סחר אנושי – 4

23/06/2015 731 צפיות אין תגובות

התקדמנו לאורך המסדרון ועלינו במדרגות לקומה האחרונות , קומת הגג הוא הלך בקצב מהיר והלכתי אחריו , הוא לא הביט אפילו פעם אחת ,הוא פתח את הדלת עם מפתח וניכנסתי , המקום היה יפיפיה , שטיחים אדומים לאורך כל הגג , ספות לבנות , שולחן שהיה בו שתיה ואוכל , הבחור הביט בי לראשונה ״ שבי פה , ותחכי הוא צריך לבוא ״ הבטתי בו במבט מופתע מנסה להבין מה הוא אמר , הוא התקדם לכיוון היציאה ״חכה רגע בבקשה , תגיד לי מי צריך לבוא,ומה הוא רוצה ממני בבקשה״ צעקתי בהיסטריה הוא הסתכל עליי והתיישב ״שבי פה , אני יסביר לך מגיע לך לפחות לדעת ״. מישהו ששמו גונזלס מאוד עשיר אולי הכי עשיר באירופה בא לפה מדי פעם לקנות בחורה שתהיה לו לשפחה״ , ״והבחורה הזו זאת תהיה אני?״ פניי היו מזועזעות ״ אני לא יושע , הוא יראה אותך ואז יחליט , למרות שאני חושב שהוא יקח אותך בלי לחשוב פעמיים ״ , ״ למה אתה חושב ככה ״ , ״ כי הוא אוהב בחורות יפות ״ , פרצתי בבכי , הוא הוציא מפית נייר מהכיס ונתן לי , הלוואי שיכולתי לעזור לך ״ ,ניצלתי את ההזדמנות ונסיתי לפתח איתו שיחה ״ למה אתה עושה את זה , עוזר להם להתעלל בילדות צעירות״ , ״אני לא בחרתי להיות כאן , אבא שלי הוא המנהל של המקום ולפני שנה שמלאו לי 20 הוא החליט שאני חייב להצטרף כמובן שבהתחלה אמרתי לו שאין סיכוי אבל הוא איים שהוא יקח את אחותי הקטנה לפה כלומר את הבת שלו , הוא בן אדם רע בלי לב והייתי חייב להסכים ״ , ״אתה בן אדם טוב אתה לא צריך להיות פה ״ התקרבתי אליו כדי לחבק אותו , אולי ליבו יפתח והוא יעזור לי ״ תשתחררי ממני ילדה ותחכי פה ״ כשהוא צועד במהירות לכיוון הדלת ראיתי קעקוע של מגן דוד בכתפו הימנית לא עצרתי לחשוב וצעקתי לעברו ״ אתה יהודי? ״ , הוא עצר והסתובב עליי , ״ למה את שואלת ״ , כי ראיתי מגן דוד בכתף שלך , וגם אני יהודיה ״ ״ לא יכול להיות , הם כבר לא לוקחים בחורות מישראל , אבא שלי הפסיק לשלוח אנשים לשם ״ , ״ באמת אני נשבעת , איך אני יכולה להוכיח לך ״ , ״ בסדר זה לא משנה יהודיה או לא אני לא יכול להציל אותך״ הוא יצא מהחדר אני המשכתי לבכות ומרחתי את כל האיפור על הפנים שלי בכוונה כדי שאני יהיה מכוערת והגונזלוס הזה לא יקח אותי , הבחור המבוגר שמדד אותנו בחדר הריק נכנס וראה אותי מבלגנת את שיערי , ״ חתיכת זונה , מה את עושה ״. הוא התקרב אליי ואחל להכות אותי בבטן , מכות יבשות וכואבות ככה שלא יישארו סימנים , נפלתי על הריצפה והוא המשיך להכות אותי , מהצד ראיתי את הבחור היהודי מסתכל מחוץ לחדר , הוא נכנס במהירות ״ תעזוב אותה , אני יטפל בה ״ , ״ לא דוד אני רוצה להרוג את הכלבה הזו ,״ , ״ תעזוב אותה אמרתי שכחת שאתה עובד אצלי ולא אני אצלך ״ המבוגר יצא מהחדר . הוא הרים אותי לספה והביא לי קרח , כל הזמן הזה לא הפסקתי לבכות , ״ למה עזרת לי ״ , ״ לא עזרתי לך , פשוט את שווה הרבה כסף ואם תהיי עם סימנים כחולים אף אחד לא יקנה אותך ״ השפלתי את מבטי והוא מיהר להוסיף ״ יש לי חדשות טובות ״ הוא לא חיכה שהגיב ״ גונזלס לא יגיע היום אלא עוד שבועיים אז יהיה לך קצת שקט , לא ידעתי אם לשמוח או לא , מה הולך לקרות לי בשבועיים האלה. , התקרבתי אליו כדי לנסות שוב לחבק אותו והוא לא התרחק ממני , הוא ליטף את שיערי ״ הכול יהיה בסדר , אני ינסה לעזור לך אני מבטיח ״ , גל של תקווה מילא את ליבי , אולי עוד יש סיכוי , הבחור המבוגר נכנס לחדר במפתיע .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך