DarkBear
אני יודע שאני קורא לאויב פעם שותף ופעם ענק לא יודע למה :D ואת זה אני כותב כדי שלא תחשבו שיש 2 אויבים

מלחמות עולם פרק 22- אומא סאמה וצ'אקו נגד השותף הענק חלק א'

DarkBear 12/07/2014 580 צפיות תגובה אחת
אני יודע שאני קורא לאויב פעם שותף ופעם ענק לא יודע למה :D ואת זה אני כותב כדי שלא תחשבו שיש 2 אויבים

"אין לנו סיכוי" אמר אומא פעור פה צופה בענק מתקרב אליט עם חרבו הענקית ומאחוריו צ'אקו שוכב ולידו הסיגר שלו וידו הכרותה.
"מפגר אחד, תתחמק!" צעק סאמה ודחף את אומא בזמן שהחרב הענקית חורטת שריטה על גבו לרוחב.
"ס…סליחה" אמר אומא וצפה בסאמה מדמם.
"בלי חרב לא תוכל להילחם!" צעק סאמה וניסה לרסק את חרבו הענקית של השותף, אך לשווא כדור הפלדה של סאמה לעומת החרב הייתה כמו כדור טניס פוגע באדמה.
הענק לא נהג לדבר אלא רק לנהום, ככה בנהמה הענק תפס את חרבו וניסה לחצות את סאמה.
"לא אתן לך למות ככה" אמר אומא שעמד מעל סאמה וחוסם את החרב הענקית עם המקל שלו.
"המ?" נהם הענק בשאלה.
"למקל הזה יש ציפוי מיוחד אשר לו נותן לו להישבר" אמר אומא ומיד שיגר סכינים מורעלים לעבר הענק.
הענק ריסק את הסכינים עם חרבו והתקרב לאט לעבר אומא במבט מאיים.
"קהא" צעק השותף הענקי והסתובב באיום לאחור בזמן שסאמה קולט שלושה שוריקנים נעוצים בגבו.
"צ'אקו" צעק אומא בהבעה שמחה.
"אמן יודע להלחם גם עם יד אחת" אמר צ'אקו והדליק את הסיגר שבפיו.
"ממזר!" צעק הענק ורץ לעברו "תעבור אותנו" צחקו סאמה ואומא.
הענק תפס את כדור הפלדה של סאמה והעיף את הכדור ואת סאמה לעבר עץ.
"אל תשכח אותי!" צעק אומא וירה סכין לעבר לבו של הענק.
"נמאס ממך!" צעק השותף וריסק את הסכין עם ידו.
"קהא הצילו!" צווח אומא בכל כוחו בזמן שהענק חונק אותו.
"הצילו" לחש אומא ואיבד את הכרתו.
צ'אקו עמד שם מבועת מרוב פחד כשראה את סאמה משופד דרך בטנו בענף עץ, את אומא שוכב חסר הכרה ואת הענק רץ לעברו עם החרב.


תגובות (1)

תמשיך…

12/07/2014 16:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך