DarkBear
פרק הבא סוטסו נגד סוסוקה מי ינצח?

מלחמות עולם פרק 5- מבחן שני רינגה נגד קאקוזו

DarkBear 21/06/2014 579 צפיות 2 תגובות
פרק הבא סוטסו נגד סוסוקה מי ינצח?

"וואי איזה כיף היום המבחן השני הלוואי ואני ילחם" נרגש סאמה.
"בואו בנים לחלק האמצעי של האולם המבחן השני מתחיל" אמרה סאקורה.
"זה מזכיר לי, על מה דיברת איתה אתמול?" שאל יושי.
"זה דיי פרטי" ענה לו סוטסו.
*************
"נערים ונערות זהו המבחן השני, במבחן זה נבדוק את מיומנות הלחימה שלכם, הכללים פשוטים המחשב יבחר שני נערים רנדומליים שילחמו אחד נגד השני המנצח ממשיך למבחן השלישי המפסיד יאלץ לעזוב את האולם" הכריז קיריטו קפטן היחידה השמינית של סימולציית נקו.
"והנערים שנלחמים ראשונים הם" אמר ולחץ על כפתור במחשבו.
"רינגה וקאקוזו" הכריז ואז נשמעו דיבורים רבים.
רינגה הבין מהדיבורים שקאקוזו הוא יריב ראוי.
רינגה נכנס לזירת הקרב וראה שם נער יחסית גבוה בקצת ממנו שיער אדום קצר עניים שחורות ומטרידות מחזיק חרב סאמוראי ארוכה בכל יד עם להב כפול.
"האג'ימה" (התחל) צעק הבוחן.
רינגה מיד מתח את חרמשו לעבר קאקוזו קאקוזו נמלט ימינה והחל לרוץ במהירות לעבר רינגה.
קאקוזו קפץ כיוון את שני חרבותיו וניסה לדקור את כתפיו של רינגה מלמעלה רינגה נרתע אחורה חסם חרב אחת עם חרמשו וכיוון בעיטה חזקה לעבר חזהו של קאקוזו, קאקוזו הזיז את חרבו השנייה ושרט שריטה ארוכה ועמוקה ברגלו של רינגה, רינגה זעק בכאב ובמהירות ניסה לשסף את גרונו של קאקוזו עם חרמשו.
קאקוזו נרתע שמאלה רץ לעבר רינגה מהצד ושבר את רגלו המדממת של רינגה בעזרת בעיטה קטלנית.
ומיד נתן לו גם אגרוף חזק לחזה ושב לו שני צלעות.
"קהא!" ירק רינגה דם ונפל מאגרופו של קאקוזו, קאקוזו הצמיד חרב אחת לגרונו של רינגה ולאט לאט ניסה לחתוך את גרונו.
"קהא!" ירק קאקוזו דם כאשר חרמשו של רינגה יצר חור עמוק ומדמם בבטנו של קאקוזו.
"חתיכת ממזר" צווח קאקוזו בכאב.
"אה!" צווח קאקוזו כאשר נפל עם חתך עמוק בגרונו.
"תיכנע" אמר רינגה עם דם בפיו וכיוון את חרמשו לעבר החצי השני שנשאר מגרונו של קאקוזו.
"נכנע" אמר קאקוזו בשקט וירק דם "יאמה!" (הפסק) צעק הבוחן "רינגה ניצח!" צעק קיריטו בשמחה בזמן שרופאים לקחו את קאקוזו לטיפול נמרץ.
"רינגה אתה מנצח הקרב" צעקה סאקורה לעבר רינגה ששכב באלונקה והובל לבית החולים.
"מה יהיה איתו?" שאל אומא
"זה בסדר ככה זה תמיד במבחני הקרב" אמרה סאקורה בחיוך.
"הקרב הבא הוא סוטסו נגד סוסוקה" הכריז קיריטו.
"שוב הממזר הזה?" שאל לעצמו סוטסו "לא מספיק ניצחתי אותו בקלות אז שסאקורה רצחה מסתנן?" שאל את עצמו סוטסו.
"שמעתי שהוא התחזק מאוד" אמר סאמה.


תגובות (2)

אמ… אני לא מאמינה בסטוסו, אז לדעתי סוסוקה.

22/06/2014 16:40

    אבל סוטסו חזק :( ושבור לב
    חח

    22/06/2014 16:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך