח ולהגיע למרחק רב, "קול זה כלכך שלי!" אמר בהתלהבות.
"תראה מה אני מצאתי" אמר סאמה שהחזיק בשלשלאות מחוברות לכדור פלדה מאוד כבד בכל יד.
"תקראו לי איך שבא לכם אבל אני לקחתי את המקל הזה" אמר אומא.
"סתם מקל אני יכול לחתוך אותו בשניה" אמר יושי עם חרב דו צדדית.
"את האמת זה לא רגיל יש לו כל מיני סודות נחמדים" אמר אומא בחיוך זדוני.
"היי סוטסו, מה אתה לקחתה?" שאל סאמה.
סוטסו התקדם עם חרב אחת רגילה בידו "זה מה שלקחת, באמת?" שאל רינגה.
"אין מצב שזה מה שהוא היה בוחר, חייב להיות סוד אפל בחרב" אמר אומא בהתלהבות.
"זאת חרב רגילה, אני אוהב פשטות" אמר סוטסו ברוגע.
"טוב אז אני רואה שאתם מוכנים" אמרה סאקורה בחיוך שמנעה מאומא ורינגה להתעצבן על סוטסו.
"תזמון מושלם" מלמל סוטסו.
"אז אני מביאה אתכם לאולם" אמרה סאקורה בעודה פותחת דלת גדולה העשויה מסוג חזק של מתכת.


תגובות (4)

קראתי את הפרק הקודם וראיתי שכתבת יושי- שלג.
אז רציתי לתקן אותך ולומר שיוקי זהו שלג.
נמנמ נשמע מעניין.

19/06/2014 18:41

כן אבל יושי נשמע יותר טוב אז סוג של שיניתי טיפה אבל זה כיכרון אמור להיות הפרוש זה כמו עברות שמות

19/06/2014 21:23

תשמע דוב כושי, אתה תותח :) השמות הסיניים הכרחיים? חח סתם, אחלה של סדרה XD

21/06/2014 10:33

    יש אני מעריץ אותך חבר טוב בפייסבוק

    21/06/2014 17:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך