DarkBear
סורי אם הפרק יצא רומנטי או לא יודע מה אבל יש פיצוי מחר המבחן השני שזה הקרבות (המבחן השני יהיה כמה פרקים כי יש קרבות טובים שתכננתי) זה היה פרק ממש ארוך לקח לי חצי שעה רק לכתוב אותו בלי לתקן אבל אני מבטיח לכם אתם לא תצטערו על הרומנטיקה שהייתה בסוף כי זה יהיה מאוד מתאים לסדרה (וזה לא סיפור אהבה זה מאנגה). מחר הפרק של המבחן השני רוצים ספויילר מי נלחם נגד מי מחר? אם כן תרשמו בתגובות ואענה לכם

מלחמות עולם פרק 4- המבחן הראשון

DarkBear 21/06/2014 565 צפיות 3 תגובות
סורי אם הפרק יצא רומנטי או לא יודע מה אבל יש פיצוי מחר המבחן השני שזה הקרבות (המבחן השני יהיה כמה פרקים כי יש קרבות טובים שתכננתי) זה היה פרק ממש ארוך לקח לי חצי שעה רק לכתוב אותו בלי לתקן אבל אני מבטיח לכם אתם לא תצטערו על הרומנטיקה שהייתה בסוף כי זה יהיה מאוד מתאים לסדרה (וזה לא סיפור אהבה זה מאנגה). מחר הפרק של המבחן השני רוצים ספויילר מי נלחם נגד מי מחר? אם כן תרשמו בתגובות ואענה לכם

"אוקי המבחן הראשון מחולק לשלושה חלקים נתחיל עם החלק הראשון לרוץ שלושים קילומטרים" אמרה סאקורה בפשטות.
"שלושים?" שאל יושי מופתע.
"מה קרה אתה פשוט לא מסוגל לזה?" התגרה בו סאמה.
"פי שתיים ממך" ענה לו יושי.
"טוב בוא נראה" אמר והתחיל לרוץ.
"היי, זה לא הוגן אתה יצאת קודם" התבכיין יושי מאחוריו.
מיד לאחר מכן שאר הבנים רצו גם הם.
*****************
"אני לא מרגיש את הריאות שלי" התנשף אומא.
"יש ניצחתי!" צעק בשמחה יושי.
"באמת סאמה?, ואתה עוד יצאת לפניו" צחק סוטסו.
"כמו אידיוט נתתי ספרינט על ההתחלה בשביל שהוא לא יעקוף אותי" התנשף סאמה.
"אני שמחה לבשר לכם שהחלק הראשון שלכם הושלם עברתם, עכשיו לחלק השני" אמרה סאקורה.
"אני שונא אותה" מלמל לעצמו רינגה בהתנשפות.
"החלק השני זה הכוח המנטלי, תצטרכו להחזיק מעמד חמישה שעות בעמידה כשאתם תאחזו בכל יד משקל של טון" אמרה ברשעות סאקורה ולאחר מכן חייכה שוב את חיוכה.
"המאמנת, זה לא טיפה מוגזם?" שאל אומא שעוד לא הרגיש את חזהו.
"לא, הרי אתם נבחנים לסימולציית נקו ורק לוחמים חזקים וכשירים יוכלו להצטרף" אמרה סאקורה.
"ואם אני יתעלף?" שאל יושי שכבר חשב שהוא הולך להתעלף.
"תיכשל ובכך כל חבריך לא יתקבלו" צחקה ברכות סאקורה.
*****************
"עוד כמה זמן?" שאל רינגה בעצבים.
"שלוש שעות וארבעים ושמונה דקות" ענתה סאקורה וחייכה קלות.
"את פשוט אוהבת לראות אנשים סובלים" אמר סאמה.
"נו כבר תעזבו אותה, אנחנו רצינו להתקבל לסימולציית נקו אז לפחות תראו טיפת בגרות" התעצבן עליו סוטסו.
"איך ישר אתה קופץ שמדברים על סאקורה" אמר אומא בצחוק קל.
"יש לך מזל שיש לי טון בכל יד חכה חכה מחר" אמר לו סוטסו.
"למה מחר ולא היום אחרי המבחן?" שאל רינגה שחיכה בקוצר רוח לקרב.
"כי אני עייף" אמר לו סוטסו.
בשלב זה סאקורה כבר צחקקה והסמיקה קלות.
"ובכלל היא גדולה ממני באיזה עשר שנים היא בטח בת עשרים וחמש" התעצבן סוטסו.
"למען האמת אני בת שש עשרה" ענתה סאקורה.
"מה?!" שאלו כולם פה אחד.
*********************
"זהו סיימתם את החלק השני" אמרה סאקורה לאחר כשלוש שעות בזמן שכולם התמוטטו על האדמה באנחת ניצחון.
"ועכשיו החלק השלישי" אמרה סאקורה.
"בבקשה תגידי שזה לנוח טוב טוב" התפלל יושי.
"והחלק השלישי והאחרון הוא ביטחון עצמי" אמרה בשמחה.
"את רצינית?" שאל אומא בזלזול.
"כן, אתם צריכים לומר את שימכם ואז להודות בשלושה דברים האישה שאתם אוהבים הסיבה שבאתם לסימולציית נקו ולומר את מי הייתם הורגים מחברכם אם הייתם חייבים להרוג אחד, אה ושככתי פרט קטן אתם צריכים לצרוח את זה ליד כל הנערים ונערות באולם" אמרה סאקורה בצחוק אכזרי.
"רגע, מה היה הראשון!" צרח יושי.
"למה מה אתה כבר מסתיר?" שאל רינגה באכזריות.
"כ…כלום!" צעק יושי.
"טוב תתחילו רינגה נתחיל אתך אחריך אומא אחר כך סאמה, יושי אתה אחריו ולבסוף סוטסו" אמרה סאקורה.
"שמי רינגה אני אוהב את צ'ירו" הסמיק רינגה כשקלט נערה עם שיער תכלת ארוך ופנים חמודות, צ'ירו.
"טוב יש לי חבר" שמע אותה מדברת עם אותו בחור שסוטסו רב איתו מכות, "הסיבה שהצטרפתי לסימולציית נקו היא להחזיר נקמה על מות הורי" צעק "והייתי הורג את המכשפה סאקורה" צחק רינגה.
"שמי אומא, אני לא מחבב אף אחת" אמר אומא והרגיש באי נוחות כששמע נערה אומרת שאף אחת גם לא מחבבת אותו, "הצטרפתי לסימולציית נקו כדאי לממש את החכמה שלי והייתי הורג את סאמה" אמר.
"שמי סאמה אני מחבב את הנשק שלי שיפגוש היום את אומא" צחק " הצטרפתי לסימולציית נקו כדאי להילחם והייתי הורג את אומא היום אחרי הטקס הגרוע הזה" סאמה צחק בקול.
"שמי יושי אני מחבב את נאקה" אמר וברח משם מיידי כאשר ראה אותה מתנשקת אם מישהו.
"שמי סוטסו אני ימשיך את יושי הוא הצטרף לסימולציית סוטסו כדאי להתחזק" אמר סוטסו.
"אני הצטרפתי לסימולציית נקו כדאי להילחם למען ארצנו ולא הייתי הורג אף אחד כי אני לא מפקיר, לגבי הנערה שאני מחבב אתם לא צריכים לדעת פרטים אבל היא לא מפה" אמר סוטסו ורץ לעזור ליושי.
*******************
"אתה בסדר?" שאל סוטסו
"כן, אבל זה היה מביש שכולם ראו את זה" אמר יושי מבואס.
"למה שיקרת?" שאלה סאקורה את סוטסו.
"לגבי מה?" שאל
"לגבי הסיבה שהצטרפת אלינו לסימולציית נקו" שאלה בזמן שכבר לא חייכה.
"איך?" שאיך ומיד קיבל תשובה.
"אני יודעת מי משקר ומי לא לפי הבאות פנים" אמרה סאקורה.
"אני אלך" אמר יושי ויצא משם לעבר המון צוחק.
"נו?" שאלה סאקורה.
"לא רציתי שכולם ידעו את הסיבה" אמר.
"מה הסיבה?" שאלה סאקורה ונראתה מודאגת.
"אבל אני מספר רק לך, אל תגלי לאף איש" אמר סוטסו.
"אותה נערה שדיברתי עליה שהיא לא מפה, אז היא כן הייתה מפה" אמר סוטסו
"אבל מה זה קשור לסיבה שהצטרפת אלינו?" שאלה סאקורה.
"היא הייתה מהסימולציה, כולם חושבים שהיא נרצחה אבל רק אני יודע שהיא נלקחה כבת ערובה" אמר בעצבות
"אינו?" שאלה
"איך ידעת את שמה?" שאל.
"היא הייתה הנאמאקה שלי" (שותף) ענתה
"היא חייה והצטרפתי אליכם כדאי להציל אותה" אמר.
"איך זה שאתה הצטרפת אלינו עוזר לך להציל אותה?" שאלה.
"כי אתם לקחתם אותנו כדאי לעזור לכם במתקפה והיא נמצאת שם" אמר.
"אנחנו מתכננים שלושה מתקפות, זה היה שתיים אבל אחרי שגיליתי שריצ'ירו עדיין חי זה נהפך לשלוש" אמרה סאקורה.
"המתקפה השלישית שלכם נגד קורוקו" אמר.
"זה נוראי הוא הלוחם הכי חזק שאני מכירה" אמרה בדאגה.
***********
"איפה הייתה שעה וחצי?" שאל אומא.
"הייתי עסוק, וזה לא עניינך" ענה סוטסו וחשב על השיחה שלו עם סאקורה.
"טוב בנים מחר המבחן השני אז לכו לישון טוב תצטרכו להיות ערניים מחר" אמרה סאקורה.


תגובות (3)

זה מושלם! תמשיך

21/06/2014 17:38

    יש!! אני אוהב שאוהבים את סיפוריי

    21/06/2014 17:43

עכשיו שמתי לב, שיש לה אותו שם כמו השם שאני רוצה לאמץ לעצמי.^
בכל אופן, על הסיפור:
אהבתי את הרעיון הכללי. באמת שאהבתי.
אבל אתה כותב לא מפורט, חוסר מובהק בתיאורים, ואתה לא מפסק איפה שצריך.
(לכן זה היה נראה לי נורא חובבני)
כנראה שאמשיך לקרוא את סיפורך, בתקווה שהוא משתפר וגם כי בקשת.

10/07/2014 21:50
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך