משחקי המסטורין-הקדמה+הרשמה

Mrs. Pancakes 12/09/2013 707 צפיות 13 תגובות

אוקיי..
אני שמחה להודיע, שזה..
זה..
סיפור בלשות! (דמיינו כתב גדול ושחור)
—–
הבוס העיף חתיכת שיער כחולה מעייניו.
"נו?" אמר, הוא הרים את סכין הקצבים שלו והתכונן לזרוק אותה על מיי, מיי חייכה חיוך זדוני והעיפה עליו סכין קטנה, לאחר מכן היא ברחה.
—–
אוקיי.
מדובר פה בפושעת מסוכנת שאתם צריכים לעצור. (כן^^)
הסיפור יהיה פסיכוטי למדיי, יהיו בו תיאורים מזעזעים, גופות, רצח, ואולי תיאוריי מין. (אולי.)
אחריי שהיא רוצחת מישהו, היא משאירה סימן של צלב (כן, וזה חרוט בדם)
וכל אלה שלא מתעניינים בבלשות\משהו כזה, נא לא להיכנס.
טופס:
שם הדמות:
מין:
גיל: (18-14)
אופי:
מראה: אפשר הזוי.
רקע:
סוג בלש: (בלש עצמאי, בלש פרטי או בלש משטרתי. אי אפשר דרגה אחרת):
אני מקווה שתאהבו את הסיפור (:


תגובות (13)

שם הדמות: ליאן
מין: נקבה
גיל: 17
אופי: היפרקטיבית ונאמנה קצת בודדה חכמה וספורטיבית
מראה: שיער שטני קצר ועיניים חומות בהירות
רקע: ההוים נצחו על ידי אותה רוצחת ומחפשת נקמה
סוג בלש: בלשית עצמאית
יאייי עוד סיפור :O

12/09/2013 08:03

אני לא הבנתי מזה הטופס אז..
שם : תהל
גיל : 18
מין : נקבה
אופי : מצחיקה , אוהבת את החיים , היא סגנית במשטרה והיא חוקרת ממש ראשית שם (אם אפשר ) , התחום שהיא הכי טובה בו זה אקדחים ורובים היא יודעת ממש כל אחד איזה סוג וגם לירות בהם , היא תמיד מסתובבת עם אקדח..
מראה : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות אבל יפות , רזה , והיא בגובה ממוצע
רקע : יש לה אחות ואח קטנים ממנה בקצת שהיא שומרת עליהם והם כל החיים שלה כי ההורים שלהם נירצחו על ידי מישהו שתהל תפסה ועצרה… והי אלא רוצה שזה יקרה גם לאחים שלה…
ואם את יכולה שבהמשך יהיה לה חבר ? אני אשמח.. :)

12/09/2013 08:04

תהל-אי אפשר חוקרת ראשית, את יכולה בלשית משטרתית, אבל התקבלת.
נעמה-התקבלת.

12/09/2013 08:06

את לא עושה את הסיפור הקודם? שנרשמתי אליו?

12/09/2013 08:15

בסוף לא

12/09/2013 08:18

שם:אמטיסט (אמה בקיצור)
גיל:17
מראה:שיער שחור ארוך עם קצוות לבנים ועיניים אדומות
אופי:סקפתית, ספקנית,חדת הבחנה, קרת לב,מתבודדת,ערמומית
רקע: אביה הוא רוצח שכיר והיא בעקבותיו, אמא שלה מתה כשהיא היתה בת חמש מסרטן.
דרגה: בלשת פרטית

12/09/2013 08:28

התקבלת.

12/09/2013 08:28

שם: קרוליין
מין: נקבה
גיל: 19
אופי: ביקורתית, ערמומית, שקטה, לא חושבת פעמים, מתבודדת, אוהבת לסיים את מה שהתחילה, סקרנית.
מראה: צנומה ונמוכה, עורה חיוור, שערה שחור כנפט ועיני איילה אפורות והיא מנומשת מעט.
רקע: מאז ילדותה (בעקבות אביה שהייה כתב בעיתון מקומי) התענינה בזה, ולאחר מות אחותה הצעירה (שהתגלה כרצח), היא הפכה לסגורה ושקטה ומה שעזר לה למעשה היה ספרים וכתיבה, היא קראה ספרים בקטגוריית דרמה, וכאלה שהיו סיפורים אמיתיים מחיי הסופר, ופעם אחת החלה לעלות הכול לבלוג עד שבבית הספר גילו על כך ובמשך כל חטיבת הביינים היתה כתבת עיתון בית הספר, ולאחר שסיימה את לימודיה התפרסמה בעיתון ידוע והפכה לבלשית משטרתית.
סוג בלש: בלשית משטרתית שפועלת לבד, ובו זמנית מנהלת גם טור בעיתון שקשור לפשע, העלמות, גניבה רצח וכו'.

12/09/2013 08:31

אהבתי, אבל יש דברים שצריך לתקן-
הגילאים הם 18-14.
כל הבלשים פועלים ביחד. יהיו מקרים שהם יצטרכו להתפצל.
וכל השאר בסדר^^

12/09/2013 08:34

חח סבבוש אז חוקרת משטרתית :)

12/09/2013 08:35

בסדר אז תשני בהתאם…את הגיל,
והדמות שלי לא ממש אהבה את הרעיון של שיתוף פעולה אבל עדין עשתה את זה..

12/09/2013 09:18

אוקיי, יש לי שתי דמויות (בן ובת. מבינה את הקטע? אחעם חאעם רמז רמז)…
הראשונה זו הבת:
שם הדמות: ג'ייד אליוט
מין: נקבה
גיל: 17
אופי: חכמה, נחמדה, קשוחה, ממש קשה להצחיק אותה, אבל יש לה צחוק חמוד.
מראה: שיער ארוך חום, פוני בובה, עיניים כחולות יפות כאלו. היא אוהבת לאסוף את השיער לקוקו גבוה, ואת הפוני להשאיר בחוץ. היא יפה והיא מודעת לכך אבל לא משוויצה.
רקע (ודרגת בלש): היא יתומה עצמאית שעובד בתור בלשית עצמאית. יש לה ידיד-יזיז (חבר לסקס) שהוא בלש בתחנת המשטרה (הוא הדמות האחרת), והוא עוזר לה כשהיא צריכה בחקירות שלה. היא לא מאוהבת בו, אלא רק מחבבת אותו (ולו זה חבל מאוד). היא די התגברה על מותם הפתאומי של ההורים שלה (או ככה נראה לה).

הדמות השנייה:
שם: דניאל בנג'מין
מין: זכר
גיל: 18
אופי: טוב, רגיש, קשוח, חייכן, אמיץ, אדיב (בקיצור, חלומה של כל אישה). הוא נוהג להמעיט בערך עצמו.
מראה: שיער חום די קצר אבל לא קצוץ. גבוה, שרירי.
רקע ודרגת בלש: הוא בלש משטרתי בגלל שהוא אוהב לעזור לאנשים, והוא רודף צדק. הוא יתום גם, והוא וג'ייד הכירו בבית היתומים השלישי שלו, כי אפילו שהוא בחור ממש טוב, הוא נהג לעשות המון צרות כשהיה ילד. כשהוא פגש את ג'ייד הוא התאהב בה מיד, והוא מצטער שהיא לא מאוהבת בו גם, אבל שומר אותה קרוב אליו. הוא שמח שהיא חברה שלו, אם כי זה מכאיב לו לראות אותה בלעדיו (מסתכנת בבילוש, יוצאת עם אנשים אחרים).

מקווה שתקבלי את שתי הדמויות שלי (אבל הם לא חייבים להיות ביחד בסוף, והוא יכול להתגבר עליה, אבל אני מעדיפה שלשניהם יהיו חברים בסוף- לא בהכרח הם ביחד.)

מחכה בקוצר רוח.

12/09/2013 09:54

בסדר, אהבתי את הדמויות שלך, התקבלת.

12/09/2013 10:09
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך