DarkBear
פרק הבא מחר איך? מוסיף החלקים הקומים נכון? (האגרוף מהפרק הזה והריב מהפרק הקודם)

מלחמות עולם פרק 3- סיפור החרבות

DarkBear 20/06/2014 706 צפיות 3 תגובות
פרק הבא מחר איך? מוסיף החלקים הקומים נכון? (האגרוף מהפרק הזה והריב מהפרק הקודם)

"אתם לא מאמינים" אמר סוטסו לחבריו.
"מה?" שאל אותו רינגה.
"סאקורה הצליחה להרוג בקלי קלות מישהו בעל חרב הלילה" אמר בהתלהבות.
"ומה זה חרב הלילה?" שאל יושי בסקרנות.
"אתם לא יודעים על מיתוס החרבות?" שאל סוטסו מופתע.
"לא" ענו פה אחד.
"טוב יש מיתוס על חרבות מיוחדות, עשרה סוגים שאם אתה מסיג חרב כלשהי יש לך כוח מיוחד".
"נשמע מעניין, מה הם הסוגים?" שאל סאמה.
"חרב האש, חרב הלילה, חרב המים, חרב האוויר, חרב החשמל, חרב האנרגיה, חרב הקרינה, חרב החלל, חרב הדם וחרב המוות" אמר סוטסו.
"ומה הכוח שמקבלים מכל אחת?" שאל אומא.
"ידוע רק על 3 חרבות חרב האש שהחדות שלה יכולה לחתוך חתיכת פלדה מנגיעה קטנה, חרב הלילה שגורמת לכל מי שמותקף ממנה להיות עיוור לחצי שעה וחרב האוויר נותנת לך אפשרות להשתגר 3 פעמים ביום" ענה סוטסו.
"ואו מגניב, איך משיגים חרב כזאת?" שאל רינגה נרגש.
"בשביל זה אתה צריך למצוא סוג נדיר של חרב, לכל סוג חרב יש 5 חרבות מכל העולם" ענה סוטסו.
"רגע לדוגמה ואני מוצא כזאת זהו יש לי כוחות?" שאל רינגה.
"לא, למצוא את החרב זה החלק הקל, בשביל לקבל את הכוחות אתה צריך להרוג עם אותה חרב שבמקרה זה היא תהייה כמו חרב רגילה, כמות מסוימת של אנשים" עצר סוטסו ולקח נשימה גדולה, "כל חרב והכמות שלה, ככול שהכוח חזק יותר כמות האנשים גדלה יותר ידוע שהכמות הכי קטנה היא 10,000 איש וזה לחרב הלילה, ושאתה מסיימם להרוג את הכמות אתה יכול להשתמש בכוח בכל פעם שתלחץ על כפתור סודי שנמצא בידית של החרב".
"ואו" אמר יושי שניסה לעכל את כל מה שהבין.
"אז זה אומר שסאקורה באמת חזקה כלכך" אמר סאמה.
"טוב בנים המבחן הראשון מתחיל" אמרה סאקורה שהאזינה לשיחה שלהם מהצד.
"דרך אגב סוטסו יש לך המון ידע בנושא, אתה תהפוך ללוחם מאוד חזק" אמרה סאקורה וצחקקה בחיוך חמוד כזה.
"נדלקה עליך" לחש רינגה לאוזנו של סוטסו.
"כמו שאמרתה הגיל לא קובע" לחש סאמה לאוזנו של סוטסו.
"איה" אמרו שני הבנים שנפלו מאגרופיו של סוטסו.
"הוא עשה לי בלוטה בראש" אמר רינגה בזמן שסאמה נקרע מצחוק מולו.


תגובות (3)

זה ספר ממש מענין, והרעיון ממש מקורי!!!

21/06/2014 17:32

    תודה :)

    21/06/2014 17:37

    תודה רבה :)

    21/06/2014 17:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך