VNKL
מקווה שאהבתם!!

מסע בין מעברים סודיים- הקדמה

VNKL 03/01/2015 564 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם!!

פעם תארתם לעצמכם איך זה להיות במסע חיפוש אחר מעברים סודיים שבכל מעבר סודי נמצא נשק שיכול להשמיד את העולם ושאחריכם רודף פושע ואתה בעצם נלחם באנשי זאב וגיבורי מארוול מנסים לעזור לך?
חושבים שלא? טוב, אז בסיפור הזה כן!

בראד הוא ילד בן 12 שיום אחד הוא הולך עם משפחתו למסעדה סינית שם הם מקבלים עוגיות סיניות. מתוך העוגייה שלו הוא הוציא פתק. טוב, הוא לפחות היה אמור להוציא פתק.
הוא ראה שבתוך העוגייה לא היה פתק. היה אצבעון ירוק וקוצני קטן.
הוא הלך הצידה, ליד השירותים והוציא את האצבעון בסודיות מוחלטת מתוך העוגייה הסינית ושם את האצבעון על האצבע שלו.
לפתע, האצבע שלו התחילה לזהור.
בראד מגלה שהאצבעון הזה נדבק לאצבע שלו ושהאצבעון הזה הוא אחד מהנשקים שיכולים להשמיד את העולם, ועליו להשמיד את כולם, אבל.. לא לבד.
גיבורי מארוול עוזרים לו, כולם.
בראד מגלה שעד שהם לא ישמידו את כל הנשקים שמוחבאים במעברים הסודיים והאפלים, האצבעון יהיה דבוק על אצבעו, אך הזמן מתקתק.
אם יעברו יותר מ168 שעות, שזה בעצם שבוע שלם, הכוח שבאצבעון, שהוא אחד מהנשקים, ישתלט על בראד, ובראד יהפוך לבובה על חוטים. מי מניע את החוטים? טוב, זאת כבר שאלה אחרת לגמרי.
האדון המרושע ביותר אי פעם: לורד הרולד.
יש לו כוח כזה גדול. הוא רוצה לתפוס את הנשקים ולהשמיד איתם את העולם. הוא שולט בהם. לפחות, הוא שלט. יום אחד, בזמן שליטתו בנשקים, מכשפים טובים הטילו כישוף שהוציא את שליטתו על הנשקים. בגלל שהאצבעון היה הנשק הכי קטן מבין כל ששת הנשקים, הרולד הצליח לתפוס שליטה עליו, אבל על כל השאר.. לא.
אם הרולד ישיג את ששת הנשקים הוא יוכל להשמיד את העולם.
בראד וגיבורי מארוול חייבים למצוא את המעברים הסודיים, ולקחת אותם, ולהשמיד אותם, לפני.. שיהיה מאוחר..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך