DarkBear
תודה על הקריאה זה היה סוג של ספיישל קטן אני אחשוב על עוד ספיישל בעתיד תגובות רק עוזרות ותזכרו הן בחינם.

מלחמות עולם פרק 9- יושי נגד קנפאצ'י

DarkBear 24/06/2014 590 צפיות 2 תגובות
תודה על הקריאה זה היה סוג של ספיישל קטן אני אחשוב על עוד ספיישל בעתיד תגובות רק עוזרות ותזכרו הן בחינם.

"האג'ימה!" שמע יושי את הבוחן צועק.
יושי רץ עם חרבו הדו צדדית הוא רץ לעבר קנפאצ'י וקפץ עליו.
קנפאצ'י זז הצידה וניסה לחתוך את ידו של יושי במהירות.
"אך!" צעק יושי ותפס את ידו המדממת "מזל שהוא רק שרט אותי, מחסה!" חשב לעצמו יושי.
יושי החל לברוח בתקווה למצוא מחסה, יושי הסתובב כמאה ושמונים מעלות ודקר את בטנו של קנפאצ'י במהירות "קהא!" ירק קנפאצ'י דם "מנוול!" צעק קנפאצ'י כאשר יושי דחף אותו כך שפניו יהיו כלפי מטה ואז החל לרוץ לעבר מסתור.
"אי!" ניסה להיות בשקט כאשר קשר את כתפו המדממת עם שרוול מחולצתו, "בחיים אל תפנה גב אל היריב שלך!" שמע יושי צעקה, את הצעקה של קנפאצ'י וראה אותו באוויר מעליו עומד לנחות עליו עם חרבו.
"אוי לא!" צעק יושי ובדיוק לפני ששופד חמק במהירות שמאלה.
"הממזר הזה, כמעט שיפד אותו" אמר סוטסו בעצבים רבים שצפה בקרב.
"סוטסו תירגע בבקשה" ביקשה סאקורה וראתה את ורידי ידו בולטים מרוב עצביו.
"אידיוט!" צעק קנפאצ'י וניסה לדקור את ליבו של יושי.
""קהא!" צעק יושי הדקור "למזלי הוא אידיוט גמור ודקר אותי בצד השני ולא בלב" חשב יושי.
"מנוול!" צעק יושי וניסה לשסף את גרונו של קנפאצ'י.
"איך אתה חי?" שאל קנפאצ'י "יש לי כוח מיוחד" שיקר יושי וקנפאצ'י האידיוט.
"קנפאצ'י, הוא משקר דקרת אותו בצד הלא נכון!" שמעו יושי וקנפאצ'י את אחד החברים של קנפאצ'י צועק לו.
"מנוול!" צעק קנפאצ'י ששחרר את חרבו וכיוון אותה לעבר ליבו של יושי.
"בחיים לא אמות!" צעק יושי והצליב חרבות עם קנפאצ'י.
יושי סיבב את חרבו ותכנן לחתוך את גרונו של קנפאצ'י מהצד.
"תמות!" צעק יושי כשהיה קרוב לחתוך את גרונו של קנפאצ'י.
"ממזר!" צעק קנפאצ'י כאשר דקר את יושי בבטנו.
"קהא!" ירק יושי דם מפיו.
"הספיק לי, אני כבר לא משתעשע" אמר בפשטות קנפאצ'י כאשר חרבו צמודה לגרונו של יושי.
"קהא" קנפאצ'י זעק בכאב כאשר חרבו של יושי נכנסה אל ליבו של קנפאצ'י.
"ממזר מנוול!" צעק קנפאצ'י וצחק "ליבי לא איפה שכולם חושבים זה נותן לי אסטרטגיה" אמר וצחק.
"זהו נמאס לי, עכשיו באמת עלית לי על העצבים!" אמר קנפאצ'י ובעט ביושי בחוזקה שגרמה לו לכרוע ברך.
"תמות" צעק קנפאצ'י שהיה מעל יושי עם חרבו מכוונת אל ליבו.
"נכנע!" צעק יושי.
"יאמה!" צעק הבוחן, אבל זה לא הזיז לקנפאצ'י שצעק "ההריגה העשרים וחמישה אלף ותשע מאות שלושים ושמונה!" צעק בחוזקה והכניס את חרבו אל ליבו של יושי.
"קהא" יושי ירק בחולשה עוד דם והתמוטט.
"חתיכת ממזר!" צעק סוטסו ונכנס לזירה עם חרבו כאשר ראו את וידי פניו בולטים גם כן מרוב עצבים.
"מנוול אידיוט!" צעק סוטסו ורץ לעבר קנפאצ'י כשחרבו מכוונת אל גרונו של קנפאצ'י.
"מנוול!" צעק בחוזקה רבה וקפץ עם חרבו.
"לא!" סאקורה צרכה בכאב "יושי!" בכתה סאקורה.
"חתיכת שטן!" צעק סוטסו כשחרבו הצטלבה עם חרבו של קנפאצי.
"אתה לא אנושי!" צעק סוטסו בכל כוחו.


תגובות (2)

איזה מנוול הקאנפצ'י הזה! זה לא פייר =(

24/06/2014 15:20

    קנפאצ'י הממזר

    24/06/2014 15:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך