fallen angel
1.אם אתם חושבים שצריך לשנות את שם הז'אנר לספור הזה תגידו
2.אם משהו לא ברור אשמח להסביר
3.אחרי שיהיו מספיק דמויות אני אעלה קטע שיסביר על כל הדמויות, ואחריו קטע של הקדמה לספור
4.תשתדלו לפרט על הדמויות, ולגוון, כלומר אם אתם רואים שיש דמות עם אופי דומה לשלכם, או ספור חיים דומה, תשנו :)

מתוך הצללים-דמויות שלכם

fallen angel 26/06/2013 883 צפיות 19 תגובות
1.אם אתם חושבים שצריך לשנות את שם הז'אנר לספור הזה תגידו
2.אם משהו לא ברור אשמח להסביר
3.אחרי שיהיו מספיק דמויות אני אעלה קטע שיסביר על כל הדמויות, ואחריו קטע של הקדמה לספור
4.תשתדלו לפרט על הדמויות, ולגוון, כלומר אם אתם רואים שיש דמות עם אופי דומה לשלכם, או ספור חיים דומה, תשנו :)

הספור יסופר על הארץ (הדמיונית) קון, בה מציגים את הארץ כמקום של טוב, שרוצים בו רק שלום. אבל כל זה שקרים. בארץ הזו מענישים על הדברים הקטנים ביותר, ובני המלוכה אומרים שהם יגנו על הארץ, אך בעצם הם אלו שפוגעים בה. יותר נכון בעיירות ובכפרים שבה. לכן התאספה קבוצה שנקראת "לוחמי הצללים", שרוצים להשיג את השיוויון ולהפיל את המלך. תושבי הערים הגדולות בארץ בטוחים שמשמר האור-הצבא של המלך, הם הטובים, שיגנו על כולם, ואילו לוחמיי הצללים הם אנשים מפחידים שהתאספו ועושים בלאגן בארץ. אבל בעצם… אפשר לומר שזה הפוך.

עכשיו, הדמויות הן לוחמי הצללים, וכמה ממשמר האור.
דרישות:
(ויש כמה דמויות שאני המצאתי ואני אכתוב אותן אחר כך, אבל הספור ייתרכז בכל הדמויות באופן שווה)
*3 לוחמי צללים-אחד מהם ערפד
*לוחמת צללים, אבל היא פחות נלחמת ויותר מראפה כשצריך וזה, והיא האחות הקטנה של אחד מלוחמיי הצללים (אבל לא הערפד).
-אז מי שרוצה להמציא אותה מוזמן גם להמציא את אחד מלוחמי הצללים שהוא אח שלה (כדי שזה יהיה מותאם והכל..)-
*מפקד\ת של משמר האור
*חייל ממשמר האור (שיהיה דמות די חשובה, אגב)

אפשרויות להוספה:
אפשר לעשות ללוחמים כלי נשק מסויים שהם משתמשים בו (נגיד חרב, סכינים, נונצ'אקות וכאלה [וזה די בנינג'ה סטייל])

הגבלות מראה:
לכל הדמויות עיניים מלוכסנות (אבל לא קטנות כאלה, פשוט עם צורה מלוכסנת), אבל יכולות להיות בכל צבע שתרצו, אפילו צבע לא טבעי (כמו סגול נגיד)-כי ככה זה אצל כל תושביי ארץ קון.
ולא לעשות דמויות עם שיער אדמוני, ג'ינג'י או שטני, כי אלה צבעי שיער שאין בארץ הזו.

מה רושמים על הדמות:
שם+שם משפחה
גיל (בן 17 ל25)
אופי
מראה
ספור חיים
מצב משפחתי
-ותנסו לפרט כמה שיותר-


תגובות (19)

אהההה שכחתי, תשתדלו שהשמות יהיו יפנים

26/06/2013 01:52

אניי רוצה את האחוות , ואני ימציא גם אח , בתגובה הבאה אני יכתוב את התיאורים ❤❤

26/06/2013 02:10

טוב :)
אני כבר מחכה שתכתבי חח

26/06/2013 02:25

האחות –
שם : יומה (חלום , ראיתי את זה באיזה אתר ) שמה משפחה תמצאי כי לא מצאתי באינטרנט ואני לא כול כך מבינה האמינה וזה …
חחחחחחח למרות שפעם הייתי מכורה לזה היום כבר לא *~*
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך , עניים טיפה מלוכסנות , צבע עניים שחורות , שפתיים אדמדמות , צבע עור בין בהיר לשזוף …
גיל : 17
אופי : אמיצה , לא פחדנית , לפעמים ילדותית ושטותית בקטע החמוד, אוהבת לבשל , שמחה תמיד לעזור , רבה הרבה עם אח שלה אבל בסוף הם משלמים תמיד …
סיפור חיים – במשפחת מלוכה רצחו אנשים בכפר ממנו היא ואח שלה באו , שניים שנרצחו היו ההורים שלהם , והם עכשיו מחפשים נקמה וצדק …
מצב משפחתי : לא עניים אבל גם לא עשירים , ההורים נרצחו , אין להם עוד אחים רק שניהם , זהו בערך חחחחחח
הנשק שלה : פיגיון בגודל בינוני לא באורך של חרב , משובח , הנרתיק עשוי מעור מיוחד
אם אפשר שהיא תתאהב במישהו .. חחחחח

עכשיו התיאור של אח שלה :

שם : אוקאמי (זאב)
תיאור חיצוני : שיער שחור פחם בתספורת פרועה כזאת , עניים שחורות , גובה , חזק , שרירי , קעקוע של ורד שמסביבו מלופף דרקון מעל לוח החזה שלו (מעל הלב)
אף יפה וסימטרי , שפתיים לא דקות מידי ולא עבות מידי , בדיוק בגודל המושלם …
אופי : אמיץ , לא פוחד מכלום , מגן על אחותו כמו על החיים שלו , שונא מתחזים , ישמור אמונים , בחיים לא יבגוד , לא בבנות זוג , ולא בחברים , דובק במטרות שלו, רוצה צדק ושוויון
סיפור חיים כמו של האחות ,
נשק : חרב חדה ומשובחת
אז זהו ניראלי מקווה שזה מספיק , ממש השקעתי וחיפשתי בגוגל , אז מקווה שתוסיפי אותי לסיפור ❤❤❤❤

26/06/2013 02:25

ברור שאני אוסיף!!
הדמויות נהדרות, ורואים שהשקעת :)
ואני מעריכה את זה שהשקעת כל כך בדמויות לספור…חחחח

26/06/2013 02:28

לוחמת צללים אם אפשר ערפדית אם לא אז רק לוחמת צללים :)
שם: יוקי :)
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך, עם פסים בגווני סגול (היא נולדה איתם), עיניים משתנות בגווני חום. צבע עור יחסית בהיר.
גיל: 18
אופי: בדרך כלל אמיצה אבל יש קטעים שהיא מפחדת… סגורה ומופנמת אבל נפתחת בשלב מסויים. אוהבת לצייר, יותר ציורי נוף.
סיפור חיים- באה ממשפחה עניה, יתומה מאביה שמת ממחלה בילתי מוסברת, אחרי שבני המלוכה לא הסכימו לטפל בו. היא ברחה מהבית בגיל 15 כי אימה לא הסכימה לטפל בה.
מצב משפחתי: מה שבא לך. אם זה לא מפריע לסיפור אז שהיא תחיה בבית עם עוד כמה שותפים עם מצב כלכלי יחסית נורמאלי. את רשאית לשנות.
נשק: חץ וקשת, היא התאמנה עם אבא שלה לפני שהוא נפטר ולכן היא מיומנת בזה. (כן, זאת די השארה ממשחקי הרעב D:)

26/06/2013 02:42

מחכה להתחלה! D:

26/06/2013 02:57

האאא שחכתי תגיייל של האח : 22

26/06/2013 03:08

מפקדת משמר האור:
שם: ליאנג צ'אורקי
גיל: 24
אופי: אישה קשוחה במיוחד, החיילים שלה מפחדים ממנה והיא מרוצה מזה. אתלטית מאוד, חולת ספורט ופעילות גופנית. לא סובלת רעשים,מתעצבנת בקלות ומכל דבר קטן, אם משהוא לא הולך כמו שצריך היא תכעס. ליאנג פרפקציוניסטית ברמות לא נורמאליות, חולת ניקיון וסדר. היא לא אוהבת להיות בחברה של אנשים אחרים ואם היא צריכה לעשות את זה זה רק בקשר לתפקידה כמפקדת משמר האור. היא מעדיפה להיות לבד ביער, לטפס על עצים ולהתאמן כדי להגיע לשלמות. לליאנג יש סוד, היא אף פעם בחיים שלה לא הרגה בן אדם והיא נשבעה שלא תעשה את זה בחיים, חוץ מהסגן שלה אף אחד לא יודע את זה.
כלי נשק: שתי חרבות תואמות, דקות וקלות. (אוהבת להשתמש גם בסכין אבל היא מעדיפה את החרבות שלה שאותן ירשה מסבא שלה.)
תאור חיצוני: אישה מרשימה, רזה וקלת תנועה, ההליכה שלה משדרת כוח, העור שלה בהיר מאוד, חלק וקורן, העניים המלוכסנות שלה בצבע צהוב ירקרק שנותן לה הבעה חודרת ומלחיצה, היא כמעט אף פעם לא מחייכת או צוחקת, היא מדברת בשקט ובחיים היא לא צועקת (לא שהיא צריכה את זה…), השיער שלה בצבע חום-ירוק (כמו טחב), חלק וארוך (אסוף מיד בצמה).
ספור חיים: ליאנג נולדה למשפחת לוחמי צללים ותיקה, היא הייתה צריכה להצטרף ללוחמים אבל היא התאהבה בחייל ממשמר האור, החייל דחה אותה ואחיה הגדול שכעס עליו כל כך הרג אותו אל מול ענייה. ליאנג ערקה למשמר האור כי לא רצתה עוד לראות את הלוחמים שעזרו לאחיה להרוג את אהוב ליבה אך מאחר שזה דחה אותה היא לא התאהבה מאז והקדישה את חייה לעבודתה, היא נמנעת מחברה ככל שהיא יכולה. אחרי שראתה את אחיה הורג את אהובה היא הבינה כמה רע הוא ההרג ונשבעה לאלים שלא תהרוג אף אדם בחייה.
מצב משפחתי: ליאנג לא בקשר עם משפחתה כלל חוץ מעם סבה שלימד אותה את כל מה שהיא יודעת אבל עכשיו סבה עומד למות ואבא שלה לא מרשה לה להגיע אליו כדי להיפרד ממנו. חוץ מזה, היא רווקה שלא מחפשת חבר וטוב לה איך שהיא.

26/06/2013 04:06

דיירקשנית בדם, זה בסדר קצת לקחת רעיונות פה ושם חחח
ובסדר, היא תהיה ערפדה.
ודורון הבת, כתבת את הדמות עם תיאורים מדהימים, ממש ספרת פה ספור קצר חחח.
הדמויות של כולכן נהדרות ונכנסות לספור!
אבל, מעכשיו אי אפשר לכתוב יותר דמויות בנות.
רק דמויות בנים-לוחם צללים, ולוחם ממשמר האור!

26/06/2013 04:30

דיירקשנית בדם, זה בסדר קצת לקחת רעיונות פה ושם חחח
ובסדר, היא תהיה ערפדה.
ודורון הבת, כתבת את הדמות עם תיאורים מדהימים, ממש ספרת פה ספור קצר חחח.
הדמויות של כולכן נהדרות ונכנסות לספור!
אבל, מעכשיו אי אפשר לכתוב יותר דמויות בנות.
רק דמויות בנים-לוחם צללים, ולוחם ממשמר האור!

26/06/2013 04:30

דיירקשנית בדם, זה בסדר קצת לקחת רעיונות פה ושם חחח
ובסדר, היא תהיה ערפדה.
ודורון הבת, כתבת את הדמות עם תיאורים מדהימים, ממש ספרת פה ספור קצר חחח.
הדמויות של כולכן נהדרות ונכנסות לספור!
אבל, מעכשיו אי אפשר לכתוב יותר דמויות בנות.
רק דמויות בנים-לוחם צללים, ולוחם ממשמר האור!

26/06/2013 04:31

אם את רוצה אני יכולה לתת לך לוחם צללים…

26/06/2013 04:31

זה יהיה נחמד מצידך, דורון הבת :)
וסורי אם יוצאת לי תגובה מיליון פעם, המחשב נתקע ובסוף גורם לתגובה לחזור על עצמה…

26/06/2013 04:34

לוחם ממשמר האור :)
שם:הירוטו
שם משפחה: אקיטה (בדקתי יש שם משפחה יפני כזה חח)
גיל:19
אופי: לפעמים עף על עצמו, אגו מנופח, אמיץ, לוחם טוב, מהיר מאוד, כישרון טבעי ללחימה, מעצבן לפעמים, אבל אם הוא יתאהב האגו הגבוה וכל זה ייעלם והוא יישתנה לטובה…
מראה: שיער חום קהה די פרוע, עיניים מולכסנות בצבע דבש יפיפה, חטוב, רזה, צבע עור…רגיל חחח
מצב משפחתי: די עשיר, המשפחה שלו חיה באחת הערים הגדולות, וגם אבא שלו משרת במשמר האור
ספור חיים: מאז שהוא קטן תמיד ספרו לו שלוחמי הצללים הם נוראיים ויחרבו את כל הארץ אם לא יעצרו אותם, וזה גם מה שהוא מתכוון לעשות. בקשר לשאר בחיים הכל תמיד הסתדר לו, ובא לו בקלות.
כלי נשק: נונצ'אקות יההה

26/06/2013 04:45

תודה נינג'ה חחח הדמות שלך גם תהיה בספור, ודורון הבת אני מקווה שתכתבי דמות לוחם צללים גם כי את כותבת תיאורים מדהימים ודמויות מעניינות :)))

26/06/2013 04:48

לוחם צללים:
שם: היריקו דמיאקי
גיל: 19
אופי: נער/איש צעיר בעל אישיות כריזמטית וכובשת, ילד מבית טוב שמקשיב להורים שלא בכל דבר ועניין, הוא חלם להיות לוחם צללים מאז שהוא נולד בערך וכל חייו התאמן לזה. אוהב חברה ואהב את החיים, צוחק כל הזמן וקשה לו לקחת דברים ברצינות, לא סובל פירות הדר, אנשים זקנים ושקט. היריקו מסוגל יום אחד לשבת ולנוח כל היום ויום למחרת לרוץ ןלהתרוצץ עם קוצים בתחת כל הזמן. האו תאטרלי מאוד ונוטה להגזים, בנות מתאהבות בו בקלות אבל את כולן הוא דוחה, הוא מאוהב באחותו של החבר הכי טוב שלו ושואף להחזיר אותה למוטב, לבחורה קוראים ליאנג צ'אורקי.
תאור חיצוני: איש חטוב ויפה, גבוה עם שרירים ומיבנה צר יחסית. עניים כצבע השמיים (משנות לפי מזג האוויר…) השיער שלו בלונדיני פרוע (באפן תמידי), שזוף ונאה, כובש לבבות…
כלי נשק: הוא מתמחה בסכינים מכל סוג שהוא (להטלה, ללחימה מקרוב וכו'…)
ספור חיים: הוא גדל בשכנות לאחת המשפחות הוותיקות ביותר של לוחמי הצללים,משפחת צ'אורקי. החבר הכי טוב שלו, ירישומו צ'אורקי (אחיה הצעיר של ליאנג) והוא חלמו כל חייהם להצטרף ללוחמים וכן עשו. כשהיה בן 12 הוא ראה את ליאנג מתאמנת בחרבות שלה, הוא התאהב בה. כאשר אחיה הגדול של ליאנג הרג את החייל ממשמר האור הוא הסתתר וראה את כל מה שהלך שם. מאז הוא עדיין חלם להשיב את ליאנג לחייה כאחת מלוחמי בצללים אבל שמר את חלומו בסוד. כל פעם שהוא יכול הוא עוקב אחרי ליאנג ומנסה לגלות עליה כמה שיותר פרטים שיעזרו לו להגשים את חלומו.
מצב משפחתי: בקשר מצויין עם כל אחד מבני משפחתו, נמצא איתם בחגים ואוהב אותם כמו את חייו (וכמעט במו את ליאנג…), מבחינתו דבר שאמרו לו הוריו הוא דבר של יהרג ובל יעבור.

26/06/2013 04:51

דורון הבת נתת עוד דמות מצויינת :)
והזכרת גם שני אחים של ליאנג (אם הבנתי נכון, האח הבוגר שרצח את מי שאהבה והאח הקטן ירישומו), אז בספור אני יכולה להזכיר את אחיה הגדול ולתת מקום לאחיה הצעיר אם את רוצה :)

26/06/2013 05:04

אה וכמובן-ההרשמה נסגרה!!
תודה לכל מי שהציע דמויות, קיבלתי את כולן ^^

26/06/2013 05:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך